Resultados globales: 8 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 4 registros
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Materiales didácticos, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 4 registros  
1.
27 p, 751.0 KB Les nocions de temps i aspecte en els llibres de secundària : anàlisi i propostes / Crespí, Isabel (Queen Mary University of London) ; Llop Naya, Ares (University of Cambridge)
In this paper we analyse the approach to the categories of tense and aspect in the textbooks used to teach Catalan language and literature in Secondary School. Specifically, we review the definition, the sequencing and the teaching-learning approach proposed to study these notions. [...]
En aquest article analitzem l'aproximació a les categories de temps i d'aspecte als llibres de text de Llengua catalana i literatura per a l'educació secundària obligatòria. Concretament, revisem com se'n plantegen la definició, la seqüenciació i l'enfocament de l'ensenyament-aprenentatge. [...]
En este artículo analizamos la aproximación a las categorías de tiempo y aspecto en los libros de texto de Lengua catalana y literatura para la educación secundaria obligatoria. Concretamente, revisamos cómo se plantean la definición, la secuenciación y el enfoque del enseñamiento-aprendizaje de estas nociones. [...]
Dans cet article, nous analysons l'approximation des catégories de temps et d'aspect dans les manuels de langue et de littérature catalanes destinés à l'enseignement secondaire obligatoire. Plus précisément, nous passons en revue comment la définition, le séquençage et l'approche à l'enseignement-apprentissage de ces notions sont proposés dans ces manuels. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.1026
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 1 (2021) , p. e1026  
2.
31 p, 249.4 KB La posició dels clítics i de les marques de negació pressuposicional en els contextos de reestructuració / Llop Naya, Ares (Cardiff University) ; Paradís Pérez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquest article presentem l'estudi de la variació microsintàctica en els parlars catalans com a estratègia per a una comprensió millor i més aprofundida dels contextos de reestructuració i de les dependències a llarga distància. [...]
This paper aims to explore syntactic microvariation in Catalan dialects as a source of insight into the nature of restructuring contexts and long-distance dependencies. We claim that restruc turing involves a bi-clausal structure with a defective embedded domain. [...]

2019 - 10.7203/CAPLLETRA.66.13503
Caplletra, Núm. 66 (2019) , p. 53-83  
3.
22 p, 4.9 MB Gramàtica comparada a l'aula : una proposta per als llibres de text / Llop Naya, Ares (Cardiff University) ; Paradís Pérez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pineda i Cirera, Anna (Universitat Pompeu Fabra)
Aquest article presenta l'experiència de Gramàtica com parada a l'aula, que constitueix una iniciativa per introduir als llibres de text de llengua catalana de l'educació secundària obligatòria un enfocament de l'ensenyament gramatical a partir de la comparació del català amb altres llengües. [...]
This paper presents an experience entitled Gramàtica comparada a l'aula, an initiative aiming to provide obligatory secondary school (Educació Secundària Obligatòria) Catalan language textbooks with an approach to grammar teaching based on the comparison between Catalan and other languages. [...]

2019 - 10.5565/rev/regroc.43
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias, Vol. 2 Núm. 1 (2019) , p. 67-88 (Articles)  
4.
4 p, 108.5 KB The History of Negation in the Languages of Europe and the Mediterranean. Volume 1: Case studies Ed. by David Willis, Christopher Lucas & Anne Breitbarth Oxford: Oxford University Press, 553 pages. ISBN 978-0-19-960253-7 / Llop Naya, Ares (Universitat Autònoma de Barcelona)
This is a review of the book The History of Negation in the Languages of Europe and the Mediterranean, edited by David Willis (University of Cambridge), Christopher Lucas (SOAS, University of London) and Anne Breitbarth (Universiteit Gent). [...]
2015 - 10.5565/rev/isogloss.13
Isogloss, Vol. 1 Núm. 2 (2015) , p. 299-302 (Reviews)  

Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
435 p, 6.2 MB La reanàlisi dels minimitzadors negatius en el contínuum romànic pirinenc / Llop Naya, Ares ; Rigau, Gemma, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Lingüística Teòrica
Aquesta tesi té per objectiu explicar des del punt de vista de la microsintaxi la variació i el canvi lingüístic dels usos i valors dels minimitzadors ('substantius que denoten quantitats mínimes o insignificants d'alguna cosa') en contextos negatius. [...]
This dissertation aims to explain, from a microsyntactic point of view, variation and linguistic change in use and values of minimizers in negative contexts (we understand minimizers as 'nouns that denote a minimal amount or a part of something'). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
2.
103 p, 2.7 MB La negació en pallarès : sintaxi de l'adverbi cap / Llop Naya, Ares ; Rigau, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat de Barcelona. Facultat de Filologia
L'objectiu d'aquest treball és donar compte d'un fenomen de microvariació sintàctica pel que fa a l'expressió de la negació emfàtica en el dialecte pallarès. L'objectiu general de la recerca és caracteritzar morfosintàcticament la partícula de negació pallaresa cap. [...]
2013  

Materiales didácticos Encontrados 2 registros  
1.
9 p, 122.1 KB Writing Biology at University / Ferrandiz-Rovira, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Llop Naya, Ares (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Rodrigo Domínguez, Anselm (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Soler Membrives, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Kelso, Fiona (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües) ; Redmond, Peter (Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes)
User guide to written communication in academic disciplines (in this case biology) for teachers and students.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017 (Guides for Writing in Specific Disciplines)  
2.
9 p, 149.2 KB Escriure Biologia a la Universitat / Ferrandiz-Rovira, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Llop Naya, Ares (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Rodrigo Domínguez, Anselm (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Soler Membrives, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; biologia en aquest cas.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017 (Guies per escriure en disciplines específiques)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.