Resultats globals: 1 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
14 p, 545.8 KB El territori com a escola : les escoles rurals i el patrimoni històric / Marsol, Rosa (Escola l'Àlber) ; Seuma, Montserrat (ZER del Montsec) ; Bardavio i Novi, Antoni (Departament d'Ensenyament. Camp d'Aprenentage de la Noguera) ; Solsona, Rosa (Departament d'Ensenyament. Camp d'Aprenentage de la Noguera)
El currículum d'educació primària a Catalunya presenta l'àrea de medi des d'una perspectiva integrada del coneixement del medi natural, històric, cultural i social. La possibilitat de convertir l'entorn proper dels centres escolars en laboratori d'aprenentatge on desenvolupar propostes didàctiques basades en la indagació per part de l'alumnat és el punt de partida de la proposta que es presenta. [...]
El currículum de educación primaria en Cataluña presenta el área de medio desde una perspectiva integrada del conocimiento del medio natural, histórico, cultural y social. La posibilidad de convertir el entorno cercano de los centros escolares en laboratorio de aprendizaje donde desarrollar propuestas didácticas basadas en la indagación por parte del alumnado es el punto de partida de la propuesta que se presenta. [...]
The primary education curriculum in Catalonia presents environment studies through an integrated perspective which includes natural, historical, cultural and social knowledge. The starting point of the proposal here presented is based on the possibility of transforming schools' nearby environment into a learning laboratory where inquiry-based teaching proposals can be developed. [...]

2012 - 10.5565/rev/tda.20
Treballs d'arqueologia, Núm. 18 (2012) , p. 133-146  

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.