visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Lorenzo Galés, Neus
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
11
registres trobats en 0.01 segons.
Articles
,
2
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
3
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
3
registres trobats
Documents de recerca
,
4
registres trobats
Articles
2
registres trobats
1.
8 p, 465.4 KB
An Innovative, Competency-Based International CLIL Project : Are you brave enough? (International Projects: a space for expanding CLIL Methodologies)
/
Lorenzo Galés, Neus
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
One of the educational challenges we need to face in our hyper-connected world is the need for learning in an authentic, international and integrated environment (OECD 2017a). Student international exchanges (both virtual and face-to-face mobility), have become one of the training experiences most appreciated by enterprises. [...]
Un dels reptes educatius als quals hem enfrontar-nos en el nostre món hiperconnectat és la necessitat d'aprendre en un entorn autèntic, internacional i integrat (OCDE 2017). Els intercanvis internacionals d'estudiants (tant virtuals com presencials) s'han convertit en una de les experiències de capacitació més apreciades per les empreses. [...]
Uno de los desafíos educativos a los que debemos enfrentarnos en nuestro mundo hiperconectado esla necesidad de aprender en un entorno auténtico, internacional e integrado (OCDE 2017a). Los intercambios internacionales de estudiantes (tanto virtuales como presenciales) se han convertido en una de las experiencias de capacitación más apreciadas por las empresas. [...]
2018 -
10.5565/rev/clil.5
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 1 Núm. 1 (2018)
, p. 29-36 (Articles)
Registre complet
-
2.
8 p, 161.2 KB
Reflecting on CLIL innovation : an interview with Do Coyle and Elisabet Pladevall
/
Piquer Vives, Inma
(Universitat de Barcelona) ;
Lorenzo Galés, Neus
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
The authors reflect on the role of CLIL in experimental teaching, teacher education and university research, from discussions with Prof. Do Coyle (University of Aberdeen, Scotland) and Dr. Elisabet Pladevall (Universitat Autònoma de Barcelona, Catalonia), in the framework of the Masters in Advanced English Studies at the Universitat Autònoma de Barcelona (January 2014). [...]
Les autores reflexionen sobre el paper de l'AICLE (CLIL) en l'experimentació pedagògica, la formació docent i la investigació universitària, a partir de les converses mantingudes amb les professores Do Coyle (Universitat d'Aberdeen, Escòcia) i Elisabet Pladevall (Universitat Autònoma de Barcelona, Catalunya), en el marc del Màster Oficial en Estudis Anglesos Avançats de la Universitat Autònoma de Barcelona (gener de 2014). [...]
Las autoras reflexionan sobre el papel del AICLE (CLIL) en la experimentación pedagógica, la formación docente y la investigación universitaria, a partir de las conversaciones mantenidas con las profesoras Do Coyle (Universidad de Aberdeen, Escocia) y Elisabet Pladevall (Universitat Autònoma de Barcelona, Cataluña), en el marco del Máster Oficial en Estudios Ingleses Avanzados de la Universitat Autònoma de Barcelona (enero 2014). [...]
Les auteurs se penchent sur le rôle de l'EMILE dans l'enseignement expérimental, la formation des enseignants et la recherche universitaire, des discussions avec le professeur Do Coyle (Université d'Aberdeen, Ecosse) et Dr. [...]
2015 -
10.5565/rev/jtl3.610
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
,
Vol. 8 Núm. 1 (february-march 2015)
, p. 86-93 (Interviews)
Registre complet
-
Contribucions a jornades i congressos
3
registres trobats
1.
342 p, 11.2 MB
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques
/
Escobar Urmeneta, Cristina,
ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Evnitskaya, Natalia,
ed. ;
Moore de Luca, Emilee,
ed. ;
Patiño Santos, Adriana,
ed.
