Resultats globals: 2 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
17 p, 533.3 KB Itinerarios lectores para la educación poética en la ESO : del rap a la poesía canónica / Lleida Lanau, Enrique (Universidad de Zaragoza)
El presente artículo analiza la potencialidad educativa que pueda tener el rap para el aprendizaje de la poesía en la Educación Secundaria Obligatoria (ESO). Se ha utilizado una metodología etnográfica dentro del contexto educativo, que incluye entrevistas a profesores de secundaria y raperos vinculados con ámbitos de enseñanza formal e informal, un cuestionario a alumnos de 4º de ESO y el análisis y valoración de una intervención educativa. [...]
This paper analyzes the educational potential that rap can have for learning poetry in Educación Secundaria Obligatoria (ESO) (Compulsory Secondary School). An ethnographic methodology has been used within the educational context, which includes interviews with secondary school teachers and rappers linked to formal and informal education, a questionnaire to 4th year ESO students and the analysis and evaluation of an educational intervention. [...]
El present article analitza la potencialitat educativa que pugui tenir el rap per a l'aprenentatge de la poesia a l'educació secundària obligatòria (ESO). S'ha utilitzat una metodologia etnogràfica dins el context educatiu, que inclou entrevistes a professors de secundària i rapers vinculats amb àmbits d'ensenyament formal i informal, un qüestionari a alumnes de 4t d'ESO i l'anàlisi i valoració d'una intervenció educativa. [...]
Cet article examine le potentiel éducatif du rap pour l'apprentissage de la poésie dans l'Enseignement Secondaire Obligatoire (ESO). Une méthodologie ethnographique a été utilisée dans le contexte éducatif, y compris des entretiens avec des enseignants du secondaire et des rappeurs liés à l'enseignement formel et informel, un questionnaire aux élèves de quatrième année de l'ESO et l'analyse et l'évaluation d'une intervention éducative. [...]

2019 - 10.5565/rev/jtl3.836
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 12 Núm. 4 (november-december 2019) , p. 44-60 (Articles)  

Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
2 p, 1022.6 KB Concierto de fin de curso / Bach, Johann Sebastian, 1685-1750 ; Batlle i Fabregat, Maria Teresa ; Delibes, Léo 1836-1891 ; Geminiani, Francesco ; Granados y Campiña, Enric 1867-1916 ; Guerin, Joaquim ; Guerin, Manel ; Jover, Rita ; Lanau, Enrique ; Melartin, Erkki ; Mozart, Wolfgang Amadeus 1756-1791 ; Rizzi, Enrico ; Rodó, Gabriel ; Schubert, Franz ; Conservatori del Liceu ; Orquestra del Conservatori Superior de Música del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1949  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.