Resultats globals: 11 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 11 registres trobats
Materials acadèmics 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
3 p, 342.1 KB Pràctiques Professionals [43191] / Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
2018-19
Màrqueting [1093]  
2.
6 p, 84.2 KB Màrqueting Avançat [42226] / López Belbeze, María Pilar ; Izard Granados, Gabriel ; Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Addressing the most relevant aspects and tools of strategic marketing, both from the point of view of market analysis and mark.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
3.
6 p, 88.7 KB Advanced Topics in Entrepreneurship and SME Management [42781] / Rialp Criado, Alejandro ; Llonch Andreu, Joan ; Capelleras Segura, Joan Lluís ; Urbano Pulido, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The main objective of this module is to provide students with a solid conceptual and empirical understanding of entrepreneurship and SME management. As such, the module is aimed at helping students develop a critical appreciation for the concepts, theoretical frameworks, methodologies, and current questions that animate the field.
2018-19
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business [1133]  
4.
5 p, 81.7 KB Fonaments de Màrqueting [104675] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l´empresa. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]

2018-19
1416 [1416]
3 documents
5.
6 p, 89.1 KB Advanced Topics in Entrepreneurship and SME Management [42781] / Perdiguero Garcia, Jordi ; Llonch Andreu, Joan ; Capelleras Segura, Joan Lluís ; Urbano Pulido, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The main objective of this module is to provide students with a solid conceptual and empirical understanding of entrepreneurship and SME management. As such, the module is aimed at helping students develop a critical appreciation for the concepts, theoretical frameworks, methodologies, and current questions that animate the field.
2017-18
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business [1133]  
6.
6 p, 85.0 KB Màrqueting Avançat [42226] / López Belbeze, María Pilar ; Izard Granados, Gabriel ; Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
7.
6 p, 84.0 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2016-17
Màrqueting [1093]
2 documents
8.
3 p, 76.5 KB Pràctiques Professionals [43191] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
1. Conocer la realidad empresarial de una organización a través de la inserción en un proyecto. 2. Descubrir la realidad de un mercado o de un sector y resolver problemas reales. 3. Apoyar y contribuir al trabajo empresarial.

2016-17
Màrqueting [1093]
2 documents
9.
6 p, 32.2 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
2015-16
Màrqueting [1093]
2 documents
10.
7 p, 111.9 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
2014-15
Màrqueting [1093]
2 documents

Materials acadèmics : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.