Resultados globales: 63 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 8 registros
Libros y colecciones, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 5 registros
Materiales académicos, Encontrados 49 registros
Artículos Encontrados 8 registros  
1.
12 p, 953.0 KB Verbs de "restructuració" o verbs de "no-restructuració" / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
1991
Llengua & Literatura, Núm. 4 (1991) , p. 265-276  
2.
19 p, 76.3 KB La pobresa gramatical del primer estadi de l'adquisició lingüística : raons i evidència / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
L'estudi analitza el primer estadi de l'adquisició del català i dóna evidència a favor de la Hipòtesi de Maduració, enfront de la posició continuista. Les autores primer descriuen el model gramàtic de l'adult, després se centren en les dades de les produccions infantils (i en fenòmens com el de la "a" neutra", la flexió verbal, l'ordre de mots i la llibertat d'elisió d'elements) i finalment argumenten i proposen una estructura sintàctica per a aquestes produccions, en les quals es detecta una absència de categories funcionals.
1997
Llengua & Literatura, Núm. 8 (1997) , p. 269-287  
3.
20 p, 88.5 KB A l'entorn de l'adquisició de la sintaxi i del seu estudi / Rosselló Ximenes, Joana (Universitat de Barcelona) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bel Gaya, Aurora (Universitat Pompeu Fabra)
2003
Caplletra, Núm. 35 (2003) , p. 59-78  
4.
2 p, 105.6 KB Ús de "that" per part d'individus amb afàsia / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística ; Martínez Ferreiro, Silvia (Rijksuniversiteit Groningen)
L'afàsia és una patologia regressiva que afecta les habilitats lingüístiques (dèficit de comprensió i de producció oral i escrita) i que apareix després d'una lesió cerebral. Un estudi sobre la producció de construccions subordinades en anglès en individus amb i sense afàsia mostra que els individus amb afàsia utilitzen clarament menys oracions subordinades, sobretot els que tenen dèficit de producció. [...]
2014
UAB divulga, Abril 2014  
5.
13 p, 471.6 KB A talk with Neil Smith / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
1994
Links & Letters, N. 1 (1994) p. 109-121  
6.
1 p, 31.3 KB Foreward / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
1994
Links & Letters, N. 1 (1994) p. 5-5  
7.
14 p, 275.8 KB An Incorporation Analysis Revisited / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
El comportament sintàctic d'algunes construccions de verb auxiliar i infinitiu o participi en català indica que aquests dos elements es comporten com una unitat. A Llinàs (1990) es proposà el mecanisme d'incorporació (Baker (1988)) per explicar aquest fenomen. [...]
1993
Catalan Working Papers in Linguistics, V. 3 n. 1 (1993) p. 139-152  
8.
19 p, 394.8 KB The Affix-like Status of Certain Verbal Elements / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Aquest treball explica el comportament sintàctic de les seqüències verbals de dos verbs (Vl+V2) -i en particular les seqüències haver + participi, va + infinitiu, i verbs modals epistèmics + infinitiu- del català com a resultat de les característiques sintàctiques i morfològiques de V 1. [...]
This papers explains the syntactic behaviour of the verbal sequences of two verbs (Vl+V2) -and specifically the sequences haver + participle, va + infinitive, and modal epistemic verbs + infinitive- in Catalan as the result of the syntactic and morphological characteristics of V 1. [...]

1991
Catalan Working Papers in Linguistics, V. 1 (1991) p. 129-147  

Libros y colecciones Encontrados 1 registros  
1.
8 p, 69.0 KB Acció directa per millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de primer. Curs de gramàtica descriptiva de l'anglès / Curell i Gotor, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Cuartero Torres, Néstor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte té com a objectiu principal millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de dues assignatures troncals de primer curs de la titulació de Filologia Anglesa, Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva I i Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva II. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 197-204
4 documentos

Documentos de investigación Encontrados 5 registros  
1.
107 p, 39.1 MB The syntax of embedded questions and its acquisition by L2 learners of english / González Fernández, Cynthia ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper explores the different mechanisms of English and Spanish in what question formation is concerned. L2 learners of English tend to apply Subject-Auxiliary Inversion in embedded contexts, where it is not necessary. [...]
Este estudio se centra en los distintos mecanismos que inglés y castellano utilizan para la formación de preguntas. L2 estudiantes de inglés tienden a utilizar la Inversión Sujeto-Auxiliar en oraciones interrogativas subordinadas, cuando no es necesario. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
2.
43 p, 345.2 KB L1 Spanish transfer in the acquisition of the phenomenon of that-deletion in English / Guirado Puiggròs, Núria ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Following studies on the phenomenon of that-deletion in English (I think he will come), this TFG studies whether or not Spanish L2 learners of English display L1 interference in the acquisition of the phenomenon of that-deletion in English after the verbs say, believe and think in written and oral channels. [...]
Seguint els estudis sobre el fenomen de la supressió del that-complementant en Anglès (I think he will come), aquest TFG estudia si estudiants espanyols aprenents d'anglès mostren interferència de L1 en l'adquisició del fenomen de la supressió del that-complementant en anglès després dels verbs say, believe i think en contextos escrits i orals. [...]

