Resultats globals: 79 registres trobats en 0.02 segons.
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 38 registres trobats
Materials acadèmics, 40 registres trobats
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
124 p, 815.9 KB L'aprenentatge basat en problemes / Branda, Luis A. ; Acarín Pérez, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Font Ribas, Antoni ; Martín Pérez, Valentín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; González, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Castellano López, Bernardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Martí Godia, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Tort Nasarre, Gloria ; Aradilla, Amor (Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat") ; Cònsul Giribet, Maria (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Torrens Sigalés, Rosa María (Hospital Universitari Vall d'Hebron)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009 (Eines d'innovació docent en educació superior 6)  

Documents de recerca 38 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
12 p, 1.6 MB "Re : Write Dungeon, un joc Rogue-Like amb generacio procedural-aleatòria / Alejo García, Miquel ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest article explica el disseny, implementació i test d'un prototipus de videojoc 2D pixel art amb vista zenital del gènere Rogue-Like fet amb Unity. Aquest joc, al igual que el seu gènere, es caracteritza principalment per la generació procedural-aleatòria dels elements. [...]
This article explains the dessign, implementation and test of a 2D pixel art Rogue-Like video game prototype with a zenithal view made with Unity. This game, like its genre, will be characterized primarily by procedural-random generation elements. [...]
Este artículo explica el diseño, implementación y test de un prototipo de videojuego 2D pixel art con vista zenital del género Rogue-Like hecho con Unity. Este juego, al igual que su género, se caracteriza principalmente por la generación procedural-aleatoria de los elementos. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
14 p, 1.8 MB Aplicació per a la gestió de clubs esportius amateur. Club Bàsquet Grup Barna / Cruz Herrera, William ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El present treball de fi de grau d'Enginyeria Informàtica, té com a objectiu principal desenvolupar una eina web per a gestionar les dades d'un club esportiu de bàsquet i oferir una interfície web que sigui intuïtiva i fàcil d'usar. [...]
The main aim of this final degree project in computer engineering is to develop a web tool able manage data from a basketball sport club and to provide a web interface both intuitive and easy to use. [...]
El presente trabajo de fin de grado de Ingeniería Informática, tiene como objetivo principal desarrollar una herramienta web para gestionar los datos de un club deportivo de básquet y ofrecer una interfaz web que sea intuitiva y fácil de usar. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
12 p, 1.6 MB Simulador de cossos celestes en Realitat Virtual / Herreiz Abad, Javier ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consisteix en la creació, disseny i desenvolupament d'un simulador de cossos celestes amb un cert grau de realisme físic en un entorn immersiu de Realitat Virtual. La simulació inclou la vista en detall d'una galàxia i d'un forat negre sense rotació, a mes d'una vista 360 graus des de la terra en la que es poden seleccionar altres cossos celestes sense entrar-hi en detall. [...]
This project is about the creation, design and development of a celestial body simulator with a certain degree of physic realism in a Virtual Reality environment. The simulation includes the detailed view of a galaxy and a non-rotating black hole, plus a 360-degree view from the Earth point of view, where we can look at some other celestial bodies with a lot less detail. [...]
Este proyecto consiste en la creación, diseño y desarrollo de un simulador de cuerpos celestes con un cierto grado de realismo físico en un entorno inmersivo de Realidad Virtual. La simulación incluye la vista en detalle de una galaxia y de un agujero negro sin rotación, además de una vista 360 grados desde tierra en la que se pueden seleccionar otros cuerpos celestes sin entrar en detalle. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
10 p, 873.0 KB Hyper Maze : Un joc de puzles en un espai no convencional / Mascuñano Planell, Óscar ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'espai i la seva deformació és un tema sovint explorat en els videojocs de puzles, però sovint sol ser només amb unes poques mecàniques que no arriben a explorar tot l'espai de possibilitats que ofereix. [...]
El espacio y su deformación es un tema a menudo explorado en los videojuegos de puzles, pero suele ser solo con unas pocas mecánicas que no llegan a explorar todo el espacio de posibilidades que ofrece. [...]
Space and its deformation is a subject frequently explored in puzzle videogames, but it is often limited to a few mechanics that are not enough to explore the entire space of possibilities that it offers. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
12 p, 3.6 MB Laim, videojoc de plataformes 2D amb Unity / Sauras Salas, Jordi ; Martí Godia, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consisteix en la creació, disseny i desenvolupament d'un videojoc en 2 dimensions per ordinador de plataformes d'acció i aventura anomenat Laim. Aquest joc inclou un escenari per plataformes, el desenvolupament d'una història, la inclusió de diversos enemics (en Downut, en Badtata, en Xuxi i en MCThrone), un sistema de combat i una IA -encarregada de controlar el comportament dels enemics-. [...]
This project is based on the creation, design and development of a 2D action-platformer computer videogame called Laim. This game contains a platform scenario, a story development, integration of different enemies (Downut, Badtata, Xuxi and MCThrone), a combat system and an AI -that manages the enemies' behaviour-. [...]
Este proyecto consiste en la creación, diseño y desarrollo de un videojuego en 2 dimensiones para ordenador de plataformas de acción y aventura denominado Laim. Este juego incluye un escenario por plataformas, el desarrollo de una historia, la inclusión de distintos enemigos (Downut, Badtata, Xuxi y McThrone), un sistema de combate y una IA -encargada de controlar el comportamiento de los enemigos-. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
14 p, 1.5 MB AKONE - Aliens Know One : diseño e implementación de un videojuego tipo shooter en Unity / Makharashvili Tvauri, Levani ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En el mundo de los videojuegos cabe destacar la unión de tres factores muy importantes; el diseño del juego, el arte y la programación. En mi TFG (Trabajo Final de Grado) he optado por desarrollar un prototipo del juego de género shooter en la cual participen estos tres factores. [...]
In the world of video games it should be noted that the union of three factors: game design, art, and programming; is very important. As a final thesis, it has been decided to develop a playable demo in which those three factors are very present. [...]
En el món dels videojocs cal destacar la unió de tres factors molt importants; el disseny del joc, l'art i la programació. En el meu TFG (Treball Final de Grau) he optat per desenvolupar un prototip del joc de gènere shooter en la qual participen aquests tres factors. [...]

