1.
|
136 p, 619.8 KB |
Mapping digital media : Spain
/
Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Luzón Fernández, Virginia (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Puertas Grau, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona)
Since 2005, Spain has designed and implemented aggressive digitization policies that secured the switchoff of analog television in 2010, and developed the digital terrestrial television (DTT) market to saturation point. [...] De 2005 a 2010, España diseñó y llevó a cabo agresivas políticas de digitalización que permitieron asegurar el fin de la televisión analógica en 2010, pero que arrastró a la Televisión Digital Terrestre (TDT) a un punto de saturación y a una multiplicación de la oferta gratuita. [...]
Open Society Media Program 2012 (Mapping Digital Media)
2 documents
|
|
2.
|
101 p, 2.1 MB |
Estudi sobre la presència de l'esport femení en la televisió pública catalana : TV3 i C33 com a cas d'estudi l'any 2008
/
Ramajo Hernández, Nati (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ;
Luzón Fernández, Virginia (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ;
Lallana, Ibonne ;
Rezende, Anna Laura ;
Fernández, Iliana ;
Kennett, Chris
Informe final de l'estudi que una visió general de la cobertura que es fa des de la televisió pública catalana de l'esport femení, en comparació amb l'esport masculí, durant l'any 2008. Els resultats d'aquest estudi ofereixen elements per justificar la necessitat de potenciar la presència de l'esport femení, i en particular l'esport femení que es practica a Catalunya, a la televisió pública catalana. [...]
Bellaterra Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB 2009
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
124 p, 7.9 MB |
El periodisme d'investigació al programa 30 minuts de Televisió de Catalunya
/
Pujol Clopés, Júlia ;
Luzón Fernández, Virginia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present TFG analitza l'evolució del periodisme d'investigació al programa 30 minuts, de Televisió de Catalunya. Per acomplir l'objectiu s'han seleccionat els anys 1988, 1998 i 2008 per visionar i analitzar els reportatges emesos en aquests tres períodes. [...] El presente TFG analiza la evolución del periodismo de investigación en el programa 30 minuts, de Televisió de Catalunya. Para cumplir el objetivo se han seleccionado los años 1988, 1998 y 2008 para visionar y analizar los reportajes emitidos en estos períodos. [...] This paper analyzes the evolution of the investigative reporting in the Televisió de Catalunya program 30 minuts. To achieve the purpose of this investigation, the episodes from 1988, 1998 and 2008 have been selected to be reviewed and analyzed. [...]
2014 Grau en Periodisme [971]
2 documents
|
|
6.
|
135 p, 2.1 MB |
Irene Polo i la història de la Catalunya de la Segona República
/
Guasch Rafael, Albert ;
Ruiz Terol, Alan ;
Luzón Fernández, Virginia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball és elaborar un guió per a còmic sobre la vida de la periodista Irene Polo. Ha estat realitzat a parts iguals per Albert Guasch i Alan Ruiz. Consta d'una vessant acadèmica i una de creativa. [...] El objetivo de este trabajo es elaborar un guión para cómic de la vida de la periodista Irene Polo. Ha estado realizado en partes iguales por Albert Guasch y Alan Ruiz. Consta de una vertiente académica y otra creativa. [...] This paper aims to produce a comic script based on the life of the journalist Irene Polo. It has been made equally by Albert Guasch and Alan Ruiz. There is an academic and a practical one. We study the life and work of Polo, the historical context she lived in (the Second Spanish Republic) and the characteristics of the Catalan journalism at that time. [...]
2014 Grau en Periodisme [971]
|
|
7.
|
197 p, 1.5 MB |
La Comunicación institucional en la web : estudio de caso de los websites de los museos integrantes del Instituto Brasileiro de Museus (IBRAM)
/
Mota, Melina de Souza ;
Luzón Fernández, Virginia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Cogo, Denise, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
La comunicación organizacional, componente esencial en el ámbito de las organizaciones, con el cambio paradigmático de estas, experimentó la formación de un nuevo sistema, en red, multimodal, multimedia e interactivo, pasando a ser, también, central en dicho ámbito de ese curso histórico. [...] Organizational communication, an essential component within organizations, whose paradigmatic change has led to experiencing the formation of a new system, that is networked, multimodal, multimedia and interactive, becoming central to those organizations in this historic course. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013
|
|
8.
|
257 p, 1.1 MB |
Domestication of international conflicts in Ukrainian TV coverage : overlapping between political and media discourses
/
Taradai, Daria ;
Fedchenko, Yevhen, dir. (National University of Kyiv-Mohyla Academy) ;
Luzón Fernández, Virginia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Aquesta investigació se centra en el procés de construcció de l'actualitat internacional, en particular, en el procés de la seva domesticació. El concepte de domesticació de la notícia es basa en el supòsit de que el públic està més interessat en les notícies rellevants que té totes les connexions (o ancoratges) amb el país d'emissió. [...] This research is focused on the process of construction of the international news, in particular, to the process of its domestication. The concept of news domestication is based on the assumption that the audience is more interested in the relevant news that has any connections (or anchors) to the country of broadcast. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013
|
|
9.
|
|
10.
|
190 p, 2.8 MB |
La Construcción del imaginario social de la mujer brasileña en España : análisis de la recepción mediática junto a estudiantes del 4º ESO de Barcelona, Sabadell y Sitges
/
Badet Souza, Maria ;
Luzón Fernández, Virginia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
En esta tesis trabajamos para comprender el proceso mediático considerando la producción, la mediación y la recepción. A fin de cumplir tal objetivo, utilizamos algunas de las teorías de la comunicación que consideran el papel de los receptores en el proceso comunicativo. [...] In this thesis work to understand the process considering production media, mediation and reception. To meet this goal, we use some of the communication theories that consider the role of receptors in the communication process. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012
|
|