Resultados globales: 18 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 12 registros
Materiales académicos, Encontrados 6 registros
Documentos de investigación Encontrados 12 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
147 p, 23.3 MB Relació entre el tipus de vestimenta de la dona presentadora d'informatius i la credibilitat d'aquesta a ulls dels espectadors / Vilanova Macias, Tura ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La possible relació que hi ha entre la credibilitat de les presentadores dels informatius, amb el tipus de roba que utilitzen per realitzar-ho. Aquest treball pretén donar respostes per veure si aquest és un factor per determinar la percepció de la credibilitat pels espectadors, així com establir si l'edat intervé amb aquest judici.
La posible relación que hay entre la credibilidad de las presentadoras de los informativos, con el tipo de ropa que utilizan para realizar-lo Este trabajo pretende dar respuestas para ver si éste es un factor para determinar la percepción de la credibilidad de los espectadores, así como establecer si la edad tiene relación interviene en este juicio.
The possible relationship between the credibility of the anchorwomans with the kind of clothes they use to do it. This paper aims to provide answers to see if this is a factor to determine the perception of credibility for the spectators, as well as to establish whether the age is involved with this trial.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
72 p, 1.8 MB Campañas publicitarias con objetivo social, en formato de spot, emitidas por las redes sociales de Facebook y Youtube sobre los refugiados del conflicto sirio en 2015/2016 en los países de españa y alemania. / Milcevicová, Lívia ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball investiga si hi ha una diferència entre la quantitat d'emissions d'espots sobre la crisi dels refugiats sirians i si existeix una diferència a nivell de preocpuació als dos països.
El trabajo investiga si hay una diferencia entre la cantidad de emisiones de spots sobre la crisis de los refugiados sirios y si existe una diferencia a nivel de preocpuación en los dos países.
The thisis investigates if there is a difference between the quantity of broadcasts of spots on the crisis of the Syrian refugees and if there is a difference in the level of concern between the spanish and the german population in regard of this topic.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
76 p, 6.2 MB Els efectes futurs de les noves tecnologies en el comportament social : el cas de Black  Mirror   / Feliu Grau, Lia ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball es basa, en primer punt, en els valors humans presents a la sèrie televisiva Black Mirror.  A continuació, passem a analitzar els valors que projecten els protagonistes dels diferents episodis, la seva relació amb la tecnologia i els efectes que aquesta té sobre els personatges. [...]
El trabajo se basa, en primer punto, en los valores humanos presentes en la serie televisiva Black Mirror.  A continuación, pasamos a analizar los valores que proyectan los protagonistas de los diferentes episodios, la relación con la tecnología y los efectos que esta tiene sobre los personajes. [...]
The work is based on two points: first, in human values present in the TV series Black Mirror.  Then, we analyze the values projected by the protagonists of the episodes, their relation with technology and the effects this has on characters.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
170 p, 8.3 MB Modelos del deseo : modelado de los rasgos visuales y evaluación de valores de los estereotipos mujer objeto de deseo en las revistas de moda / Lage Fombuena, Ana, autor ; Rodríguez Bravo, Ángel, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Resums pendents.
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
5 documentos
5.
76 p, 3.4 MB La fotografía doméstica en la prensa online / Vidal Ballarin, Ana ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les noves revolucions tecnològiques i, més concretament, els mitjans socials, estan canviant l'àmbit professional de les comunicacions. Les xarxes socials són un instrument incomparable a l'hora de difondre un contingut, per això, no és d'estranyar que els mitjans de comunicació s'aprofitin d'aquesta eina per poder abastar un major nombre de públics. [...]
Las nuevas revoluciones tecnológicas y, más concretamente, los medios sociales, están cambiando el ámbito profesional de las comunicaciones. Las redes sociales son un instrumento incomparable a la hora de difundir un contenido, por eso, no es de extrañar que los medios de comunicación se aprovechen de esta herramienta para poder abarcar un mayor número de públicos. [...]
The new technological revolutions, and more precisely, the social media, are changing the professional communication field. Social networks are an incomparable instrument for spreading content. Therefore, it is not strange that the media take advantage of this tool in order to reach a wider audience. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
97 p, 2.5 MB El origen de nuestras imágenes del mundo : un estudio de las fuentes fotográficas en los diarios digitales españoles / Valdés Martín, Judit ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es presenta en aquestes pàgines un treball d'anàlisi de les fonts fotogràfiques dels diaris digitals espanyols. Prenent com a hipòtesi que els diaris digitals amb referent imprès (és a dir, als que tenen una edició en paper) i els diaris digitals sense referent imprès (és a dir, als que han nascut a Internet) tenen unes pràctiques d'ús de les fotografies diferents un grup de I'altre, es fa un estudi tant del tipus de fonts utilitzades com del tipus d'imatges. [...]
Se presenta en estas páginas un trabajo de análisis de las fuentes fotográficas de los diarios digitales españoles. Tomando como hipótesis que los diarios digitales con referente impreso (los que tienen una edición en papel) y los diarios digitales sin referente impreso (los que han nacido en Internet) tienen unas prácticas de uso de las fotografías diferentes un grupo del otro, se lleva a cabo un estudio tanto del tipo de fuentes utilizadas como del tipo de imágenes. [...]