;
Costa, Francesca
;
Gallart i Rosas, Marta
(IES La Roca) ;
Planas, Núria
(Planas i Raig) ;
Horrillo Godino, Zoraida
;
Infante, Debora
;
Benvenuto, Guido
;
Lastrucci, Emilio
;
Labajos, Diana
;
Martín Rojo, Miguel
;
Martín Rojo, Luisa
;
Menegale, Marcella
;
Moate, Josephine
;
Oliva Girbau, Àngels
;
Sagasta, Pilar
;
Pedrosa, Begoña
;
Madinabeitia, Monika
;
Nazabal, Ainara
;
Barnes, Julia
;
Sainz Osinaga, Matilde
;
Ozaeta, Arantza
;
Garro, Eneritz
;
Perez, Karmele
;
Egizabal, Diego
;
Vallbona González, Anna
;
Barbero, Teresina
;
Canet Pladevall, Roser
;
Evnitskaya, Natalia
;
Coral Mateu, Josep
;
Hernández Sierra, M. Àngels
;
Lupu, Olesia
;
Maggi, Fabrizio
;
Martínez Feito, Rosa Ángeles
;
Oliver Guasp, Mª Victoria
;
Sandberg, Ylva
;
Camacho, Mar
;
Lorenzo Galés, Neus
;
Canal Santos, Imma
;
Mayans Balcells, Pere
;
Lorenzo Galés, Neus
;
Margelí, Jordi
;
Bou, Núria
;
Vidal, Francesca
;
Maldonado, Natàlia
;
San Isidro Agrelo, Fco. Xabier
;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)
Registre complet
-
2.
7 p, 31.3 KB
CLIL education policies in Catalonia: looking for collective empowerment through school autonomy
/
Lorenzo Galés, Neus
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
In this article we analyse education policies for language learning in Catalonia, within the European organisational framework. We present educational plans for Catalan schools, developed for empowering foreign language learning to increase academic success, focusing on how social and democratic participation can be built through plurilingualism and integrated language learning approaches (CLIL), as well as through international mobility and eLearning.
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 324-330
Registre complet
-
3.
14 p, 992.5 KB
CLIL Methodology, strategyfor developingbasic competencies for participating in European projects
/
Lorenzo Galés, Neus
(Generalitat de Catalunya) ;
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ;
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Taller dirigit a docents i professors de centres educatius de primària i secundària, interessats en participar amb activitats CLIL en Projectes europeus (Comènius, Grundtvig, eTwinning). Objectius 1) Oferir exemples i models de programació de projectes educatius europeus des de plantejaments coordinats i aprenentatges integrats de continguts i llengua estrangera (AICLE), en comunitats i xarxes subvencionades pel Programa d'Aprenentatge Permanent de la Unió Europea (PAP 2007-2013). [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
3
registres trobats
1.
15 p, 409.6 KB
Quan un i un sumen més de dos : Les bastides multilingües en els projectes que incorporen l'Aprenentatge Integrat de Llengua i Contingut
/
Lorenzo Galés, Neus
(Generalitat de Catalunya)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques
,
2011,
p. 295-309
Registre complet
-
2.
15 p, 398.9 KB
Reflexions al voltant dels enfocaments AICLE en contextos complexos, plurilingües i multiculturals
/
Camacho, Mar
(Generalitat de Catalunya) ;
Lorenzo Galés, Neus
(Generalitat de Catalunya)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques
,
2011,
p. 269-283
Registre complet
-
3.
342 p, 11.2 MB
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques
/
Escobar Urmeneta, Cristina,
ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Evnitskaya, Natalia,
ed. ;
Moore de Luca, Emilee,
ed. ;
Patiño Santos, Adriana,
ed.
;
Costa, Francesca
;
Gallart i Rosas, Marta
(IES La Roca) ;
Planas, Núria
(Planas i Raig) ;
Horrillo Godino, Zoraida
;
Infante, Debora
;
Benvenuto, Guido
;
Lastrucci, Emilio
;
Labajos, Diana
;
Martín Rojo, Miguel
;
Martín Rojo, Luisa
;
Menegale, Marcella
;
Moate, Josephine
;
Oliva Girbau, Àngels
;
Sagasta, Pilar
;
Pedrosa, Begoña
;
Madinabeitia, Monika
;
Nazabal, Ainara
;
Barnes, Julia
;
Sainz Osinaga, Matilde
;
Ozaeta, Arantza
;
Garro, Eneritz
;
Perez, Karmele
;
Egizabal, Diego
;
Vallbona González, Anna
;
Barbero, Teresina
;
Canet Pladevall, Roser
;
Evnitskaya, Natalia
;
Coral Mateu, Josep
;
Hernández Sierra, M. Àngels
;
Lupu, Olesia
;
Maggi, Fabrizio
;
Martínez Feito, Rosa Ángeles
;
Oliver Guasp, Mª Victoria
;
Sandberg, Ylva
;
Camacho, Mar
;
Lorenzo Galés, Neus
;
Canal Santos, Imma
;
Mayans Balcells, Pere
;
Lorenzo Galés, Neus
;
Margelí, Jordi
;
Bou, Núria
;
Vidal, Francesca
;
Maldonado, Natàlia
;
San Isidro Agrelo, Fco. Xabier
;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)
Registre complet
-
Documents de recerca
4
registres trobats
1.
