Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
8 p, 763.4 KB Clinical Features, Imaging Characteristics, and Long‐term Outcome of Dogs with Cranial Meningocele or Meningoencephalocele / Lazzerini, K. (University of Glasgow) ; Gutierrez‐Quintana, R. (University of Glasgow) ; José‐López, R. (University of Glasgow) ; McConnell, F. (University of Liverpool) ; Gonçalves, R. (University of Liverpool) ; McMurrough, J. (PetMedics) ; De Decker, S. (Royal Veterinary College) ; Muir, C. (Royal Veterinary College) ; Priestnall, S.L. (Royal Veterinary College) ; Mari, L. (Animal Health Trust) ; Stabile, F. (Animal Health Trust) ; De Risio, L. (Animal Health Trust) ; Loeffler, C. (University of Leipzig) ; Tauro, A. (Fitzpatrick Referrals) ; Rusbridge, C. (Fitzpatrick Referrals) ; Rodenas, S. (Hospital Veterinario Valencia Sur) ; Añor Torres, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; de la Fuente, C. (Fundació Hospital Clínic Veterinari) ; Fischer, A. (Ludwig‐Maximilian University Munich) ; Bruehschwein, A. (Ludwig‐Maximilian University Munich) ; Penderis, J. (Broadleys Veterinary Hospital) ; Guevar, J. (University of Glasgow)
The term meningoencephalocele () describes a herniation of cerebral tissue and meninges through a defect in the cranium, whereas a meningocele () is a herniation of the meninges alone. To describe the clinical features, magnetic resonance imaging () characteristics, and outcomes of dogs with cranial and . [...]
2017 - 10.1111/jvim.14638
Journal of Veterinary Internal Medicine, Vol. 31 (february 2017) , p. 505-512  
2.
22 p, 2.4 MB Comprensión de los sistemas de numeración : modelos y tareas / Ortiz Villarejo, Antonio Luis (Universidad de Málaga) ; González Marí, José Luis (Universidad de Málaga)
En el presente artículo se exponen los aspectos fundamentales de un estudio realizado con alumnos del grado de Maestro de Educación Primaria, en el que se utiliza un modelo para la interpretación y valoración de la comprensión del conocimiento matemático de los sistemas de representación numérica. [...]
En el present article s'exposen els aspectes fonamentals d'un estudi realitzat amb alumnes del grau de Maestro d'Educació Primària, en el qual s'utilitza un model per a la interpretació i valoració de la comprensió del coneixement matemàtic dels sistemes de representació numèrica. [...]
This article describes the fundamentals of a research with students for primary education teacher, in which a model for interpretation and assessment of understanding of mathematical knowledge to the particular case of numerical representation systems is applied. [...]

2016 - 10.5565/rev/ensciencias.2041
Enseñanza de las ciencias, Vol. 34 Núm. 3 (2016) , p. 161-182 (Investigaciones Didácticas)  
3.
18 p, 702.0 KB Sobre la valoración de la competencia matemática : claves para transitar hacia un enfoque interpretativo / Gallardo Romero, Jesús (Departamento de Didáctica de la Matemática, de las Ciencias Sociales y de las Ciencias Experimentales. Universidad de Málaga) ; González Marí, José Luis (Departamento de Didáctica de la Matemática, de las Ciencias Sociales y de las Ciencias Experimentales. Universidad de Málaga) ; Quintanilla Batallanos, Verónica Aurora (Departamento de Didáctica de la Matemática, de las Ciencias Sociales y de las Ciencias Experimentales. Universidad de Málaga)
En este trabajo discutimos el problema de la interpretación de la competencia matemática en el aula. Con objeto de superar algunas de las controversias que afectan a la descripción por competencias del currículo de matemáticas, nos proponemos transitar hacia un enfoque interpretativo de la competencia matemática, en el que cobran un mayor protagonismo el conocimiento matemático y su comprensión. [...]
In this paper we discuss the problem of the interpretation of mathematical competencein the classroom. In order to overcome some of the controversies affecting the approach by competencies, we intend to move towards an interpretative approach of mathematical competence in which the mathematical knowledge and their understanding are more significant. [...]
En aquest treball discutim el problema de la interpretació de la competència matemàtica a l'aula. A fi de superar algunes de les controvèrsies que afecten a la descripció per competències del currículum de matemàtiques, ens proposem transitar cap a un enfocament interpretatiu de la competència matemàtica, en el qual cobren més protagonisme el coneixement matemàtic i la seva comprensió. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.1158
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 319-336  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
1 p, 1.5 MB Mycotoxin control methods / Lluís Pereyra Mari ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2018
Graduat o Graduada en Veterinària [955]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.