Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Books and collections, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
18 p, 531.8 KB Evaluación y eficacia del branded content : un estudio empírico / del Pino, Cristina (Universidad Carlos III) ; Reinares Lara, Ricardo (Universidad de San Jorge)
El presente trabajo ofrece los resultados de una investigación centrada en el binomio compuesto por el branded content -formato publicitario consistente en la creación de contenidos por parte de la marca-, y el que según Infoadex es el primer anunciante en términos de inversión publicitaria en España, el grupo El Corte Inglés. [...]
This paper focuses on a piece of research between branded content -the advertising format that refers to the creation of content by the brand-, and according to Infoadex, the leading or number one advertiser in terms of advertising investment in Spain, the El Corte Inglés group. [...]

2013 - 10.5565/rev/qp.45
Questiones publicitarias, Núm. 18 (2013) , p. 160-177 (Artículos de investigación)  

Books and collections 1 records found  
1.
16 p, 95.5 KB A ditadura civil-militar de 1964 : os impactos de longa duração nos direitos trabalhistas e sociais no Brasil / Lara, Ricardo (Universidade Nova de Lisboa) ; Silva, Mauri Antônio da (Universidade Federal de Santa Catarina)
Bellaterra: CEFID-UAB, 2016 (VII. Social movements and political change / Moviments socials i canvi polític / Movimientos sociales y cambio político)
III International Conference Strikes and Social Conflicts: combined historical approaches to conflict. Proceedings, 2016, p. 928-943  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.