Resultats globals: 46 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 15 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles, 28 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Materials de curs 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
9 p, 67.3 KB Tecnologia Educativa [23151] / Bosco, Alejandra ; Marquès, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2009-10
Diplomat en Professorat d'EGB [452]  
2.
4 p, 34.4 KB Noves tecnologies aplicades a l'educació [22832] / Bosco, Alejandra ; Marquès, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2009-10
Diplomat en Professorat d'EGB [452]  
3.
4 p, 27.2 KB Tecnologia Educativa [23151] / Marquès, Pere ; Bosco, Alejandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Llicenciat en Pedagogia [598]  
4.
3 p, 21.1 KB Informàtica Educativa [21945] / Bosco, Alejandra ; Dorado, Carles ; Marquès, Pere ; Santiveri, Noemí ; Silva, Josep M ; Rodriguez, Margarita ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Especial [80]  
5.
3 p, 21.1 KB Informàtica Educativa [21945] / Bosco, Alejandra ; Dorado, Carles ; Marquès, Pere ; Santiveri, Noemí ; Silva, Josep M ; Rodriguez, Margarita ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  
6.
3 p, 21.1 KB Informàtica Educativa [21945] / Bosco, Alejandra ; Dorado, Carles ; Marquès, Pere ; Santiveri, Noemi ; Silva, Josep M ; Rodriguez, Margarita ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Física [69]  
7.
3 p, 21.1 KB Informàtica Educativa [21945] / Bosco, Alejandra ; Dorado, Carles ; Marquès, Pere ; Santiveri, Noemí ; Silva, Josep M ; Rodriguez, Margarita ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]  
8.
5 p, 29.7 KB Noves Tecnologies aplicades a l'educació especial [23239] / Marquès, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2007-08
Llicenciat en Psicopedagogia [85]  
9.
4 p, 27.3 KB Tecnologia Educativa [23151] / Marquès, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2007-08
Llicenciat en Pedagogia [598]  
10.
4 p, 23.7 KB Noves tecnologies aplicades a l'educació [22832] / Bosco, Alejandra ; Marquès, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2007-08
Diplomat en Educació Social [75]  

Materials de curs : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
14 p, 1.5 MB Usos y abusos de las TIC en adolescentes. Decálogo para centros educativos, familias y jóvenes. / Castro Ceacero, Diego, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Gairín Sallán, Joaquín coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Batrina Andrés, Maria Josep (Catalunya. Departament de Justícia) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Mercader Juan, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Mozo Llusia, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Sabaté Juncosa, Beatriz
Esta guía es un instrumento de difusión, concienciación, formación y debate que se puede utilizar en los centros escolares, organizaciones de educación no formal (centros cívicos, centros de ocio, entidades y asociaciones juveniles, clubes deportivos, etc. [...]
Fundación Mapfre; Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO), 2014  
2.
413 p, 2.3 MB Identificación de factores que contribuyen al desarrollo de actividades de enseñanza y aprendizaje con apoyo de las TIC, que resulten eficientes y eficaces : análisis de su presencia en tres centros docentes / Canales Reyes, Roberto ; Marqués Graells, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La investigación se sitúa en una perspectiva metodológica de investigación interpretativa. Cuyo diseño es de tipo estudio de casos, a partir del cual el enfoque de la recolección y análisis de datos se ha definido como mixto, de carácter cuasi-etnográfico, en el que se integran diversas técnicas cualitativas y cuantitativas. [...]
The investigation is located in a methodological perspective of interpretive investigation. Whose design is of type study of cases, starting from which the focus of the gathering and analysis of data have been defined as mixed, of character quasi-etnográfico, in which you/they are integrated diverse technical qualitative and quantitative. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007  

