Resultats globals: 4 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 2 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
181 p, 2.8 MB "BECARIXS X UN CAMBIO" : creación de una plataforma para la reforma del sistema de prácticas universitarias / Fuster Esteva, Teresa ; Gayà Català, Joan ; Luján Bellon, Cecilia Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball es planteja la creació d'una plataforma amb l'objectiu de millorar les condicions de les pràctiques universitàries. Aquesta, compta amb una recerca prèvia sobre el marc legal que les envolta i un posterior pla de comunicació per a donar-la a conèixer.
En el presente trabajo se plantea la creación de una plataforma con el objetivo de mejorar las condiciones de las prácticas universitarias. Esta, cuenta con una investigación previa sobre el marco legal que las envuelve y un posterior plan de comunicación para darla a conocer.
In this work we propose the creation of a platform with the objective of improving the conditions of university practices. It has a previous investigation on the legal framework that surrounds them and a subsequent communication plan to make it known.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
89 p, 29.4 MB Creación de una web divulgativa para dar a conocer una estrategia publicitaria : la femvertising / Campos Vázquez, Carla ; Luján Bellon, Cecilia Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb el sorgiment de la quarta onada del feminisme, arriba al panorama publicitari la femvertising, una estratègia publicitària amb responsabilitat social que promou discursos emancipadors sobre les dones. [...]
Con el surgimiento de la cuarta ola del feminismo, llega al panorama publicitario la femvertising, una estrategia publicitaria con responsabilidad social que promueve discursos emancipadores sobre las mujeres. [...]
With the arrival of the fourth wave of feminism, femvertising, a socially responsible advertising strategy that promotes emancipatory discourses about women, has arrived on the advertising scene. Femvertising is an informative website that seeks to popularize this strategy among the advertising sector with the aim of achieving an egalitarian society free of sexism.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics 2 registres trobats  
1.
7 p, 116.3 KB Teoria i Tècnica de la Creativitat [104734] / Luján Bellon, Cecilia Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Plantejar una base teòrica sobre què és la creativitat, els seus processos i tècniques, la importància d'alimentar-se través de les referències i el coneixement de persones i projectes creatius des d'una mirada àmplia i multifaceta. [...]
1. Propose a theoretical base on what creativity is, its processes and techniques, the importance of feeding through references and the knowledge of people and creative projects from a broad and multifaceted perspective. [...]
1. Plantear una base teórica sobre qué es la creatividad, sus procesos y técnicas, la importancia de alimentarse a través de las referencias asi como el conocimiento de personas y proyectos creativos desde una mirada amplia y multifaceta. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
2.
7 p, 115.9 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Luján Bellon, Cecilia Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Plantejar una breu base teòrica sobre què és la creativitat, els processos i les tècniques, la importància d'alimentar-se a través de les referències i el coneixement de persones i projectes creatius des d'una mirada àmplia i multifaceta. [...]
1. Provide a brief theoretical basis on what creativity is, its processes and techniques, the importance of nourishing oneself through references and knowledge of people and creative projects from a broad and multifaceted perspective. [...]
1. Plantear una breve base teórica sobre qué es la creatividad, sus procesos y técnicas, la importancia de alimentarse a través de las referencias y el conocimiento de personas y proyectos creativos desde una mirada amplia y multifaceta. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.