Results overview: Found 3 records in 0.01 seconds.
Articles, 3 records found
Articles 3 records found  
1.
18 p, 177.0 KB Del Programa d'Educació Compensatòria al nou Pla per a la Llengua i la Cohesió Social / Llevot i Calvet, Núria
El Programa d'Educació Compensatòria va ser el fruit emblemàtic de la política reformista empresa el 1983 en el camp pedagògic. Es tractava d'un discurs destinat a corregir les desigualtats socials i assolir quotes més elevades de justícia social. [...]
The Compensatory Education Programme was the emblematic result of the reformist policy adopted in 1983 in the field of education. It was a discourse aimed at correcting social inequalities and producing higher levels of social justice. [...]

2005 - 10.5565/rev/papers/v78n0.894
Papers : revista de sociologia, N. 78 (2005) p. 197-214  
2.
19 p, 94.7 KB La figura del mediador intercultural a les institucions escolars catalanes : perfils real i ideal segons els propis actors / Llevot i Calvet, Núria
A Catalunya, en els darrers anys, han anat proliferant una sèrie de «professionals» que realitzen, amb més o menys adequació a la definició teòrica, la funció de mediadors interculturals. Primerament, es tractava de gitanos, però darrerament, fruit de l'increment de la presència d'infants d'origen immigrant a les escoles catalanes, s'ha vist créixer el nombre i el protagonisme dels estrangers pel reconeixement que se'ls ha donat des de l'Administració i des de les institucions. [...]
En Cataluña, en los últimos años, han ido proliferando una serie de «profesionales» que realizan, con más o menos adecuación a la definición teórica, la función de mediadores interculturales. [...]
In recent years in Catalonia, there has been a proliferation of a series of «professionals» who carry out, more or less in accordance with the theoretical definition, the function of intercultural mediators. [...]

2004 - 10.5565/rev/papers/v74n0.1093
Papers : revista de sociologia, N. 74 (2004) , p. 155-173  
3.
13 p, 94.1 KB Mediació intercultural i institucions escolars : l'exemple del Quebec / Llevot i Calvet, Núria
L'increment de la multiplicitat cultural ha comportat que, en diversos països, s'elaborin diferents actuacions per aproximar posicions i millorar la comunicació entre progenitors i professionals de les institucions escolars, així com per facilitar l'adaptació del currículum a la diversitat cultural. [...]
The increase of the cultural diversity has behaved that, in different countries, different performances are elaborated to approach positions and to improve the communication between progenitors and professionals of the school institutions, as well as to facilitate the adaptation of the curriculum to the cultural diversity. [...]

2003 - 10.5565/rev/papers/v70n0.1274
Papers : revista de sociologia, N. 70 (2003) , p. 135-147  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.