Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
24 p, 266.9 KB Teaching as affective labour in a datafied world : a scoping review of the relationship between performance-based accountability and teachers' emotions / Camphuijsen, Marjolein (Vrije Universiteit Amsterdam) ; Levatino, Antonina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Mentini, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Parcerisa, Lluís (Universitat de Barcelona)
Research has shown that in many contexts, the transformation of the public sector associated with new public management (NPM) reforms and performance-based accountability (PBA) has had profound implications for public sector workers' practices, identities and emotional experiences. [...]
La investigación han demostrado que, en muchos contextos, la transformación del sector público asociada con las reformas de la nueva gestión pública (NPM) y la rendición de cuentas basada en el desempeño (PBA) ha tenido profundas implicaciones para las prácticas, identidades y experiencias emocionales de los trabajadores del sector público. [...]

2022 - 10.14516/fde.1023
Foro de educación, Vol. 20 Núm. 2 (2022) , p. 61-84  
2.
47 p, 1.4 MB Stuck in a Time Warp? The Great Recession and the Socio-occupational Integration of Migrants in Spain / Jiménez-García, Juan Ramón (Universitat Pompeu Fabra) ; Levatino, Antonina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
This article examines the socio-occupational integration of the immigrant population in Spain for a time span that, for the first time, includes the post-crisis period. Using the Spanish Labour Force Survey and conducting a socio-occupational analysis, we predict the probability that a migrant would be employed in one socio-occupational class over another in three periods: before, during and after the crisis. [...]
2022 - 10.1007/s12134-021-00914-1
Journal of International Migration and Integration, january 2022, p. 1-47  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
55 p, 1.1 MB From Policies to Practices. Intercultural Education in Schools in Barcelona / Rodriguez i Moner, Helena ; Levatino, Antonina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El punt de partida d'aquest projecte és l'existència i la creixent prevalença d'una societat culturalment i ètnicament diversa, que requereix, entre altres coses, un enfocament educatiu adequat. Dins el marc legislatiu, l'educació intercultural és reconeguda com el model pedagògic més adequat per promoure la inclusió, la convivència i la cohesió social. [...]
El punto de partida de este trabajo es la existencia y creciente prevalencia de una sociedad cultural y étnicamente diversa, lo que requiere, entre otras cosas, de una respuesta educativa adecuada. En el marco legislativo, la educación intercultural es reconocida como el modelo pedagógico más adecuado para promover la inclusión, la convivencia y la cohesión social. [...]
The starting point of this project is the existence and growing prevalence of a culturally and ethnically diverse society, which requires, among other things, an appropriate educational approach. Within the legislative framework, intercultural education is recognized as the pedagogical model best suited to promote inclusion, coexistence, and social cohesion. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Educació Primària [1140]  
2.
145 p, 910.4 KB From trust in the profession to trust in results : A multi-scalar analysis of performance-based accountability in Norwegian education / Camphuijsen, Marjolein ; Verger, Antoni, dir. ; Levatino, Antonina, dir.
En un intent per millorar l'eficiència i l'equitat dels sistemes educatius, un nombre creixent de sistemes educatius han adoptat polítiques de rendició de comptes (RdC) basades en el rendiment escolar. [...]
En un intento por mejorar la eficiencia y la equidad de los sistemas educativos, un número creciente de sistemas educativos han adoptado políticas de rendición de cuentas (RdC) basadas en el desempeño escolar. [...]
"In an attempt to raise the performance, efficiency and equity of education systems, performance-based accountability policies have been adopted or strengthened by an increasing number of countries, characterized by highly diverse political institutional regimes, education systems, and levels of economic development. [...]

2021  

Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
6 p, 116.7 KB Pràcticum I [102065] / Troiano i Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Levatino, Antonina ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez-Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; González Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Jacovkis Halperin, Judith ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Vegeu també: autors amb noms similars
2 Levatino, Antonina,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.