27 p, 609.1 KB
Implementing evidence-informed practice for school inclusion - Guidelines for policymakers
/
Ion, Georgeta,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López-Crespo, Saida
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Iftimescu, Simona,
coord. (University of Bucharest) ;
Stingu, Mihaela,
coord. (University of Bucharest) ;
Marin, Elena,
coord. (University of Bucharest) ;
Gaber, Slavko
(University of Ljubljana) ;
Tasner, Veronika
(University of Ljubljana) ;
Kos, Ziva
(University of Ljubljana) ;
Šušterič, Nika
(University of Ljubljana) ;
Brown, Chris
(Durham University) ;
Flood, Jane
(Durham University) ;
Călinec, Marcela Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Oancea, Ana Maria
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Jarnea, Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Ion, Camelia Elena
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Lorenzo Galés, Neus
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ;
Burriel Manzanares, Francesca
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
This resource package includes guidelines that school leaders and policymakers at various levels of the educational system should consider when planning educational processes and change, and we urge them to maintain and strengthen their efforts in providing all students with meaningful access to the full range of opportunities education should offer.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO), 2023
6 documents
Registre complet
-
2.
46 p, 1.3 MB
Pla de desenvolupament i coaching per a la pràctica informada en l'evidència per a la inclusió escolar
/
Iftimescu, Simona,
coord. (University of Bucharest) ;
Ion, Georgeta,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Stingu, Mihaela,
coord. (University of Bucharest) ;
Marin, Elena,
coord. (University of Bucharest)
;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López-Crespo, Saida
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Brown, Chris
(Durham University) ;
Flood, Jane
(Durham University) ;
Gaber, Slavko
(University of Ljubljana) ;
Tasner, Veronika
(University of Ljubljana) ;
Kos, Ziva
(University of Ljubljana) ;
Šušterič, Nika
(University of Ljubljana) ;
Călinec, Marcela Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Oancea, Ana Maria
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Jarnea, Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Ion, Camelia Elena
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Lorenzo Galés, Neus
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ;
Burriel Manzanares, Francesca
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
This resource package comprises a self-assessment tool, EIP general guidelines, EIP implementation guidelines, a coaching plan and an EIP resource package dedicated to school leaders and to schools, aimed at improving EIP for inclusion and at guiding them through their EIP adoption process.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO) 2023
5 documents
Registre complet
-
3.
104 p, 2.3 MB
Training on Evidence-Informed Practice for School Inclusion
/
Ion, Georgeta,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López-Crespo, Saida
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Brown, Chris
(Durham University) ;
Flood, Jane
(Durham University) ;
Trzeciak, Asia
(Amsterdam University of Applied Sciences) ;
Gaber, Slavko
(University of Ljubljana) ;
Tasner, Veronika
(University of Ljubljana) ;
Kos, Ziva
(University of Ljubljana) ;
Šušterič, Nika
(University of Ljubljana) ;
Stingu, Mihaela
(University of Bucharest) ;
Marin, Elena
(University of Bucharest) ;
Iftimescu, Simona
(University of Bucharest) ;
Lorenzo Galés, Neus
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ;
Burriel Manzanares, Francesca
;
Călinec, Marcela Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Oancea, Ana Maria
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Jarnea, Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Ion, Camelia Elena
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala)
The purpose of the Training on Evidence-Informed Practice for School Inclusion is to familiarize teachers and other educational stakeholders with the evidence-informed practice approach and to support them to develop the necessary skills and knowledge to facilitate them work in diverse schools' settings.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO), 2022
5 documents
Registre complet
-
4.
83 p, 2.2 MB
Collaborative group work : an educational approach for enhancing each and every student's learning process
/
Maurí i Torrens, Adelaida
;
Lorenzo Galés, Neus,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
This master's dissertation presents collaborative learning as an educational approach that may enhance every student's learning process in an EFL classroom in obligatory secondary education (ESO). Most students are not aware that during their school years they acquire language skills that enable them to express themselves orally in a foreign language in a classroom activity. [...]
En aquest Treball de Fi de Màster es presenta l'aprenentatge col·laboratiu com un recurs educatiu concebut per a contribuir a millorar l'aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera dels alumnes durant l'Educació Secundària Obligatòria (ESO). [...]
En el presente Trabajo de Fin de Máster se presenta el aprendizaje colaborativo como un recurso educativo concebido para contribuir a la mejora del proceso de aprendizaje del inglés como lengua extranjera en los alumnos durante la Educación Secundaria Obligatoria (ESO). [...]
2021
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
939
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
942
]
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.