2014
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
2 documentos
3.
36 p, 484.8 KB Transfer in the acquisition of ECM clauses by catalan learners of english / Náger Duch, Núria ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The syntactic structures in our L1 and those in a L2 can sometimes coincide, but this does not always occur. Hence, some of the errors that L2 learners make result from making a parallelism of the mother tongue, and when this occurs we deal with 'transfer' errors. [...]
Les estructures sintàctiques de la nostra primera llengua i les d'una segona poden coincidir, però no sempre és així. Per tant, alguns dels errors que cometen els aprenents d'una segona llengua es produeixen pel paral·lelisme de la seva llengua materna, i quan això passa lidiem amb "errors de transferència". [...]

2013
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
4.
189 p, 9.3 MB Verbal sequences : a generative approach / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Brucart, José Ma., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
Aquesta tesi vol proporcionar una explicació a un constrast sintàctic entre l'anglès, el català i l'espanyol tot assumint propostes teòriques específiques del marc generativista dins del model de la Recció i el Lligam. [...]
Esta tesis quiere proporcionar una explicación a un contraste sintáctico entre el inglés, el catalán i el español asumiendo propuestas teóricas específicas del marco generativista dentro del modelo de la Rección y el Ligamiento. [...]
This thesis attempts to provide an explanation of a syntactic contrast between English, Catalan and Spanish assuming specific theoretical proposals in the generative framework within the Government and Binding model. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
3 documentos
5.
669 p, 4.1 MB Child and Adult Non-Native Subject Development : a Bi-directional Study of English and Spanish as L2s / Pladevall Ballester, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Aquesta tesi explora l'adquisició no-nativa de les propietats del subjecte gramatical en l'anglès i el castellà de nens i adults castellanoparlants i angloparlants, els quals no resideixen en el país de la L2, i contribueix així a la recerca en aquest camp amb noves dades i descobriments. [...]
The present study explores the non-native English and Spanish acquisition of subject properties in Spanish and English-speaking children and adults who are not in the L2-speaking country and thus contributes to the amount of research produced in the field by providing new data and findings. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  

Materiales académicos Encontrados 49 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
3 p, 100.1 KB The Acquisition of English Syntax and Morphology [44030] / Llinàs Grau, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul estudia els procés d'adquisició de l'anglès com a primera i com segona llengua analitzant com els nens (L1) i els adults (L2) aprenen la forma de les paraules angleses i les seves possibles combinacions per formar oracions en anglès. [...]
Este módulo estudia los procesos de adquisición del inglés como primera y como segunda lengua analizando como los niños (L1) y los adultos (L2) aprenden la forma de las palabras inglesas y sus posibles combinaciones para formar oraciones en inglés. [...]

2019-20
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
3 documentos
2.
4 p, 103.5 KB Adquisició de la llengua anglesa [100199] / Llinàs Grau, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest curs és examinar les característiques de la gramàtica dels aprenents de l'anglès com a primera, segona i tercera llengua. S'hi incorpora també un breu repàs dels mètodes de recollida de dades d'adquisició.
El objectivo de este curso es examinar las características de la gramática de los aprenendices del inglés como primera, segunda y tercera lengua. Se incorpora también un breve repaso de los metodos de recogida de datos de adquisición.

2019-20
Grau en Estudis Anglesos [801]
3 documentos
3.
5 p, 105.9 KB Gramàtica Descriptiva Anglesa [103410] / Llinàs Grau, Mireia ; Moyer Greer, Melissa G Moyer ; Coll Alfonso, Merce ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs ofereix una introducció a les propietats dels mots, dels sintagmes i de les oracions angleses, tant les simples com complexes. Els estudiants aprendran conceptes i terminologia lingüística que els permetran descriure la llengua anglesa de manera científica.
Este curso ofrece una introducción a las propiedades de las palabras, los sintagmas y las oraciones inglesas, tanto simples como complejas. Los estudiantes aprenderán conceptos y terminología lingüística que les permitirán describir la lengua inglesa de manera científica.

