Resultats globals: 58 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 40 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles, 15 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Materials de curs 40 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
14 p, 122.3 KB Biologia i Geologia i la seva Didàctica [42084] / Márquez Bargalló, Conxita ; Bach Plaza, Joan ; Gené Torrabadella, Jordi ; Roqué Rodríguez, Xavier ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Tabernero Holgado, Carlos ; Espunya Prat, Maria Carme ; García Viloca, Mireia ; Alvarez Calafell, Xavier ; Couso Lagaron, Digna Maria ; Marbà Tallada, Anna ; Saura Mas, Sandra ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de biologia, geologia, física i química dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències així com apropar-los al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. [...]
2017-18
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
2.
14 p, 120.3 KB Física i Química i la seva Didàctica [42087] / Márquez Bargalló, Conxita ; Bach Plaza, Joan ; Gené Torrabadella, Jordi ; Roqué Rodríguez, Xavier ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Tabernero Holgado, Carlos ; Espunya Prat, Maria Carme ; García Viloca, Mireia ; Alvarez Calafell, Xavier ; Couso Lagaron, Digna Maria ; Marbà Tallada, Anna ; Oliveras Prat, Begoña ; Saura Mas, Sandra ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de biologia, geologia, física i química dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències així com apropar-los al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. [...]
2017-18
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
3.
6 p, 88.0 KB Didàctica de les ciències experimentals [102089] / Marbà Tallada, Anna ; Alcázar Salas, Antoni ; Hernandez Rodriguez, Maria Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El plantejament de l'assignatura dins el pla d'estudi dels mestres d'educació primària pretén ampliar i aprofundir en els continguts i les competències necessàries per tal d'impartir l'assignatura del Coneixement del Medi. [...]
This module forms part of the Programme of Primary Teacher Education and is intended to deepen the content knowledge and competencies necessary to teach the module "Environmental Knowledge" in primary schools. [...]
El planteamiento de la asignatura dentro del plan de estudios de los maestros de educación primaria pretende ampliar y profundizar en los contenidos y las competencias necesarias con tal de impartir la asignatura del Conocimiento del medio. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
4 p, 74.7 KB Treball de fi de grau [102047] / Marbà Tallada, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) ha de ser un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit del Grau d'Educació Primària. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
The Final Year Project (FYP) involves undertaking a research project or producing innovative work in a professional area related to the Degree in Primary Education. FYPs may be developed in various formats -students may decide to complete research or present a proposal for innovation contextualised in the educational setting where they completed their work placements, or they may choose a different context. [...]
El Trabajo de Fin de Grado (TFG) tiene que ser un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o una innovación que se desarrolle en el campo profesional del ámbito del Grado de Educación Primaria. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
6 p, 87.1 KB Didàctica de les ciències experimentals [102089] / Marba Tallada, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El plantejament de l'assignatura dins el pla d'estudi dels mestres d'educació primària pretén ampliar i aprofundir en els continguts i les competències necessàries per tal d'impartir l'assignatura del Coneixement del Medi. [...]
This module forms part of the Programme of Primary Teacher Education and is intended to deepen the content knowledge and competencies necessary to teach the module "Environmental Knowledge" in primary schools. [...]
El planteamiento de la asignatura dentro del plan de estudios de los maestros de educación primaria pretende ampliar y profundizar en los contenidos y las competencias necesarias con tal de impartir la asignatura del Conocimiento del medio. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
6.
3 p, 71.9 KB Treball de fi de grau [102047] / Marba Tallada, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) ha de ser un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit del Grau d'Educació Primària. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
The Final Year Project (FYP) involves undertaking a research project or producing innovative work in a professional area related to the Degree in Primary Education. FYPs may be developed in various formats -students may decide to complete research or present a proposal for innovation contextualised in the educational setting where they completed their work placements, or they may choose a different context. [...]
El Trabajo de Fin de Grado (TFG) tiene que ser un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o una innovación que se desarrolle en el campo profesional del ámbito del Grado de Educación Primaria. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
7.
5 p, 33.7 KB Didàctica de les ciències experimentals [102089] / Marba Tallada, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El plantejament de l'assignatura dins el pla d'estudi dels mestres d'educació primària pretén ampliar i aprofundir en els continguts i les competències necessàries per tal d'impartir l'assignatura del Coneixement del Medi. [...]
The approach of this subject within the Programme of Primary Teacher Education is intended to deepen the content knowledge and competencies necessary to teach the subject of "Environmental knowledge" in primary schools. [...]

