Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Learning materials, 2 records found
Learning materials 2 records found  
1.
19 p, 1.3 MB Interacció llum-matèria i efecte hivernacle : seqüència didàctica per a l’estudi de l’espectroscòpia / Rios Font, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Lusic Sakotic, Oto (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria. [...]
Bellaterra : CRECIM, 2016 (REVIR)  
2.
17 p, 1.2 MB Velocitat de reacció química en un airbag. Seqüència didàctica per a l'estudi de la cinètica química / Grimalt Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Lusic Sakotic, Oto (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Recull de materials de les pràctiques dutes a terme durant els tallers REVIR, impartits pel CRECIM (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica). L’objectiu principal d’aquesta seqüència és que l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat sigui capaç de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupi un mètode per calcular-la per al cas de la variació de la pressió d’un gas a volum constant. [...]
Bellaterra : CRECIM, 2016 (REVIR)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.