Resultados globales: 42 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Materiales académicos, Encontrados 40 registros
Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
162 p, 3.3 MB Consumer-based brand categorization through perceived brand globalness and localness in signalling theory : a mixed-method approach in an emerging market for FMCGs / Vaziri, Maryam ; Llonch Andreu, Joan, dir. ; López Belbeze, Ma. Pilar, dir.
Aquesta tesi doctoral presenta un enfocament metodològic mixt que té com a objectiu contribuir quantitativament i qualitativament a la literatura actual sobre la percepció de marca global (PBG) i marca local (PBL) i sobre la teoria de la senyalització. [...]
Esta Tesis Doctoral presenta un enfoque metodológico mixto que tiene como objetivo contribuir cuantitativa y cualitativamente a la literatura actual sobre la percepción de marca global (PBG) y marca local (PBL) y sobre la teoría de la señalización. [...]
This Doctoral Dissertation by using a mixed-method approach quantitatively and qualitatively intends to contribute to the current literature of perceived brand globalness (PBG) and localness (PBL) and signaling theory. [...]

2021  
2.
118 p, 9.3 MB Plan de Negocio para Determinar la Viabilidad de la Creación de un Nuevo Negocio de Bubble Tea en Barcelona / Zhang, Xinyi ; Feiyu, Ye ; Zhichao, Yang ; Llonch Andreu, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El Bubble Tea ha arribat a conquerir mercats al voltant del món convertint-se en un producte de moda i amb gran participació en el mercat global. A Barcelona aquesta beguda també es posa popular en els últims cinc anys, però, el preu sobre aquest producte és bastant alt, la ubicació dels locals està molt centrats a centre de Barcelona, fa que molts aspectes siguin particularment inconvenients i fan que són incapaços de complir amb les necessitats dels clients. [...]
El Bubble Tea ha llegado a conquistar mercados alrededor del mundo convirtiéndose en un producto de moda y con gran participación en el mercado global. En Barcelona esta bebida también se pone popular en los últimos cinco años, sin embargo, el precio sobre este producto es bastante alto, la ubicación de los locales está muy centrados al centro del Barcelona, hace que muchos aspectos sean particularmente inconvenientes y hacen que son incapaces de cumplir con las necesidades de los clientes. [...]
The Bubble Tea has come to conquer markets around the world becoming a fashion product and with great participation in the global market. In Barcelona this drink has also become popular in the last five years, however, the price of this product is quite high, the location of those Bubble Tea stores is very centered in the center of Barcelona, which makes them unable to meet part of customers' needs. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  

Materiales académicos Encontrados 40 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
4 p, 100.3 KB Pràctiques Professionals [43191] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
1. Know business reality through his/her integration into a project. 2. Discover the reality of a market or sector and solve real problems. 3. Support and contribute to business work.
1. Conocer la realidad empresarial de una organización a través de la inserción en un proyecto. 2. Descubrir la realidad de un mercado o de un sector y resolver problemas reales. 3. Apoyar y contribuir al trabajo empresarial.

2022-23
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documentos
2.
7 p, 116.4 KB Temes Avançats en Creació d'Empreses i Gestió de Pimes [42781] / Capelleras i Segura, Joan-Lluís ; Llonch Andreu, Joan ; Lopez Sintas, Jordi ; van Hemmen, Stefan Felix ; Rialp Criado, Alejandro ; Urbano, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu principal d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants una sòlida comprensió conceptual i empírica de la recerca en l'emprenedoria i la gestió de les PIMES. Així, el mòdul està orientat a ajudar els estudiants a desenvolupar una valoració crítica dels conceptes, marcs teòrics, metodologies i preguntes actuals de recerca en aquest camp.
The main objective of this module is to provide students with a solid conceptual and empirical understanding of research on entrepreneurship and SME management. As such, the module is aimed at helping students develop a critical appreciation of the concepts, theoretical frameworks, methodologies, and current research questions that animate the field.
El objetivo principal de este módulo es proporcionar a los estudiantes una sólida comprensión conceptual y empírica de la investigación en emprendimiento y la gestión de las PYME. Así, el módulo tiene como objetivo ayudar a los estudiantes a desarrollar una apreciación crítica de los conceptos, marcos teóricos, metodologías y preguntas de investigación actuales de este campo.

2022-23
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business [1133]
3 documentos
3.
5 p, 106.5 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martinez, Rosalía ; Castellet Menchon, Alba ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des de l'enfoc tradicional com el del màrqueting digital. Es pretén que l'estudiant conegui les principals tècniques per analitzar els mercats estratègicament, les decisions a adoptar i la manera de planificar les accions de màrqueting.
Study the most relevant aspects and tools of strategic marketing, both from the traditional approach, as well as from digital marketing. It is intended that the student knows the main techniques to strategically analyze the markets, the decisions to be adopted and how to plan marketing actions.
Estudiar los aspectos y herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el enfoque tradicional, como desde el marketing digital. Se pretende que el alumno conozca las principales técnicas para analizar estratégicamente los mercados, las decisiones a adoptar y cómo planificar las acciones de marketing.