2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
2 documents
8.
22 p, 722.8 KB Balanç de competències interpersonals i acadèmiques. Grau d’Infantil / Martínez Muñoz, Màrius (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castell i Escuer, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Prat i Moratonas, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pérez i Vallverdú, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Valero, Joan J. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nicolich Salvat, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sabaté Gómez, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona)
La formació universitària en el Grau d’Educació Infantil és una oportunitat per conèixer i contrastar coneixements teòrics i pràctics per poder ser i fer de mestre. Aquesta formació ha de poder oferir-vos, com a estudiants, unes bases teòriques i estratègies capaces de donar resposta a una societat en canvi continu. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) 2015  
9.
18 p, 714.7 KB Balanç de competències professionals. Grau d'Infantil / Martínez Muñoz, Màrius (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castell i Escuer, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Prat i Moratonas, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pérez i Vallverdú, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Valero, Joan J. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nicolich Salvat, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sabaté Gómez, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona)
La formació universitària en el Grau d’Educació Infantil és una oportunitat per conèixer i contrastar coneixements teòrics i pràctics per poder ser i fer de mestre. Aquesta formació ha de poder oferir-vos, com a estudiants, unes bases teòriques i estratègies capaces de donar resposta a una societat en canvi continu. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) 2015  
10.
16 p, 251.0 KB Balanç de competències professionals / Martínez Muñoz, Màrius (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Badillo Jiménez, Edelmira (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martínez Valero, Joan Josep ; Nicolich Salvat, Marc ; Sabaté Gómez, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L’orientació de l’estudiant universitari del Grau d’Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d’un mestre. Cal afrontar el futur professional com a graduats superiors amb un conjunt de competències sòlidament desenvolupades que permetin a la persona que es gradua encarar el seu futur professional de manera proactiva i decidida. [...]
2014  

Materials de curs : 40 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
65 p, 661.0 KB CLIL FAQs. Orientacions per introduir l'anglès en la docència universitària / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Masats i Viladoms, M. Dolors (Maria Dolors) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valdés Sánchez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Recull d'orientacions per al professorat universitari que ha d'introduir una llengua estrangera a la seva assignatura. Aquestes orientacions parteixen de l'experiència i de la reflexió del grup de docents implicats en el projecte MQD 2010: 'Desenvolupament de material didàctic en anglès per a la integració de les competències lingüístiques i científiques en assignatures dels graus d'Educació Infantil i Primària'.
2015  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
287 p, 2.1 MB La dimensió afectiva de l'aprenentatge de les ciències: actituds i motivacions / Marbà Tallada, Anna ; Márquez, Conxita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Aquest treball investiga la dimensió afectiva de l'aprenentatge de les ciències i es proposa conèixer quines són les actituds i les motivacions envers el seu aprenentatge. El document consta de tres parts diferenciades. [...]
The present study focuses on the affective dimension of science learning, thus the main goal of our research is to examine students' attitudes and motivation towards the learning of science. To present our results, we have structured this document into three parts. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010  