2019-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
9 p, 811.5 KB Geometrik : disseny i implementació d'un videojoc educatiu incorporant Leap Motion / Barcia Goñi, Marta ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en dissenyar i implementar un videojoc 3D educatiu amb el motor Unity, enfocat a nens d'educació primària i que es basi en el reconeixement de figures i formes geomètriques de manera que permeti desenvolupar i millorar la percepció de color i formes. [...]
El proyecto consiste en diseñar e implementar un videojuego 3D educativo con el motor Unity, enfocado a niños de educación primaria y que se base en el reconocimiento de figuras y formas geométricas de forma que permita desarrollar y mejorar la percepción de color y formas. [...]
The project consists of designing and implementing an educational 3D video game with the Unity engine, focused on primary school children and based on the recognition of figures and geometric shapes in a way that allows to develop and improve the perception of colors and shapes. [...]

2019-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
9 p, 1.2 MB Monitorización y control básico de biorreactores / Serrano Carballido, Jesus ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto se basa en desarrollar un nuevo programa para monitorizar y controlar un equipo Biostat®, biorreactor y fermentador de alto rendimiento. Éste se utiliza en la investigación biotecnológica industrial y el desarrollo de procesos del departamento de Ingeniería Química, Biológica y Ambiental de la UAB, en un entorno de programación LabView®. [...]
The project is based on developing a new program to control a Biostat®, a bioreactor and high-performance fermenter, which is used in industrial research and process development. It has been developed in the UAB Chemical, biological and Environmental Engineering Department with a LabView® programming environment. [...]
El projecte es basa en desenvolupar un nou programa per monitoritzar i controlar un equip Biostat®, bioreactor i fermentador d'alt rendiment. Aquest s'utilitza en la investigació biotecnològica industrial i el desenvolupament de processos del departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental de la UAB, en un entorn de programació LabView®. [...]

2017-06-26
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
13 p, 1.6 MB InvasionEngine 2 : Motor gráfico para crear videojuegos mediante scripts / Cano Quintana, Abel ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto tiene como objetivo el diseño, implementación y test de un motor eficiente y extensible de juegos 3D sencillos, con soporte para periféricos, audio y controlable mediante scripts externos. [...]
This project aims to design, implement and test an efficient and extensible 3D game engine, with support for peripherals and 3D audio, fully controllable through external scripts. The engine comes out from a personal motivation of knowing the internal functioning of a game engine and learning a whole set of associated transversal technologies. [...]
Aquest projecte té com a objectiu el disseny, implementació i test d'un motor eficient i extensible de jocs 3D senzills, amb suport per a perifèrics, àudio i controlable mitjançant scripts externs. [...]