2022-23
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documentos
4.
4 p, 103.2 KB Introducció al Màrqueting [104774] / Llonch Andreu, Joan ; Eusebio, Rossano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius són: 1. Entendre la problemàtica comercial de l'empresa dins el seu context general. 2. Adquirir la capacitat d'anàlisi comercial i les habilitats necessàries per prendre decisions comercials, especialment les referents al pla de màrqueting. [...]
Objectives are: 1. Develop an understanding of business marketing issues in a general context 2. Develop the capability for marketing analysis as well as the skills required to make marketing decisions, specially those related to the generation of marketing plans 3. [...]
Los objetivos son: 1. Comprender la problemática comercial de la empresa dentro de un contexto general. 2. Adquirir la capacidad de análisis comercial y las habilidades necesarias para tomar decisiones comerciales, en especial las referentes para la elaboración del plan de marketing. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
5.
3 p, 97.1 KB Pràctiques Externes del Programa Universitat-Empresa II [102347] / Guallarte Nuez, Carlos ; Giménez, Víctor ; Llonch Andreu, Joan ; Obis Artal, Teresa ; Vilardell Riera, Immaculada ; Arza Jauregui, Ana Maria ; Cadena Abadias, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius fonamentals son: - Facilitar la professionalització de l'estudiant mitjançant la seva formació pràctica a l'empresa. - Posar en pràctica els coneixements teòrics adquirits en les diferents matèries cursades durant el grau i així 1 - Posar en pràctica els coneixements teòrics adquirits en les diferents matèries cursades durant el grau i així poder complementar la formació acadèmica rebuda. [...]
Objectives: - Facilitate the professionalization of the student through their practical training in the 1 - To put into practice the theoretical knowledge acquired in the different courses followed during the degree in order to enhanc - To provide students with a direct approach to the professional and business world, which will allow them to identify the profe.
1 Los objetivos fundamentales son: - Facilitar la profesionalización del estudiante mediante su formación práctica en la empresa. - Poner en práctica los conocimientos teóricos adquiridos en las diferentes materias cursadas durante el grado y así poder co - Facilitar al estudiante un acercamiento directo al mundo profesional y empresarial que le permita identificar el perfil profesio.

2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
3 documentos
6.
8 p, 115.9 KB Direcció de Màrqueting [104678] / Eusebio, Rossano ; Llonch Andreu, Joan ; Lopez Belbeze, María Pilar ; Gallo Martinez, Rosalía ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting és una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental del área comercial de la empresa. [...]

2022-23
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documentos
7.
7 p, 114.0 KB Gestió de la Distribució [102356] / Llonch Andreu, Joan ; Garcia, Jose Facundo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Al acabar el curs l' alumne ha de ser capaç de: •Entendre els principals conceptes i terminologia de gestió de la distribució, •Formular estratègies per a la gestió de la distribució, •Identificar les relacions de intercanvi i millores en les pràctiques comercials i de gestió entre els membres del canal. [...]
At the end of the course the student should be able to: • Understand the main concepts and terminology distribution management • Formulate strategies for the distribution management • Identify the relationships of exchange and improved business practices and management among the members of channel. [...]
Al terminar el curso el alumno debe ser capaz de: • Entender los principales conceptos y terminología de gestión de la distribución, • Formular estrategias para la gestión de la distribución, • Identificar las relaciones de intercambio y mejoras en las prácticas comerciales y de gestión entre los miembros del canal. [...]

2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
3 documentos
8.
4 p, 101.7 KB Pràctiques Externes del Programa Universitat-Empresa I [102348] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1 El Programa Universitat-Empresa (PUE) és un programa de Cooperació Educativa que incorpora pràctiques externes supervisades per tutor/a en empreses i institucions per als estudiants dels Graus d'ADE i ECO en els dos últims cursos acadèmics. [...]
The University-Business Program (PUE) is a program of Educational Cooperation that incorporates supervised external practic The PUE is a training program in alternation that corresponds to two courses, it is stru The participating company in the PUE hosts previously selected students according to Two are the fundamental objectives of the PUE: - Facilitate the professionalization of the student through their practical training in the c - To bring the University closer to the company in order to efficiently cover common ne The practices in companies outside Spain allow, in addition, an improvement of their th.
El Programa Universidad-Empresa (PUE) es un programa de Cooperación Educativa que incorpora prácticas externas superv El PUE es un programa de formación en alternancia que corresponde a dos cursos, e La empresa participante en el PUE acoge estudiantes previamente seleccionados seg Dos son el objetivos fundamentales del PUE: - Facilitar la profesionalización del estudiante mediante su formación práctica en la em - Acercar la Universidad a la empresa a fin de cubrir con eficiencia las necesidades co Las prácticas en empresas fuera de España permiten, adicionalmente, una mejora de su tercera lengua.

2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
3 documentos
9.
4 p, 100.5 KB Pràctiques Professionals [43191] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
1. Know business reality through his/her integration into a project. 2. Discover the reality of a market or sector and solve real problems. 3. Support and contribute to business work.
1. Conocer la realidad empresarial de una organización a través de la inserción en un proyecto. 2. Descubrir la realidad de un mercado o de un sector y resolver problemas reales. 3. Apoyar y contribuir al trabajo empresarial.

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documentos
10.
5 p, 106.6 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martinez, Rosalía ; Castellet Menchon, Alba ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des de l'enfoc tradicional com el del màrqueting digital. Es pretén que l'estudiant conegui les principals tècniques per analitzar els mercats estratègicament, les decisions a adoptar i la manera de planificar les accions de màrqueting.
Study the most relevant aspects and tools of strategic marketing, both from the traditional approach, as well as from digital marketing. It is intended that the student knows the main techniques to strategically analyze the markets, the decisions to be adopted and how to plan marketing actions.
Estudiar los aspectos y herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el enfoque tradicional, como desde el marketing digital. Se pretende que el alumno conozca las principales técnicas para analizar estratégicamente los mercados, las decisiones a adoptar y cómo planificar las acciones de marketing.

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 40 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.