Presented below is an analytical work of the photographic sources in Spanish digital newspapers. Our working hypothesis is that digital newspapers that are a version of traditional newspapers, on the one hand, and digital newspapers that only exist on the Internet, on the other, behave differently when it comes to image treatment. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
113 p, 2.4 MB Comunicar valores de marca en redes sociales : relación entre la eficacia en la gestión de redes sociales en empresas de moda y la recepción de valores de marca favorables / Delgado Grados, Janina ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball, estudiem la gestió i ús de xarxes socials per part de les empreses de moda espanyoles més importants i els seus valors de marca. Les xarxes socials s'han convertit en un mitjà de comunicació de masses en últims anys i en una eina propagandística per a les empreses. [...]
En el presente trabajo, estudiamos la gestión y uso de redes sociales por parte de las empresas de moda españolas más importantes y sus valores de marca. Las redes sociales se han convertido en un medio de comunicación de masas en últimos años y en una herramienta propagandística para las empresas. [...]
In this research, we study the management and use of social networks by major Spanish fashion companies and their brand values. The socials networks have become a mass media in recent years and in a propaganda tool for businesses. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
61 p, 1.5 MB El canon de belleza en las presentadoras de informativos de televisión / Carrera Gómez, Aroa ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El cànon de bellesa que, actualment, promou la publicitat de la moda ha influenciat a la societat al llarg dels anys. Aquest treball pretén analitzar si les presentadores dels informatius de televisió també estan afectades per aquest cànon, comparen les seves característiques visuals amb les del cànon de bellesa actual; y comprovar si això influeix als nostres televidents a l'hora d'escollir un informatiu de més qualitat.
El canon de belleza que, actualmente, promueve la publicidad de la moda ha influenciado a la sociedad a lo largo de los años. Este trabajo pretende analizar si las presentadoras de los informativos de televisión también están afectadas por dicho canon, comparando sus rasgos visuales con las características del canon de belleza actual; y comprobar si esto influye a nuestros telespectadores a la hora de elegir un informativo de más calidad.
The canon of beauty that currently promotes fashion advertising has influenced the society over the years. This paper analyzes whether the presenting TV news are also affected by this canon, comparing their visual features with the characteristics of the current canon of beauty ; and check whether this influences our viewers when choosing a better quality information .

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
130 p, 46.3 MB Creativitat a l'espai públic : Anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient marqueting / García Jiménez, Marina ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i I'ambient marqueting, dos fenomens que s'han donat simultaniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essencia que les confronta. [...]
Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambient marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido vehículos de expresión similares, comparten parecidos dentro de la esencia que les confronta. [...]
The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
92 p, 7.9 MB Fotoperiodisme: entre el documentalisme social i les arts visuals : El cas del World Press Photo. / Vela Martínez, Judit ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Quines diferències hi ha entre una pintura costumista de Murillo i una fotografia del World Press Photo a la secció "Daily Life"? Aquest TFG va més enllà del debat sobre la consideració de la fotografia com a art, proposant que fins i tot el fotoperiodisme pot ser entès com a mitjà artístic. [...]
¿Qué diferencias hay entre una pintura costumbrista de Murillo y una fotografía del World Press Photo en la sección "Daily Life"? Este TFG va más allá del debate sobre la consideración de la fotografía como arte, proponiendo que incluso el fotoperiodismo puede ser entendido como medio artístico. [...]
What are the differences between a genre painting of Murillo and a photography of World Press Photo in "Daily Life" section? This TFG goes beyond the discussion about the consideration of photography as art, proposing that photojournalism can be also understood as an artistic medium. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documentos de investigación : Encontrados 12 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 6 registros  
1.
5 p, 30.8 KB Teoria i Anàlisi de la Fotografia [103050] / Lage Fombuena, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Història i Estètica de la Comunicació Audiovisual impartida en el segon, tercer i quart curs del grau. 1. Conèixer el llenguatge visual i les claus d'anàlisi i interpretació de les imatges, amb el que l'alumne serà capaç de jutjar i valorar una imatge des d'elements objectius i adquirint una àmplia perspectiva de comprensió. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
2.
4 p, 103.3 KB Gèneres Fotogràfics [103075] / Lage Fombuena, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura se situa dintre la matèria Gèneres Audiovisuals, impartida en el segon, tercer i quart curs del grau. Tal com es defineix en el pla d'estudi, es tracta de proporcionar capacitacions en les convencions icònic-narratives. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
3.
5 p, 107.7 KB Teoria i Anàlisi de la Fotografia [103050] / Lage Fombuena, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Història i Estètica de la Comunicació Audiovisual impartida en el segon, tercer i quart curs del grau. 1. Conèixer el llenguatge visual i les claus d'anàlisis i interpretació de les imatges, amb el que l'alumne serà capaç de jutjar i valorar una imatge des d'elements objectius i adquirint una àmplia perspectiva de comprensió. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
4.
17 p, 226.1 KB Tecnologia Audio-Visual en Publicitat. (Fotografia Publicit.) [20652] / Martínez Surinyac, Gabriel ; Lage Fombuena, Ana ; Zamora Moreno, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2011-12
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [600]  
5.
1 p, 19.1 KB Tecnologia Audio-Visual en Publicitat. (Fotografia Publicit.) [20652] / Lage Fombuena, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Febrer 2006-07
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
 Acceso restringido a la UAB
6.
1 p, 40.4 KB Tecnologia Audio-Visual en Publicitat. (Fotografia Publicit.) [20652] / Lage Fombuena, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Juny 2005-06
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
 Acceso restringido a la UAB

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.