1.
|
7 p, 114.9 KB |
Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931]
/
López Belbeze, María Pilar ;
López Sintas, Jordi ;
Lopez Vicario, Jose ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...] Block I: Marketing Data Science Marketing data science addresses the study of marketing problems from data, theories and experiments that study consumer behaviour. It is an interdisciplinary line of knowledge (marketing science, applied microeconomics, industrial organization, and statistical computing) that addresses topics such as the following: investigation of consumer choices and behaviour, evaluation of business decisions based on data, development and application of small and large-scale experiments, methods for the use of large amounts of data, computer methods for the analysis of data available on the Internet. [...] Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]
2021-22 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
5 p, 104.3 KB |
Treball de Final de Màster [44435]
/
Sala Lorda, Héctor ;
Veciana Botet, Paula ;
Verdu Tirado, Jordi ;
Esparza Masana, Ricard ;
Morell Perez, Antoni ;
Lopez Vicario, Jose ;
Rodríguez Álvarez, Joaquín ;
Meneses Benitez, Montse ;
Rodríguez Salgado, Luis ;
García Hernández, Rosa ;
Blanco Fillola, Ismael Iván ;
Valenzuela García, Hugo ;
Turró Sol, Andreu ;
Melendez Pereto, Anna ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
1 El Treball de Fi de Màster (TFM) constitueix un element fonamental del procés formatiu de l'alumnat. Permet desenvolupar un projecte d'investigació individual de manera autònoma (tot i que sota la supervisió d'un tutor/a que pot ser, o no, professorat del màster) sobre un tema de la seva elecció de qualsevol àmbit d'investigació relacionat amb els continguts docents del màster. [...] The Master's Thesis Dissertation (TFM) is a fundamental element of the students' learning process. It allows the student to develop an individual research project independently (under the supervision of a tutor who may, or may not, be a professor teaching in the master) on a topic of the student's choice in any field of research related to the contents of the Master. [...] 1 El Trabajo de Fin de Máster (TFM) constituye un elemento fundamental del proceso formativo del alumnado. Permite desarrollar un proyecto de investigación individual de manera autónoma (aunque bajo la supervisión de un tutor/a que puede ser, o no, profesorado del máster) sobre un tema de su elección de cualquier ámbito de investigación relacionado con los contenidos docentes del máster. [...]
2021-22 Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social [1476]
3 documents
|
|
5.
|
7 p, 115.3 KB |
Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931]
/
López Sintas, Jordi ;
López Belbeze, María Pilar ;
Lopez Vicario, Jose ;
Lamberti, Giuseppe ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...] Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]
2020-21 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
6.
|
|
7.
|
5 p, 105.3 KB |
Internet dels Objectes (IoT) [44019]
/
Carrabina Bordoll, Jordi ;
Lopez Vicario, Jose ;
Montón Macián, Màrius ;
Codina Barbera, Marc ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest mòdul introdueix els conceptes essencials, mètriques, tecnologies i plataformes de la cadena de valor de l'Internet dels Objectes, des de l'elevat nombre de dispositius connectats que funcionen de manera autònoma (independentment dels usuaris) recopilant informació (i actuant si cal) i d'una forma energèticament eficient, fins al seu emmagatzematge i processament al núvol passant per les plataformes encastades i/o mòbils connectades a través d'interfícies i comunicacions sense fils o protocols cablejats. [...] Este módulo introduce los conceptos esenciales, métricas, tecnologías y plataformas de la cadena de valor de la Internet de las cosas, desde la gran cantidad de dispositivos conectados que funcionan de manera autónoma (independiente de los usuarios) recopilando información (y actuando en caso necesario) y de forma energéticamente eficiente, hasta su almacenamiento y procesamiento en la nube pasando por las plataformas empotradas y/o móviles conectadas a través de interfaces y comunicaciones inalámbricas o protocolos cableados. [...]
2019-20 Màster Universitari en Internet dels Objectes per a Salut Digital / Internet of Things for e-Health [1391]
3 documents
|
|
8.
|
7 p, 115.2 KB |
Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931]
/
López Sintas, Jordi ;
López Belbeze, María Pilar ;
Lopez Vicario, Jose ;
Lamberti, Giuseppe ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...] Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]
2019-20 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
7 p, 92.4 KB |
Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931]
/
López Sintas, Jordi ;
López Belbeze, María Pilar ;
Lopez Vicario, Jose ;
Lamberti, Giuseppe ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...] Block I: Marketing Data Science Marketing data science addresses the study of marketing problems from data, theories and experiments that study consumer behaviour. It is an interdisciplinary line of knowledge (marketing science, applied microeconomics, industrial organization, and statistical computing) that addresses topics such as the following: investigation of consumer choices and behaviour, evaluation of business decisions based on data, development and application of small and large-scale experiments, methods for the use of large amounts of data, computer methods for the analysis of data available on the Internet. [...] Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]
2018-19 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|