Resultados globales: 5 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
22 p, 4.9 MB Gramàtica comparada a l'aula : una proposta per als llibres de text / Llop i Naya, Ares (Cardiff University) ; Paradís, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pineda i Cirera, Anna (Universitat Pompeu Fabra)
Aquest article presenta l'experiència de Gramàtica com parada a l'aula, que constitueix una iniciativa per introduir als llibres de text de llengua catalana de l'educació secundària obligatòria un enfocament de l'ensenyament gramatical a partir de la comparació del català amb altres llengües. [...]
This paper presents an experience entitled Gramàtica comparada a l'aula, an initiative aiming to provide obligatory secondary school (Educació Secundària Obligatòria) Catalan language textbooks with an approach to grammar teaching based on the comparison between Catalan and other languages. [...]

2019 - 10.5565/rev/regroc.43
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias, Vol. 2 Núm. 1 (2019) , p. 67-88 (Articles)  
2.
4 p, 108.5 KB The History of Negation in the Languages of Europe and the Mediterranean. Volume 1: Case studies Ed. by David Willis, Christopher Lucas & Anne Breitbarth Oxford: Oxford University Press, 553 pages. ISBN 978-0-19-960253-7 / Llop i Naya, Ares (Universitat Autònoma de Barcelona)
This is a review of the book The History of Negation in the Languages of Europe and the Mediterranean, edited by David Willis (University of Cambridge), Christopher Lucas (SOAS, University of London) and Anne Breitbarth (Universiteit Gent). [...]
2015 - 10.5565/rev/isogloss.13
Isogloss : a journal on variation of Romance and Iberian languages, Vol. 1 Núm. 2 (2015) , p. 299-302 (Reviews)  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
102 p, 2.5 MB La negació en pallarès : sintaxi de l'adverbi cap / Llop i Naya, Ares ; Rigau, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat de Barcelona. Facultat de Filologia
L'objectiu d'aquest treball és donar compte d'un fenomen de microvariació sintàctica pel que fa a l'expressió de la negació emfàtica en el dialecte pallarès. L'objectiu general de la recerca és caracteritzar morfosintàcticament la partícula de negació pallaresa cap. [...]
2013  

Materiales didàcticos Encontrados 2 registros  
1.
9 p, 122.1 KB Writing Biology at University / Ferrandiz-Rovira, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Llop i Naya, Ares (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Rodrigo Domínguez, Anselm (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Soler Membrives, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Kelso, Fiona (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües (adaptació a l'anglès)) ; Redmond, Peter (Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes (adaptació a l'anglès))
User guide to written communication in academic disciplines (in this case biology) for teachers and students.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017 (Guides for Writing in Specific Disciplines)  
2.
9 p, 149.2 KB Escriure Biologia a la Universitat / Ferrandiz-Rovira, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Llop i Naya, Ares (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Rodrigo Domínguez, Anselm (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Soler Membrives, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; biologia en aquest cas.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017 (Guies per escriure en disciplines específiques)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.