Articles 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 92.7 KB Leer ciencias para aprender ciencias : reflexiones y propuestas / Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Existe un consenso cada vez más generalizado con respecto a que la educación científica debe promover una ciudadanía alfabetizada científicamente. Eso implica dominar tanto las grandes ideas de la ciencia como las habilidades cognitivas, el pensamiento crítico y el uso de las TIC, que posibilitan informarse, encontrar razones y participar activamente en los debates públicos sobre temáticas que relacionan ciencia, tecnología y sociedad. [...]
2007
Aula de innovación educativa, Núm. 165 (2007) , p. 54-57  
2.
5 p, 93.0 KB ¿Existen desigualdades en la formación de chicas y chicos en ciencias? / Solsona Pairó, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
A nivel internacional, los estudios de género han suscitado recientemente mucho interés. Para conocer el éxito escolar de alumnas y alumnos en la superación de curso y evaluar posible diferencias de género, se recogen los datos de matrícula y de éxito escolar en Catalunya, desde el curso 1999-2000 hasta el 2008-2009, en cuatro momentos del itinerario escolar: sexto de Primaria, cuarto de ESO y primero y segundo de Bachillerato. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 3412-3416 (Innovacions didàctiques)  
3.
5 p, 82.9 KB Análisis de las actividades de evaluación enmarcadas en el método ABP / Riuró, Helena (Universitat de Girona. Unitat d'Educació Mèdica) ; Brugada Terradellas, Ramon (Universitat de Girona. Unitat d'Educació Mèdica) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El grado de Medicina de la UdG nació integrando el Aprendizaje Basado en Problemas. En este método centrado en el estudiante, la evaluación es parte del aprendizaje y debe ser coherente con el método y los resultados de aprendizaje para potenciar la profundización de lo aprendido. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 3029-3033 (Innovacions didàctiques)  
4.
18 p, 846.3 KB ¿Cómo se conceptualiza la energía en las unidades didácticas de biología? / Pérez Murugó, Marta (Institut Manolo Hugué (Caldes de Montbui, Catalunya)) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El presente trabajo reflexiona sobre la visión biológica del concepto energía que se aplica actualmente en las aulas a partir del análisis de diversos libros de texto, en papel y digitales. Se pretende analizar cuál es el concepto de energía que aparece en los textos y en los ejercicios del final de la unidad didáctica, así como identificar una posible relación entre la demanda cognitiva de los ejercicios de final de unidad y la manera de presentar el concepto de energía. [...]
El present treball reflexiona sobre la visió biològica del concepte energia que s'aplica actualment a les aules a partir de l'anàlisi de diversos llibres de text, en paper i digitals. Es pretén analitzar quin és el concepte d'energia que apareix en els textos i en els exercicis del final de la unitat didàctica, així com identificar una possible relació entre la demanda cognitiva dels exercicis de final d'unitat i la manera de presentar el concepte d'energia. [...]
This paper considers the biological approach of the concept of energy that is currently used in the classroom from the study of different textbooks and digital books. The purpose is to find out the energy concept set out in textbooks and in the end of unit exercises, and also identify a possible relationship between the cognitive demand of the end of unit exercises and the approach to the concept of energy. [...]

2016 - 10.5565/rev/ensciencias.1292
Enseñanza de las ciencias, Vol. 34 Núm. 1 (2016) , p. 73-90 (Investigaciones Didácticas)  
5.
8 p, 431.5 KB Les controvèrsies sòcio-científiques com a contextos d'aprenentatge i comunicació a l'aula : anàlisi de crítica de la informació i habilitats comunicatives / Farró, Laura (Catalunya. Generalitat. Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa (CESIRE)) ; Lope, Sílvia (Catalunya. Generalitat. Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa (CESIRE)) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Oliveras Prat, Begonya (Institut Obert de Catalunya (IOC))
La formulació de propostes de treball amb controvèrsies sòcio-científiques (o CSC) implica treballar tres eixos fonamentals: la definició i proposta de dilemes rellevants, i el treball explícit de la lectura crítica i altres habilitats comunicatives com el debat. [...]
Constructing learning activities with Socio-Scientific Issues implies the development of three key axes: the proposal of relevant dilemmas on the one side, and the explicit work on critical reading and communicative skills (as debating) on the other side. [...]

