Resultats globals: 7 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 7 registres trobats
Materials de curs 7 registres trobats  
1.
6 p, 89.1 KB Advanced Topics in Entrepreneurship and SME Management [42781] / Perdiguero Garcia, Jordi ; Llonch Andreu, Joan ; Capelleras Segura, Joan Lluís ; Urbano Pulido, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The main objective of this module is to provide students with a solid conceptual and empirical understanding of entrepreneurship and SME management. As such, the module is aimed at helping students develop a critical appreciation for the concepts, theoretical frameworks, methodologies, and current questions that animate the field.
2017-18
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business [1133]  
2.
6 p, 85.0 KB Màrqueting Avançat [42226] / López Belbeze, María Pilar ; Izard Granados, Gabriel ; Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
3.
6 p, 84.0 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2016-17
Màrqueting [1093]
2 documents
4.
3 p, 76.5 KB Pràctiques Professionals [43191] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
1. Conocer la realidad empresarial de una organización a través de la inserción en un proyecto. 2. Descubrir la realidad de un mercado o de un sector y resolver problemas reales. 3. Apoyar y contribuir al trabajo empresarial.

2016-17
Màrqueting [1093]
2 documents
5.
6 p, 32.2 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
2015-16
Màrqueting [1093]
2 documents
6.
7 p, 111.9 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
2014-15
Màrqueting [1093]
2 documents
7.
6 p, 104.1 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, de análisis de los mercados y de la planificación de marketing.
2013-14  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.