Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
24 p, 624.6 KB Diseño de un cuestionario para evaluar conocimientos didáctico-matemáticos sobre razonamiento algebraico elemental / Godino, Juan D. (Universidad de Granada) ; Aké Tec, Lilia Patricia (Universidad de Granada) ; Contreras, Ángel (Universidad de Jaén) ; Estepa, Antonio (Universidad de Jaén) ; Fernandez, Teresa (Universidad de Santiago de Compostela) ; Neto, Teresa (Universidad de Aveiro) ; Wilhelmi, Miguel R. (Universidad Pública de Navarra) ; Díaz, Carmen (Universidad de Huelva) ; Oliveras, María Luisa (Universidad de Granada) ; Lacasta Zabalza, Eduardo (Universidad Pública de Navarra) ; Lasa, Aitzol (Universidad Pública de Navarra)
La promoción del pensamiento algebraico en alumnos de primaria requiere implementar acciones formativas específicas para los profesores, lo que a su vez implica elaborar instrumentos de evaluación del estado de sus conocimientos didáctico - matemáticos sobre el tema. [...]
La promoció del pensament algebraic en alumnes de primària requereix implementar accions formatives específiques per als professors, la qual cosa al seu torn implica elaborar instruments d'avaluació de l'estat dels seus coneixements didàctic - matemàtics sobre el tema. [...]
Promoting algebraic thinking in elementary school pupils requires implementing specific training activities for teachers, which in turn involves developing tools to assess their didactic-mathematical knowledge about this subject. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1468
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 1 (2015) , p. 127-150 (Investigaciones Didácticas)  
2.
6 p, 332.9 KB Las actitudes científicas de los futuros maestros en relación con sus conocimientos / Escudero Escorza, Tomás (Universidad de Zaragoza. Instituto de Ciencias de la Educación) ; Lacasta Zabalza, Eduardo (Universidad de Zaragoza. Instituto de Ciencias de la Educación)
This work attemps to analyze in depth scientific attitudes and their relationship with scientific knowledge in Physics, in students of Science in a Teacher Training School. The influence of sex and the differences with a sample of American students are considered in detail.
1984
Enseñanza de las ciencias, V. 2 n. 3 (1984) p. 175-180  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.