2015
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 39-46 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  
6.
26 p, 2.5 MB La medicalización de la sociedad, un contexto para promover el desarrollo y uso de conocimientos científicos sobre el cuerpo humano / Domènech Calvet, Ana Mª (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Roca Tort, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En esta investigación se ha diseñado e implementado una unidad didáctica sobre la medicalización de la sociedad para favorecer el desarrollo de conocimientos científicos. Se analizan: a) las ideas previas de 283 alumnos de 1º de bachillerato y 164 de 3º ESO, b) la evolución de estas ideas, c) el tipo de información con el que justifican actuaciones relacionadas con la automedicación, y, d) las diferencias que se observan en función del curso. [...]
En aquesta recerca s'ha dissenyat i implementat una unitat didàctica sobre la medicalització de la societat per afavorir el desenvolupament de coneixements científics. S'analitzen: a) les idees prèvies de 283 alumnes de 1r de batxillerat i 164 de 3r d’ESO, b) l'evolució d'aquestes idees, c) el tipus d'informació amb el qual justifiquen actuacions relacionades amb l'automedicació, i, d) les diferències que s'observen en funció del curs. [...]
In this research, a SSI teaching unit based on medicalization of society has been designed and implemented in order to promote the development of scientific knowledge. A total of 399 students (283 aged 16 to 17 and 116 aged 14 to 15) participated. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1358
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 1 (2015) , p. 101-125 (Investigaciones Didácticas)  
7.
4 p, 43.1 KB Los órganos de los sentidos y el sistema nervioso en los libros de texto de primaria / Guerra Ramos, M. (Universidad de Buenos Aires. Grupo Educación en Ciencias) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Esta investigación se basa en la elaboración de mapas conceptuales para analizar el contenido sobre el sistema nervioso y los órganos del sentido en los libros de texto de primaria de México. El análisis de contenido se basa en la propuesta de Thagard de identificar las relaciones que aparecen en el texto en función de si son de clase, de parte, de ejemplo, de propiedad y de regla. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 2696-2699  
8.
5 p, 47.2 KB ¿Qué factores influyen en la decisión de estudiar ciencias? / Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Esta investigación se centra en la identificación de los factores que los propios estudiantes mencionan como influyentes en su decisión de estudiar ciencias, y en las posibles diferencias de género. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 1305-1309  
9.
16 p, 150.0 KB Literacitat científica i lectura / Prat i Pla, Àngels (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En aquest article exposen les tasques de formació del professorat de ciències sobre la lectura científica dutes a terme pel grup Llenguatge i Ensenyament de les Ciències, de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). [...]
El artículo expone las tareas llevadas a cabo, por parte del grupo Lenguaje y Enseñanza de las Ciencias, de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), en el marco de la formación del profesorado de ciencias sobre la lectura científica. [...]
Cet article expose les tâches menées à terme par le groupe Langage et Enseignement des Sciences, de l'Université Autonome de Barcelone, dans le cadre de la formation des enseignants de sciences pour la lecture scientifique. [...]
This article relates the activities of the Science Language and Teaching Group at the UAB (Universitat Autònoma de Barcelona), carried out in the context of training science faculty on the subject of scientific reading. [...]

2008
Temps d'educació : revista de la Divisió de Ciències de l'Educació, Núm. 34 (2008) , p. 67-82  
10.
19 p, 262.9 KB Evaluación del conocimiento didáctico y científico del profesorado : el caso del sistema educativo de Panamá / Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Talavera, Marisa (Senacyt (República de Panamá))
La investigación que se presenta en este artículo parte de la realización de un estudio sobre el profesorado que enseña Ciencias (Gairín (coord. ), 2009) en el contexto del Plan de Evaluación de los Aprendizajes de Ciencias y Matemática que se inició en el año 2008 por parte de la Secretaría Nacional de Ciencia, Tecnología e Innovación (SENACYT) de Panamá. [...]
The research presented in this paper derives from a broad study of Panamanian science teachers carried out in the context of the Plan de Evaluación de los Aprendizajes de Ciencias y Matemática. This plan stars in 2008 and was held by Secretaría Nacional de Ciencia, Tecnología e Innovación (SENACYT) from Panama. [...]

2013
Enseñanza de las ciencias, Vol. 31, Núm. 3 (2013) , p. 229-247  

Articles : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
4 p, 20.9 KB Didàctica de les ciències en anglès. Valoració de l'experiència al grau d'educació primària de la UAB / Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 221-224  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.