Resultados globales: 20 registros encontrados en 0.03 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 8 registros
Materiales académicos, Encontrados 12 registros
Documentos de investigación Encontrados 8 registros  
1.
40 p, 5.8 MB Plantejament d'un pla estratègic de comunicació per a un club esportiu : cas del Club Deportiu Terrassa Hockey / Casademont Comas, Yasmine ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte es basa en el plantejament d'un pla estratègic de comunicació per la pròxima temporada per a un club esportiu ubicat al poble de Matadepera (Club Deportiu Terrassa Hockey), a partir de les estratègies comunicatives plantejades a l'últim període (2015-2018) i de la informació rebuda per part d'integrants mitjançant qüestionaris i entrevistes personals.
El proyecto se basa en el planteamiento de un plan estratégico de comunicación por la próxima temporada para un club deportivo ubicado al pueblo de Matadepera (Club Deportiu Terrassa Hockey), a partir de las estrategias comunicativas planteadas al último periodo (2015-2018) y de la información recibida por parte de integrantes mediante cuestionarios y entrevistas personales.
The project bases at the approach of a strategic plan of communication for the next season for a sports club sited at the village of Matadepera (Club Deportiu Terrassa Hockey), from the communicative strategies posed at the last period (2015-2018) and of the information got by part of members by means of questionnaires and personal interviews.

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
2.
114 p, 2.1 MB Análisis sobre el éxito en la Industria Musical española del siglo XXI / Baño Pérez, Clara del ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aparentment la música, com qualsevol producte que sorgeixi de les conegudes com a "indústries culturals", està subjecta a la subjectivitat de les audiències, és a dir: la reacció que el públic pugui tenir davant un artista musical és imprevisible independentment dels diners que s'inverteixi en seva estratègia de comunicació. [...]
Aparentemente la música, como cualquier producto que surja de las conocidas como "industrias culturales", está sujeta a la subjetividad de las audiencias, es decir: la reacción que el público pueda tener ante un artista musical es imprevisible independientemente del dinero que se invierta en su estrategia de comunicación. [...]
Apparently, music, like any product that arises from the so-called "cultural industries", is subject to the subjectivity of audiences, that is: the reaction that the public may have before a musical artist is unpredictable regardless of the money that is invested in Your communication strategy Everything within the music industry is relative. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
61 p, 1.1 MB Representación de las migraciones en las series televisivas : el caso de El Príncipe / Ponce Henríquez, Lucía Fernanda ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza com les sèries televisives representen les migracions. La base d'aquest estudi és un marc teòric que abasta breument la representació de la diversitat sociocultural que fan els mitjans de comunicació i les sèries de televisió. [...]
Este trabajo analiza cómo las series televisivas representan las migraciones. La base de este estudio es un marco teórico que abarca brevemente la representación de la diversidad sociocultural que hacen los medios de comunicación y las series de televisión. [...]
This work analyzes how television series represent migrations. The basis of this study is a theoretical framework that briefly includes the representation of sociocultural diversity done by the media and the TV series. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
119 p, 5.2 MB La diversitat sexual a la sèrie de Merlí de TV3 / Puig Aznar, Carla ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La representació del col·lectiu LGBT a les pantalles de cinema i televisió ha patit una gran evolució al llarg del temps. Avui en dia sembla que cada vegada la diversitat sexual es mostra més obertament. [...]
La representación del colectivo LGBT a las pantallas de cine y televisión ha sufrido una gran evolución a lo largo del tiempo. Hoy en día parece que cada vez la diversidad sexual se muestra más abiertamente. [...]
The representation of the LGTB collective at the tv and cinema screens has suffered a great evolution throught time. Nowadays, sexual diversity seems to be shown more openly. This work is an analysis of the tv serie "Merlí" as an study of a case to evaluate how series today show sexual diversity. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
153 p, 4.6 MB La radio local como altavoz social : el proyecto Femme au Fone para la concienciación de la discriminación de la mujer en Sur Kivu, República Democrática del Congo / Glasser Martínez, Aitana ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les dones de la República Democràtica del Congo han estat les majors víctimes dels conflictes que han assolat el país durant les últimes dues dècades, especialment a la zona oriental. Encara avui la violació dels seus drets és una constant que algunes dones lluiten per eradicar. [...]
Las mujeres de la República Democrática del Congo han sido las mayores víctimas de los conflictos que han asolado el país durante las últimas dos décadas, especialmente en la zona oriental. Todavía hoy la violación de sus derechos es una constante que algunas mujeres luchan por erradicar. [...]
Women in the Democratic Republic of the Congo have been the biggest victims of the conflicts that the country has suffered during the last two decades, especially in the eastern zone. Even today, the violation of their rights is a constant that some women struggle to eradicate. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
117 p, 2.0 MB Biblia de Delirium : adaptación de una obra literaria a ficción televisiva / Gual Busqué, Cristina ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Bíblia de Delirium recull la informació i els processos necessaris per a la presentació i el desenvolupament de la sèrie de televisió basada en la saga literària homònima de Lauren Oliver. En una societat on els sentiments estan prohibits, la Lena i la Raven, dues noies de realitats molt diferents hauran de sobreviure a aquest règim, lluitar pels seus ideals i descobrir qui són realment. [...]
La Biblia de Delirium recoge la información y los procedimientos necesarios para la presentación y el desarrollo de la serie de televisión basada en la saga literaria homónima de Lauren Oliver. En una sociedad en el que los sentimientos están prohibidos, Lena y Raven, dos chicas de realidades muy distintas tendrán que sobrevivir a este régimen, luchar por sus ideales y descubrir quienes son realmente. [...]
The Bible of Delirium collects the information and the necessary procedures for the presentation and the development of the tv series based on the homonymous literary saga of Lauren Oliver. In a society where feelings are forbidden, Lena and Raven, two girls from very different realities must survive this regime, fight for their ideals and discover who they really are along the way. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
155 p, 2.1 MB El tratamiento informativo del racismo en los Estados Unidos : un estudio de caso en las cadenas ABC News, CNN News y Fox News / Eiximeno Caballero, Leire ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació es basa en la anàlisi del tractament informatiu de tres mitjans de comunicació amb línies ideològiques divergents, ABC News, CNN News y Fox News, els tres dies posteriors als homicidis de Michael Brown i Philando Castile a mans de policies, el 2014 i el 2016 respectivament. [...]
Esta investigación se basa en el análisis del tratamiento informativo de tres medios de comunicación con líneas ideológicas divergentes, ABC News, CNN News y Fox News, los tres días posteriores a los homicidios de Michael Brown y Philando Castile a manos de policías, en 2014 y 2016 respectivamente. [...]
This research is based on the analysis of the informative treatment in three media with divergent ideological lines, ABC News, CNN News and Fox News, the three days after the murders of Michael Brown and Philando Castile by police in 2014 and 2016 respectively. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
133 p, 5.4 MB Adecuación de la programación infantil de Clan. Estudio de caso : Bob Esponja / Gómez Pérez, Jennifer ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball es centra en l'anàlisi de la sèrie d'animació 'Bob Esponja' com a estudi de cas per valorar si els continguts del canal infantil Clan són adequats pel tipus de públic al qual es dirigeixen. [...]
El objetivo de este trabajo se centra en el análisis de la serie de animación Bob Esponja como estudio de caso para valorar si los contenidos del canal infantil Clan son adecuados para el tipo de público al que se dirigen. [...]
The aim of this study is to evaluate the appropriateness of the Clan Channel's contents, centered around the analysis of the animated television series SpongeBob SquarePants, for the type of audience to which they are addresed. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Materiales académicos Encontrados 12 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
4 p, 99.6 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Lorite García, Nicolás ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
2.
6 p, 107.5 KB Realització Audiovisual Publicitària [103130] / Lorite García, Nicolás ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. [...]
Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales 1. -Producción El proceso general de realización audiovisual en cine y televisión. Especificidad en la actividad publicitaria. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
3.
4 p, 102.2 KB Tècniques de Realització Televisiva [103032] / Lorite García, Nicolás ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura està destinada a possibilitar el desenvolupament didàctic i professional complet del procés productiu i de realització d'un producte audiovisual, des del seu disseny i planificació, fins a la seva postproducció final. [...]
Esta asignatura está destinada a posibilitar el aprendizaje y la práctica del proceso completo de producción y realización de un producto audiovisual, desde su diseño y planificación hasta su posproducción final. [...]