2017-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
10 p, 1.7 MB IE2KinectSupport : llibreria d'abstracció del SDK de Kinect per al motor InvasionEngine 2 / Castell Vilches, A. ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El mon dels videojocs está en constant canvi i una de les coses que més està canviant és el seu desenvolupament. Empreses que abans necesitaven equips de moltes persones amb vàries disciplines per poder desenvolupar un joc, a dia d'avui es veuen superades per produccions realitzades per nombres reduïts de persones, en ocasions persones que han portat tot el desenvolupament per compte pròpia. [...]
The gaming world is in constant change and one of the things that is changing most is the development, years before companiesneed many people with various disciplines to develop a game, today these developments are surpassed by productions made by small numbers of people, sometimes appear people who have taken all the development for their own. [...]
El mundo de los videojuegos está en constante cambio y una de las cosas que más se ve afectada es su desarrollo. Empresas que anteriormente necesitaban de equipos de muchas personas con varias disciplinas para desarrollar un juego, a día de hoy se ven superadas por producciones realizadas por grupos reducidos de personas, en ocasiones incluso hay personas que llevan todo el desarrollo por cuenta propia. [...]

2017-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 38 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 40 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 98.0 KB Treball de Final de Màster [44029] / Carrabina Bordoll, Jordi ; Martí Godia, Enric ; Franco Puntes, Daniel ; Suppi Boldrito, Remo ; Codina Gibello, Marc ; Gil Resina, Debora ; Bartrina Prats, Lluís ; Espinosa Castillero, Jose Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest mòdul és el desenvolupament d'un projecte en el qual els estudiants han d'aplicar els coneixements adquirits en els mòduls mestres per resoldre un problema pràctic relacionat amb IoT per a la salut digital. [...]
The objective of this module is the development of a project in which students must apply the knowledge acquired in the master modules to solve a practical problem related to IoT for eHealth. To do this, students must be able to analyze the problem, propose an initial hypothesis to solve it, design the appropriate methodology to validate this hypothesis and draw the conclusions arising from their work. [...]
El objetivo de este módulo es el desarrollo de un proyecto en el que los estudiantes deben aplicar los conocimientos adquiridos en los módulos previos para resolver un problema práctico relacionado con IoT para eHealth. [...]

2021-22
Màster Universitari en Internet dels Objectes per a Salut Digital / Internet of Things for e-Health [1391]
3 documents
2.
3 p, 99.6 KB Sistemes de Suport al Diagnòstic i la Intervenció [44027] / Gil Resina, Debora ; Martí Godia, Enric ; Hernández Sabaté, Aura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
An important area of application within IoT for digital health are the systems of support to the clinical decision making (diagnosis and intervention). To facilitate its use in the largest number of clinical centers, these systems are beginning to develop as a service in the cloud (Diagnosis as a service). [...]
2021-22
Màster Universitari en Internet dels Objectes per a Salut Digital / Internet of Things for e-Health [1391]
3 documents
3.
4 p, 104.4 KB Tecnologies de Suport a Activitats de la Vida Diària [44024] / Martí Godia, Enric ; Castells Rufas, David ; Codina Barbera, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
This module focuses on the technologies monitoring, assistance and improvement of health and the physical condition of the people, whether patients in treatment care, face to face or not, or good people interested in learning about their health state in an autnomous and continued way. [...]
2021-22
Màster Universitari en Internet dels Objectes per a Salut Digital / Internet of Things for e-Health [1391]
3 documents
4.
6 p, 117.7 KB Govern de Dades [104366] / Martí Godia, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'aparició d'Internet y de dispositius de tot tipus ha generat una gran quantitat de dades que cal processar, analitzar i visualitzar per a la presa de divisions en una empresa. Cada cop les empreses fonamenten les seves decisions a partir d'aquestes analítiques. [...]
2021-22
Grau en Enginyeria de Dades [1394]
3 documents
5.
3 p, 100.0 KB Visualització 3D [104391] / Marín Pérez, David ; Martí Godia, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu principal d'aquesta assignatura és dotar a l'alumnat del marc teòric necessari per representar gràficament objectes tridimensionals i recuperar les seves propietats geomètriques a partir de projeccions bidimensionals.
The main objective is to provide students with the theoretical framework necessary to graphically represent three-dimensional objects and recover their geometric properties from two-dimensional projections.
El objetivo principal de esta asignatura es dotar al alumnado del marco teórico necesario para representar gráficamente objetos tridimensionales y recuperar sus propiedades geométricas a partir de proyecciones bidimensionales. [...]

2021-22
Grau en Matemàtica Computacional i Analítica de Dades [1403]
3 documents
6.
7 p, 117.5 KB Visualització de Dades [104365] / Martí Godia, Enric ; Marin Getino, Guillermo ; Chamorro Servent, Judit ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'assignatura pretén donar a l'alumne elements per a trobar la millor tècnica de visualització de dades que li permeti un millor anàlisi de les dades, o li permeti un tipus d'anàlisi específic. [...]
The course aims to give students elements to find the best data visualization technique that allows better analysis of data, or a KNOWLEDGE: At the end of the course the student must be able to: 1 Know and understand the basic systems of visualization and exploratory analysis of data. [...]
L'asignatura pretende dar al alumno elementos para calcular la mejor técnica de visualización de datos que le permite un mejor análissi de los datos, o le permite un tipo de análisis específico. [...]