2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documentos
4.
5 p, 106.6 KB Sintaxi Anglesa [100223] / Tubau Muntaña, Susagna ; Llinàs Grau, Mireia ; Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Reconèixer les diferents categories gramaticals i els seus trets. - Saber analitzar l'estructura de les oracions simples en anglès. - Indentificar constituents nuls i operacions de moviment. 1 - Indentificar constituents nuls i operacions de moviment. [...]
- Reconocer las distintas categorías gramaticales y sus rasgos. - Saber analizar la estructura de las oraciones simples en inglés. 1 - Saber analizar la estructura de las oraciones simples en inglés. [...]

2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documentos
5.
3 p, 72.0 KB The Acquisition of English Syntax and Morphology [44030] / Llinàs Grau, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This course introduces students to the processes of first and second language acquisition by considering both general issues and specific constructions. The objectives are to enable students to understand how a first and a second language are acquired and to be able to compare how the two processes differ and what they share.
2018-19
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]  
6.
5 p, 80.8 KB Gramàtica Descriptiva Anglesa [103410] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Llinàs Grau, Mireia ; Moyer Greer, Melissa Greer ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs és una introducció a les estructures bàsiques de l'anglès que ofereix a l'estudiant els conceptes i la terminilogia essencial per tal de poder descriure la llengua anglesa de manera científica. [...]
This subject offers an introduction to the main structures of English grammar and provides the student with essential concepts and terminology to be able to describe it scientifically. After the first unit where the distinction between form and function is introduced, the course considers heads and modifiers, how to classify words into categories and how to identify groups of words that form constituents. [...]

2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documentos
7.
6 p, 90.8 KB Usos Bàsics de la Llengua Anglesa [103409] / Coll Alfonso, Merce ; Llinàs Grau, Mireia ; Howes, Christina A. ; Vila Estrada, Elisenda Pilar ; Sunyol Garcia-Moreno, Andrea ; Zaytseva Zaytseva, Victoria ; Codó Olsina, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1 "Usos Bàsics de la Llengua Anglesa" està dins la matèria "Llengua" de primer curs, juntament amb "Gramàtica Descriptiva". Es realitza durant els dos semestres, amb "Gramàtica Descriptiva", "Introducció a la Lingüística" i "Literatura Comparada" al primer semestre, "Literatura Anglesa del segle XX", "Grans temes de la Filosofia", "Grans temes de l'Història" i "Llengua estrangera" al segon semestre i "Història i Cultura de les Illes Britàniques" també anual. [...]
1 "Basic Uses of the English Language" forms part of the Language area courses in the first year, along with "Descriptive Grammar. " It runs for two semesters, with "Descriptive Grammar", "Introduction to Linguistics" and "Comparative Literature" in the first semester, "English Literature of the Twentieth Century", "Great Themes of Philosophy", "Major Themes in History" and "Foreign Language" in the second semester, and "History and Culture of the British Isles" which is also annual. [...]

2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documentos
8.
4 p, 75.2 KB Adquisició de la llengua anglesa [100199] / Llinàs Grau, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs considera l'adquisició de l'anglès com a primera, segona i tercera llengua des de la perspectiva de la gramàtica generativa. També incorpora un breu repàs de la metodologia per la recollida de dades d'adquisició.
This course considers the acquisition of English as a first, second and third language from the perspective of generative grammar. It incorporates a brief review of the methodology used in collecting language acquisition data.

2018-19
Grau en Estudis Anglesos [801]
2 documentos
9.
3 p, 68.1 KB Master Thesis [42292] / Llinàs Grau, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The objectives of the master's thesis module are: (a) Helping students decide on a research topic and supervisor according to academic strengths and preferences. (b) Providing students with the guidance needed to undertake graduate-level research on English literature, linguistics, language acquisition and language use, with a special focus on multilingual contexts. [...]
2017-18
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]  
10.
4 p, 75.9 KB Adquisició de la llengua anglesa [100199] / Llinàs Grau, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs considera l'adquisició de l'anglès com a primera, segona i tercera llengua des de la perspectiva de la gramàtica generativa. També incorpora un breu repàs de la metodologia per la recollida de dades d'adquisició.
This course considers the acquisition of English as a first, second and third language from the perspective of generative grammar. It incorporates a brief review of the methodology used in collecting language acquisition data.

2017-18
Grau en Estudis Anglesos [801]
2 documentos

Materiales académicos : Encontrados 49 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
5 LLinàs, Mireia
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.