Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
103 p, 7.8 MB El nuevo modelo de consumo en China. El caso de las revistas femeninas / Ling, Lu ; Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El siguiente trabajo de investigación trata de analizar el nuevo modelo de consumo en China impulsado por la globalización, la política de reforma y apertura, el desarrollo económico y la trasformación de la cultura élite en la cultura de masas mediante la investigación de las actuales revistas femeninas internacionales en el continente chino. [...]
El present treball d'investigació tracta d'analitzar el nou model de consum que s'ha imposat a Xina impulsat per la globalització, la política de reforma i apertura, el desenvolupament econòmic i la transformació de la cultura d'èlit en la cultura de masses. [...]
The dissertation aims to investigate the new consumption pattern in China spurred by the globalization, national economic reform and opening up, political reform, and the transformation from elite culture to mass culture by studying the international women's magazines in China. [...]

2015  

See also: similar author names
2 Ling, L.L.
2 Ling, Long L.
1 Ling, Lowell
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.