Articles 28 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 102.5 KB La informática en la enseñanza primaria / Marques Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
En la enseñanza primaria, igual que en todos los demás niveles educativos, la informática (con todas sus ramas asociadas: telemática, multimedia, robóticaà), se utiliza con tres finalidades básicas: . [...]
Aula de innovación educativa, Núm. 67 (1997) , p. 13-17  
2.
4 p, 56.6 KB E.A.O., una reflexión final / Marques Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La Enseñanza Asistida por Ordenador (EAO), al igual que otras actividades docentes, debe ser diseñada por el profesor o equipo de profesores. Se presentan una serie de experiencias realizadas en diferentes niveles de EGB y Enseñanzas Medias. [...]
1987
Cuadernos de pedagogía, Núm. 152 (Octubre 1987) , p. 22-25  
3.
5 p, 91.5 KB La elaboración de software educativo / Marquès Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Pasos necesarios en el proceso de elaboración de un programa de Enseñanza Asistida por Ordenador (EAO). El desarrollo de una idea comprende aspectos pedagógicos, algorítmicos, formas de interacción usuario-máquina y preparación de documentación.
1986
Cuadernos de pedagogía, Núm. 142 (Noviembre 1986) , p. 72-74  
4.
4 p, 245.1 KB Las claves del éxito / Marquès Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El artículo ofrece algunas pistas para aprovechar todas las potencialidades didácticas del videojuego. A título de ejemplo, los juegos de estrategia enseñan a administrar recursos, las plataformas desarrollan la psicomotricidad y los juegos de rol fomentan la motivación. [...]
2000
Cuadernos de pedagogía, Num. 291 (2000) , p. 55-58  
5.
10 p, 347.5 KB Nuevos entornos, nuevos modelos didácticos / Marquès Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Desde las pizarras digitales interactivas hasta las intranets de centro o las aulas de informática, desde los materiales didácticos tradicionales hasta las webs docentes o las comunidades virtuales, el artículo hace un recorrido por las nuevas infraestructuras tecnológicas y los recursos digitales de trabajo. [...]
2006
Cuadernos de pedagogía, Num. 363 (2006) , p. 80-89  
6.
22 p, 584.6 KB Buenas prácticas para el uso didáctico de las aulas 2.0 : formación, modelos didácticos, ventajas e inconvenientes / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona)
En el contexto del “Programa Escuela 2. 0”1, puesto en marcha en España en 2009 por el Ministerio de Educación y las Comunidades Autónomas, se presentan los resultados de dos programas piloto de experimentación de aulas 2. [...]
In the context of the “School 2. 0 Program”, launched in Spain in 2009 by the Ministry of Education and the Autonomous Communities, we present the results of two pilot programs aimed at experimenting with classrooms equipped with IWB and computers which were conducted during 2009-2010 and 2010-2011 in 31 Spanish schools. [...]

2013
Educatio siglo XXI, Vol. 31, núm. 1 (2013) , p. 213-234  
7.
3 p, 315.9 KB Entrevista a Pere Marquès / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona)
2006
Padres y maestros, Núm. 299 (2006) , p. 21-23  
8.
2 p, 145.8 KB Millores en l’aprenentatge de l’alumnat de centres de primària i secundària / Marquès, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Departament de Pedagogia Aplicada
El grup de recerca DIM (Didàctica, Innovació i Multimèdia) de la UAB va dur a terme dos estudis durant el curs 2013-2014 sobre el potencial pedagògic de l’aplicació del currículum bimodal i de l’ús de les tauletes digitals en estudiants de diverses etapes educatives. [...]
2014
UAB divulga, Novembre 2014  
9.
18 p, 146.4 KB El currículo bimodal como marco metodológico y para la evaluación : principios básicos y mejoras obtenidas en aprendizajes y rendimiento de los estudiantes / Marquès Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Álvarez Cánovas, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
La presente investigación impulsa la innovación educativa en centros docentes de primaria y secundaria mediante la aplicación de los principios y la metodología del «currículo bimodal», a la vez que se quiere comprobar su eficacia en la reducción del fracaso escolar y en la mejora de la formación de todos los alumnos. [...]
La present investigació impulsa la innovació educativa en centres docents de primària i secundària mitjançant l’aplicació dels principis i la metodologia del «currículum bimodal », a la vegada que se’n vol comprovar l’eficàcia en la reducció del fracàs escolar i en la millora de la formació de tots els alumnes. [...]
This research focuses on the educational innovation in primary and secondary schools by applying the principles and methodology of the «bimodal curriculum» at the same time wants to check out the efficiency on reducing school failure and the improvement for all of the students’ achievement. [...]

2014 - 10.5565/rev/educar.639
Educar, Vol. 50, Núm. 1 (Gener-Juny 2014) , p. 149-166  
10.
2 p, 41.8 KB El "Currículum Bimodal" millora les notes i redueix el fracàs escolar / Marquès, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Pere Marquès, director del Grup DIM, "Didàctica, Innovació i Multimèdia," vinculat a la UAB i membre del Departament de Pedagogia Aplicada ha conduït una investigació de dos anys sobre l'anomenat "Currículum Bimodal". [...]
2013
UAB divulga, Setembre 2013, p. 1-2  

Articles : 28 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
7 p, 56.5 KB Les TIC com a instruments de suport dels docents universitaris en el marc de la implantació dels crèdits ECTS / Marquès Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Bosco Paniagua, Alejandra (Universidad Autónoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Dorado Perea, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Santiveri Papiol, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona
En aquest document es presenten els resultats de diversos seminaris que s’han realitzat al llarg del curs 2005-2006 a la Facultat d’Educació amb un doble objectiu: a. - En el marc dels canvis de metodologies docents que comporta la implantació dels crèdits ECTS, identificar les aportacions que poden fer les TIC a les activitats d’ensenyament i aprenentatge que realitzen els professors i estudiants universitaris. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  

Vegeu també: autors amb noms similars
30 Marques, Pere
30 Marqués, Pere
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.