2019-20
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
3 documentos
4.
4 p, 71.1 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Lorite García, Nicolás ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documentos
5.
6 p, 83.4 KB Realització Audiovisual Publicitària [103130] / Lorite García, Nicolás ; Morales Morante, Luis Fernando ; Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. [...]
Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales 1. -Producción El proceso general de realización audiovisual en cine y televisión. Especificidad en la actividad publicitaria. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
6.
4 p, 76.4 KB Tècniques de Realització Televisiva [103032] / Lorite García, Nicolás ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura està destinada a possibilitar el desenvolupament complet, didàctic i professional de tot el procés productiu d'un producte audiovisual, des del seu disseny i planificació fins a la seva producció i realització final. [...]
Esta asignatura está destinada a posibilitar el desarrollo completo, didáctico y profesional de todo el proceso productivo de un producto audiovisual, desde su diseño y planificación hasta su producción y realización final. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documentos
7.
5 p, 80.6 KB Realització Audiovisual Publicitària [103130] / Lorite García, Nicolás ; Morales Morante, Luis Fernando ; Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització d'espais publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció del cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. Formats publicitaris. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
4 p, 75.1 KB Tècniques de Realització Televisiva [103032] / Lorite García, Nicolás ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura està destinada a possibilitar el desenvolupament complet, didàctic i professional de tot el procés productiu d'un producte audiovisual, des del seu disseny i planificació fins a la seva producció i realització final. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
9.
3 p, 66.4 KB Pràctiques Externes [103151] / Lorite García, Nicolás ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant aquesta assignatura, l'alumnat hauria de: 1. Conèixer el món professional. 2. Desenvolupar les pràctiques de forma eficient. 3. Informar de forma clara del desenvolupament de les pràctiques i l'adquisició de les competències esperades, a través d'un blog informatiu de les pràctiques externes. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
4 p, 74.9 KB Tècniques de Realització Televisiva [103032] / Lorite García, Nicolás ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura està destinada a possibilitar el desenvolupament complet, didàctic i professional de tot el procés productiu d'un producte audiovisual, des del seu disseny i planificació fins a la seva producció i realització final. [...]
2016-17
Comunicació Audiovisual [1196]  

Materiales académicos : Encontrados 12 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.