Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
18 p, 531.1 KB Eficacia publicitaria en redes sociales : el caso de Mango en Facebook España / Llorente Barroso, Carmen (Universidad CEU San Pablo) ; Muñoz de Luna, Ángel Bartolomé (Universidad CEU San Pablo) ; Navarro Martínez, Esther (Universidad CEU San Pablo)
Este trabajo analiza las redes sociales como nuevas plataformas publicitarias que se deben tener en cuenta a la hora de desarrollar el plan estratégico de una marca. Se ha hecho un estudio del panorama de las redes sociales, sus usos y percepciones, y su relación con las marcas y la publicidad. [...]
This research examines social media as new advertising platforms that must be taken into account when developing the strategic plan of a firm. There has been a landscape study of social media in Spain, their uses and perceptions, their relationship with Brands and advertising. [...]

2013 - 10.5565/rev/qp.41
Questiones publicitarias, Núm. 18 (2013) , p. 93-110 (Artículos de investigación)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.