Resultats globals: 38 registres trobats en 0.02 segons.
Materials de curs, 24 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Articles, 8 registres trobats
Materials de curs 24 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 429.9 KB Sintaxi anglesa [100223] / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat ; Coll, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2013-14
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
2.
5 p, 398.7 KB Sintaxi anglesa avançada [100188] / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2013-14
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
3.
7 p, 164.6 KB Sintaxi anglesa [100223] / Capdevila i Batet, Montserrat ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
4.
7 p, 164.6 KB Sintaxi anglesa [100223] / Capdevila i Batet, Montserrat ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
5.
8 p, 176.8 KB Gramàtica Descriptiva Anglesa [103410] / Pladevall Ballester, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Reeves, Alan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Coll, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
6.
5 p, 188.1 KB Sintaxi anglesa avançada [100188] / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
7.
7 p, 164.6 KB Sintaxi anglesa [100223] / Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
8.
8 p, 176.8 KB Gramàtica Descriptiva Anglesa [103410] / Pladevall Ballester, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Reeves, Alan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Coll, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
9.
5 p, 71.4 KB Sintaxi anglesa [100223] / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2010-11
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
10.
3 p, 19.9 KB Sintaxi Anglesa Avançada [28493] / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2009-10
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  

Materials de curs : 24 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
8 p, 69.0 KB Acció directa per millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de primer. Curs de gramàtica descriptiva de l'anglès / Curell i Gotor, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Cuartero Torres, Néstor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte té com a objectiu principal millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de dues assignatures troncals de primer curs de la titulació de Filologia Anglesa, Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva I i Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva II. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 197-204
4 documents

Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
107 p, 39.1 MB The syntax of embedded questions and its acquisition by L2 learners of english / González Fernández, Cynthia ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper explores the different mechanisms of English and Spanish in what question formation is concerned. L2 learners of English tend to apply Subject-Auxiliary Inversion in embedded contexts, where it is not necessary. [...]
Este estudio se centra en los distintos mecanismos que inglés y castellano utilizan para la formación de preguntas. L2 estudiantes de inglés tienden a utilizar la Inversión Sujeto-Auxiliar en oraciones interrogativas subordinadas, cuando no es necesario. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
2.
43 p, 345.2 KB L1 Spanish transfer in the acquisition of the phenomenon of that-deletion in English / Guirado Puiggròs, Núria ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Following studies on the phenomenon of that-deletion in English (I think he will come), this TFG studies whether or not Spanish L2 learners of English display L1 interference in the acquisition of the phenomenon of that-deletion in English after the verbs say, believe and think in written and oral channels. [...]
Seguint els estudis sobre el fenomen de la supressió del that-complementant en Anglès (I think he will come), aquest TFG estudia si estudiants espanyols aprenents d’anglès mostren interferència de L1 en l’adquisició del fenomen de la supressió del that-complementant en anglès després dels verbs say, believe i think en contextos escrits i orals. [...]

2014
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
2 documents
3.
36 p, 484.8 KB Transfer in the acquisition of ECM clauses by catalan learners of english / Náger Duch, Núria ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The syntactic structures in our L1 and those in a L2 can sometimes coincide, but this does not always occur. Hence, some of the errors that L2 learners make result from making a parallelism of the mother tongue, and when this occurs we deal with ‘transfer’ errors. [...]
Les estructures sintàctiques de la nostra primera llengua i les d’una segona poden coincidir, però no sempre és així. Per tant, alguns dels errors que cometen els aprenents d’una segona llengua es produeixen pel paral•lelisme de la seva llengua materna, i quan això passa lidiem amb “errors de transferència”. [...]