2021-22
Grau en Enginyeria de Dades [1394]
3 documents
7.
8 p, 122.0 KB Bases de Dades Relacionals [104350] / Martí Godia, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquesta assignatura s'introdueixen els conceptes bàsics de Bases de Dades Relacionals (BDR) necessaris tant a nivell de dissenyador de BD com d'usuari. CONEIXEMENTS: Al finalitzar el curs l'alumne ha de ser capaç de: Conèixer i comprendre el salt tecnològic important que representen els sistemes de Bases de Dades i les BDR en concret, pel que fa a tractament d'informació en computador, així com en el disseny i manteniment d'aplicacions de tractament d'informació. [...]
In this subject, the basic concepts of Relational Databases (BDR) necessary for both BD and user designers are introduced. KNOWLEDGE: At the end of the course the student must be able to: Understand and understand the important technological leap that represent the databases and BDR systems in particular, with regard to computer information processing, as well as in the design and maintenance of information processing applications. [...]
En esta asignatura se introduecen los conceptos básics de Bases de Datos Relacionales (BDR) necesarios tanto a nivel de diseñador de BD como de usuario. CONOCIMIENTOS: Al finalizar el curso el alumno ha de ser capaz de: Conocer y comprender el salto tecnológico importante que representan los sistemas de Bases de Datos y las BDR en concreto, en referencia al tratamiento de información en computador, así como en el diseño y mantenimiento de aplicaciones de tratamiento de información. [...]

2021-22
Grau en Enginyeria de Dades [1394]
3 documents
8.
11 p, 168.2 KB Visualització Gràfica Interactiva [102753] / Martí Godia, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Les tècniques de Gràfics per Computador i Visualització Gràfica, en especial les de realisme ( rendering) i d'animació per Computador (Computer Animation) són presents en molts àmbits, fonamentalment en l'entreteniment (cinema, televisió, videojocs, etc. [...]
The techniques of Graphics for Computer and Visualization Graphics, especially those of realism (rendering) and animation by Computer (Computer Animation) are present in many fields, essentially in the entertainment (cinema, television, videojuegos, etc. [...]
Las técnicas de Gráficos por Computador y Visualización Gráfica, en especial las de realismo (rendering) y de animación por Computador (Computer Animation) són presentes en muchos ámbitos, fondamentalmente en el entretenimiento (cine, televisión, videojuegos, etc. [...]

2021-22
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Enginyeria de Computadors) i Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [1206]
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Tecnologies de la Informació) i Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [1207]
Enginyeria Informàtica [958]
3 documents
9.
6 p, 111.0 KB Tecnologies Aplicades II: del Píxel al Coneixement, Digitalització i Visió per Computador [44251] / Fornes Bisquerra, Alicia ; Martí Godia, Enric ; Vilariño Freire, Fernando Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en els temes d'adquisició i digitalització d'imatges i vídeo, introduint també la digitalització 3D i el modelatge de sòlids. Aquesta assignatura se centra en l'estudi de documents humanístics i culturals per mitjà de l'anàlisi i reconeixement d'imatges (visió per ordinador) i a la creació de models geomètrics 3D que permetin crear representacions virtuals d'objectes o edificis arqueològics, històrics, artístics. [...]
Este módulo pretende introducir al alumnado en los temas de adquisición y digitalización de imágenes y vídeo, introduciendo también la digitalización 3D y el modelado de sólidos. Esta asignatura se centra en el estudio de documentos humanísticos y culturales por medio del análisis y reconocimiento de imágenes (visión por computadora) y a la creación de modelos geométricos 3D que permitan crear representaciones virtuales de objetos o edificios arqueológicos, históricos, artísticos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documents
10.
7 p, 114.7 KB Visualització de Dades [104365] / Martí Godia, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'assignatura pretén donar a l'alumne elements per a trobar la millor tècnica de visualització de dades que li permeti un millor anàlisi de les dades, o li permeti un tipus d'anàlisi específic. [...]
L'asignatura pretende dar al alumno elementos para calcular la mejor técnica de visualización de datos que le permite un mejor análissi de los datos, o le permite un tipo de análisis específico. [...]

2020-21
Grau en Enginyeria de Dades [1394]
3 documents

Materials acadèmics : 40 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.