Resultados globales: 6 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 4 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
8 p, 337.1 KB Validity of the DSM-oriented scales of the Child Behavior Checklist and Youth Self-Report / Lacalle Sisteré, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Doménech Massons, José M. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Granero, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ezpeleta, L. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Background: The school-age versions of the ASEBA (Achenbach System of Empirically Based Assessment) incorporate the DSM-Oriented scales. These scales make it possible to quantify and normalize problems defined in the DSM. [...]
Antecedentes: las formas escolares de ASEBA (Achenbach System of Empirically Based Assessment) incorpora las Escalas DSM. Estas dimensiones ofrecen la posibilidad de cuantificar y normalizar problemas que figuran en el DSM. [...]

2014 - 10.7334/psicothema2013.342
Psicothema, Vol. 26, núm. 3 (2014) , p. 364-371  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
181 p, 657.9 KB Escalas DSM del CBCL y YSR en niños y adolescentes que acuden a consulta en servicios de salud mental / Lacalle Sisteré, Montserrat ; Ezpeleta, L., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Doménech Massons, José M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de la Salut i Psicologia Social
El Achenbach System of Empirically Based Assessment (ASEBA) es un ejemplo de los esfuerzos realizados para converger los métodos de evaluación categoriales y dimensionales. Los Child Behavior Checklist (CBCL) y Youth Self-Report (YSR) han incluido en su última edición las Escalas DSM, construidas de modo racional a partir de los ítems que forman parte de estos inventarios. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010  

Materiales académicos Encontrados 4 registros  
1.
4 p, 80.7 KB Entrenament en Habilitats Bàsiques de Psicòleg General Sanitari [43418] / de la Osa Chaparro, Nuria ; Edo Izquierdo, Silvia ; Rovira Faixa, Tatiana ; Lacalle Sistere, Montserrat ; Mora Martínez, Martín ; Adam Torres, Gloria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és l'entrenament en les habilitats professionales bàsiques que ha de dominar qualsevol psicòleg general sanitari. Aquestes són fonamentalment de interacció directa amb els usuaris, tant en situacions diádiques com de grup (comunicació, resolució de conflictes, facilitació de la confiança i la cooperación, etc. [...]
2018-19
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
2 documentos
2.
5 p, 81.2 KB Avaluació Psicològica [102574] / Gelabert Arbiol, Estel ; Marsellach Umbert, Gloria ; Tarragona Oriols, Maria Jesus ; Lacalle Sistere, Montserrat ; Adam Torres, Gloria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Qualsevol activitat professional que duen a terme els/les professionals de la psicologia implica un procés d'avaluació que li permeti donar resposta a la demanda que li arriba. Les demandes poden ser diverses en funció de l'àmbit del qual provenen, el procés de recollida de informació, organització i interpretació de la mateixa segueix però, unes pautes comunes que denominem procés d'avaluació. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
3.
4 p, 81.6 KB Entrenament en Habilitats Bàsiques de Psicòleg General Sanitari [43418] / de la Osa Chaparro, Nuria ; Edo Izquierdo, Silvia ; Grande Pérez, Maria Immaculada ; Pallarés Parejo, Susana ; Rovira Faixa, Tatiana ; Lacalle Sistere, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és l'entrenament en les habilitats professionales bàsiques que ha de dominar qualsevol psicòleg general sanitari. Aquestes són fonamentalment de interacció directa amb els usuaris, tant en situacions diádiques com de grup (comunicació, resolució de conflictes, facilitació de la confiança i la cooperación, etc. [...]
El objetivo de este módulo es el entrenamiento en las habilidades profesionales básicas que ha de dominar cualquier Psicólogo General Sanitario. Estas son fundamentalmete de interaciion directa en situaciones tanto diádicas como de grupo (comunicación, resolución de conflictos, facilitación de la confianza y la cooperación, etc. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
2 documentos
4.
4 p, 77.7 KB Avaluació Psicològica [102574] / Gelabert Arbiol, Estel ; Grande Pérez, Maria Immaculada ; Tarragona Oriols, Maria Jesus ; Lacalle Sistere, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Qualsevol activitat professional que du a terme un professional de la psicologia implica un procés d'avaluació que li permeti donar resposta a la demanda que li arriba. Les demandes poden ser diverses en funció de l'àmbit del qual provenen, el procés de recollida de informació, organització i interpretació de la mateixa segueix però, unes pautes comunes que denominem procés d'avaluació. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.