2013
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
4.
189 p, 9.3 MB Verbal sequences : a generative approach / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Brucart, José Ma., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
Aquesta tesi vol proporcionar una explicació a un constrast sintàctic entre l'anglès, el català i l'espanyol tot assumint propostes teòriques específiques del marc generativista dins del model de la Recció i el Lligam. [...]
Esta tesis quiere proporcionar una explicación a un contraste sintáctico entre el inglés, el catalán i el español asumiendo propuestas teóricas específicas del marco generativista dentro del modelo de la Rección y el Ligamiento. [...]
This thesis attempts to provide an explanation of a syntactic contrast between English, Catalan and Spanish assuming specific theoretical proposals in the generative framework within the Government and Binding model. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
3 documents
5.
669 p, 4.1 MB Child and Adult Non-Native Subject Development : a Bi-directional Study of English and Spanish as L2s / Pladevall Ballester, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Aquesta tesi explora l'adquisició no-nativa de les propietats del subjecte gramatical en l'anglès i el castellà de nens i adults castellanoparlants i angloparlants, els quals no resideixen en el país de la L2, i contribueix així a la recerca en aquest camp amb noves dades i descobriments. [...]
The present study explores the non-native English and Spanish acquisition of subject properties in Spanish and English-speaking children and adults who are not in the L2-speaking country and thus contributes to the amount of research produced in the field by providing new data and findings. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  

Articles 8 registres trobats  
1.
12 p, 953.0 KB Verbs de "restructuració" o verbs de "no-restructuració" / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
1991
Llengua & Literatura, Núm. 4 (1991) , p. 265-276  
2.
19 p, 76.3 KB La pobresa gramatical del primer estadi de l'adquisició lingüística : raons i evidència / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
L'estudi analitza el primer estadi de l'adquisició del català i dóna evidència a favor de la Hipòtesi de Maduració, enfront de la posició continuista. Les autores primer descriuen el model gramàtic de l'adult, després se centren en les dades de les produccions infantils (i en fenòmens com el de la "a" neutra", la flexió verbal, l'ordre de mots i la llibertat d'elisió d'elements) i finalment argumenten i proposen una estructura sintàctica per a aquestes produccions, en les quals es detecta una absència de categories funcionals.
1997
Llengua & Literatura, Núm. 8 (1997) , p. 269-287  
3.
20 p, 88.5 KB A l'entorn de l'adquisició de la sintaxi i del seu estudi / Rosselló Ximenes, Joana (Universitat de Barcelona) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bel Gaya, Aurora (Universitat Pompeu Fabra)
2003
Caplletra, Núm. 35 (2003) , p. 59-78  
4.
2 p, 105.6 KB Ús de "that" per part d’individus amb afàsia / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística ; Martínez Ferreiro, Silvia (Rijksuniversiteit Groningen)
L’afàsia és una patologia regressiva que afecta les habilitats lingüístiques (dèficit de comprensió i de producció oral i escrita) i que apareix després d’una lesió cerebral. Un estudi sobre la producció de construccions subordinades en anglès en individus amb i sense afàsia mostra que els individus amb afàsia utilitzen clarament menys oracions subordinades, sobretot els que tenen dèficit de producció. [...]
2014
UAB divulga, Abril 2014  
5.
13 p, 471.6 KB A talk with Neil Smith / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
1994
Links & Letters, N. 1 (1994) p. 109-121  
6.
1 p, 31.3 KB Foreward / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
1994
Links & Letters, N. 1 (1994) p. 5-5  
7.
14 p, 275.8 KB An Incorporation Analysis Revisited / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
El comportament sintàctic d'algunes construccions de verb auxiliar i infinitiu o participi en català indica que aquests dos elements es comporten com una unitat. A Llinàs (1990) es proposà el mecanisme d'incorporació (Baker (1988)) per explicar aquest fenomen. [...]
1993
Catalan Working Papers in Linguistics, V. 3 n. 1 (1993) p. 139-152  
8.
19 p, 394.8 KB The Affix-like Status of Certain Verbal Elements / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Aquest treball explica el comportament sintàctic de les seqüències verbals de dos verbs (Vl+V2) -i en particular les seqüències haver + participi, va + infinitiu, i verbs modals epistèmics + infinitiu- del català com a resultat de les característiques sintàctiques i morfològiques de V 1. [...]
1991
Catalan Working Papers in Linguistics, V. 1 (1991) p. 129-147  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.