Resultats globals: 9 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 8 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
125 p, 15.1 MB Creación y campaña de lanzamiento de una plataforma online para visibilizar géneros no binarios : NONBINARY / Bosch Hortal, Júlia ; Luján Bellon, Patricia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Avui dia, la diversitat de gènere no és una utopia, és una petita realitat. Però aquesta realitat no és reconeguda arreu del món, un món binari d'homes i dones. NonBinary és una plataforma digital de divulgació que visibilitza els gèneres no binaris amb l'objectiu d'aconseguir un món més inclusiu.
Hoy en día, la diversidad de género no es una utopía, es pequeña realidad. Pero esta realidad no es reconocida por todo el mundo, un mundo binario de hombres y mujeres. NonBinary es una plataforma online de divulgación que visibiliza los géneros no binarios con el objetivo de lograr un mundo más inclusivo.
Today, gender diversity is not a utopia, it is a small reality. But this reality is not recognized everywhere in the world, the binary world of men and women. NonBinary is an online divulgative platform that makes non-binary genders visible with the goal of achieving a more inclusive world.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics 8 registres trobats  
1.
5 p, 400.3 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Barrio Fraile, Estrella ; Luján Bellon, Patricia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Identificar les funcions, capacitats i habilitats del planner en el desenvolupament estratègic de la comunicació publicitària i de relacions públiques. Analitzar el valor de l'estratègia en el plantejament dels plans de comunicació de les marques, i també la seva importància dins del desenvolupament de l'activitat professional.
Objetivos: Identificar las funciones, capacidades y habilidades del planner en el desarrollo estratégico de la comunicación publicitaria y de relaciones publicas. Analizar el valor de la estrategia en la elaboración de los planes de comunicación de las marcas, así como su importancia para el desarrollo de la actividad profesional.
Objectives: Identify the functions, capabilities and skills of the planner in the strategic development of advertising communication and public relations. Analyze the value of the strategy in the development of brand communication plans, as well as its importance for the development of professional activity.

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
2.
4 p, 104.7 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Barrio Fraile, Estrella ; Luján Bellon, Patricia ; Júdez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner. - Ampliar i aprofundir els coneixements dels alumnes en l'àmbit de l'estratègia per afrontar millor la seva activitat professional quan es relaciona amb l'elaboració d'un pla de comunicació o les necessitats i estratègies comunicacionals d'una marca.
The objectives of the module are: - Reinforce and expand the knowledge that students have about the figure and role of the planner. - Expand and deepen students' knowledge in the field of strategy to better strengthen professional activity, especially in relation to the development of a communication plan or the communicational needs and strategies of brands.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner. - Ampliar y profundizar los conocimientos de los alumnos en el ámbito de la estrategia para afrongar mejor la actividad profesional, especialmente en relación con la elaboración de un plan de comunicación o con las necesidades y estrategias comunicacionales de las marcas.

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
3.
7 p, 115.9 KB Teoria i Tècnica de la Creativitat [104734] / Luján Bellon, Patricia ; Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Plantejar una base teòrica sobre què és la creativitat, els seus processos i tècniques, la importància d'alimentar-se través de les referències i el coneixement de persones i projectes creatius des d'una mirada àmplia i multifaceta. [...]
1. Propose a theoretical base on what creativity is, its processes and techniques, the importance of feeding through references and the knowledge of people and creative projects from a broad and multifaceted perspective. [...]
1. Plantear una base teórica sobre qué es la creatividad, sus procesos y técnicas, la importancia de alimentarse a través de las referencias asi como el conocimiento de personas y proyectos creativos desde una mirada amplia y multifaceta. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
4.
7 p, 115.3 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Luján Bellon, Patricia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Plantejar una breu base teòrica sobre què és la creativitat, els processos i les tècniques, la importància d'alimentar-se a través de les referències i el coneixement de persones i projectes creatius des d'una mirada àmplia i multifaceta. [...]
1. Provide a brief theoretical basis on what creativity is, its processes and techniques, the importance of nourishing oneself through references and knowledge of people and creative projects from a broad and multifaceted perspective. [...]
1. Plantear una breve base teórica sobre qué es la creatividad, sus procesos y técnicas, la importancia de alimentarse a través de las referencias y el conocimiento de personas y proyectos creativos desde una mirada amplia y multifaceta. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
4 p, 104.8 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Barrio Fraile, Estrella ; Luján Bellon, Patricia ; Júdez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner. - Ampliar i aprofundir els coneixements dels alumnes en l'àmbit de l'estratègia per afrontar millor la seva activitat professional quan es relaciona amb l'elaboració d'un pla de comunicació o les necessitats i estratègies comunicacionals d'una marca.
The objectives of the module are: - Reinforce and expand the knowledge that students have about the figure and role of the planner. - Expand and deepen students' knowledge in the field of strategy to better strengthen professional activity, especially in relation to the development of a communication plan or the communicational needs and strategies of brands.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner. - Ampliar y profundizar los conocimientos de los alumnos en el ámbito de la estrategia para afrongar mejor la actividad profesional, especialmente en relación con la elaboración de un plan de comunicación o con las necesidades y estrategias comunicacionales de las marcas.

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
6.
6 p, 115.1 KB Teoria i Tècnica de la Creativitat [104734] / Luján Bellon, Patricia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Plantejar una base teòrica sobre què és la creativitat, els seus processos i tècniques, la importància d'alimentar-se través de les referències i el coneixement de persones i projectes creatius des d'una mirada àmplia i multifaceta. [...]
1. Propose a theoretical base on what creativity is, its processes and techniques, the importance of feeding through references and the knowledge of people and creative projects from a broad and multifaceted perspective. [...]
1. Plantear una base teórica sobre qué es la creatividad, sus procesos y técnicas, la importancia de alimentarse a través de las referencias y el conocimiento de personas y proyectos creativos desde una mirada amplia y multifaceta. [...]

2021-22
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
7.
6 p, 113.0 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Luján Bellon, Patricia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. 2. Practicar diverses tècniques creatives amb l'objectiu de donar eines per a la creació de grans idees i desenvolupaments creatius des d'un punt de vista publicitari. [...]
1. Know and study the creative processes and techniques of ideation, in general, and advertising, in particular. 2. Practice various creative techniques in order to provide tools for the creation of great ideas and creative developments from an advertising point of view. [...]
1. Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. 2. Practicar diversas técnicas creativas con el objetivo de dar herramientas para la creación de grandes ideas y desarrollos creativos desde un punto de vista publicitario. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
6 p, 114.4 KB Teoria i Tècnica de la Creativitat [104734] / Luján Bellon, Patricia ; Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Plantejar una base teòrica sobre què és la creativitat, els seus processos i tècniques, la importància d'alimentar-se través de les referències i el coneixement de persones i projectes creatius des d'una mirada àmplia i multifaceta. [...]
1. Plantear una base teórica sobre qué es la creatividad, sus procesos y técnicas, la importancia de alimentarse a través de las referencias y el conocimiento de personas y proyectos creativos desde una mirada amplia y multifaceta. [...]

2020-21
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.