Resultados globales: 68 registros encontrados en 0.02 segundos.
Libros y colecciones, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 35 registros
Materiales académicos, Encontrados 32 registros
Libros y colecciones Encontrados 1 registros  
1.
124 p, 815.9 KB L'aprenentatge basat en problemes / Branda, Luis A. ; Acarín Pérez, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Font Ribas, Antoni ; Martín Pérez, Valentín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, Fisiologia i Immunologia) ; González, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, Fisiologia i Immunologia) ; Castellano López, Bernardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, Fisiologia i Immunologia) ; Martí Godia, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Tort Nasarre, Gloria ; Aradilla, Amor (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Infermeria Gimbernat) ; Consul i Giribet, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Infermeria Vall d'Hebron) ; Torrens Sigalés, Rosa María (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Infermeria Vall d'Hebron)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona 2009 (Eines d'innovació docent en educació superior 6)  

Documentos de investigación Encontrados 35 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
10 p, 873.0 KB Hyper Maze : Un joc de puzles en un espai no convencional / Mascuñano Planell, Óscar ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'espai i la seva deformació és un tema sovint explorat en els videojocs de puzles, però sovint sol ser només amb unes poques mecàniques que no arriben a explorar tot l'espai de possibilitats que ofereix. [...]
El espacio y su deformación es un tema a menudo explorado en los videojuegos de puzles, pero suele ser solo con unas pocas mecánicas que no llegan a explorar todo el espacio de posibilidades que ofrece. [...]
Space and its deformation is a subject frequently explored in puzzle videogames, but it is often limited to a few mechanics that are not enough to explore the entire space of possibilities that it offers. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
12 p, 3.6 MB Laim, videojoc de plataformes 2D amb Unity / Sauras Salas, Jordi ; Martí Godia, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consisteix en la creació, disseny i desenvolupament d'un videojoc en 2 dimensions per ordinador de plataformes d'acció i aventura anomenat Laim. Aquest joc inclou un escenari per plataformes, el desenvolupament d'una història, la inclusió de diversos enemics (en Downut, en Badtata, en Xuxi i en MCThrone), un sistema de combat i una IA -encarregada de controlar el comportament dels enemics-. [...]
This project is based on the creation, design and development of a 2D action-platformer computer videogame called Laim. This game contains a platform scenario, a story development, integration of different enemies (Downut, Badtata, Xuxi and MCThrone), a combat system and an AI -that manages the enemies' behaviour-. [...]
Este proyecto consiste en la creación, diseño y desarrollo de un videojuego en 2 dimensiones para ordenador de plataformas de acción y aventura denominado Laim. Este juego incluye un escenario por plataformas, el desarrollo de una historia, la inclusión de distintos enemigos (Downut, Badtata, Xuxi y McThrone), un sistema de combate y una IA -encargada de controlar el comportamiento de los enemigos-. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
14 p, 1.5 MB AKONE - Aliens Know One : diseño e implementación de un videojuego tipo shooter en Unity / Makharashvili Tvauri, Levani ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En el mundo de los videojuegos cabe destacar la unión de tres factores muy importantes; el diseño del juego, el arte y la programación. En mi TFG (Trabajo Final de Grado) he optado por desarrollar un prototipo del juego de género shooter en la cual participen estos tres factores. [...]
In the world of video games it should be noted that the union of three factors: game design, art, and programming; is very important. As a final thesis, it has been decided to develop a playable demo in which those three factors are very present. [...]
En el món dels videojocs cal destacar la unió de tres factors molt importants; el disseny del joc, l'art i la programació. En el meu TFG (Treball Final de Grau) he optat per desenvolupar un prototip del joc de gènere shooter en la qual participen aquests tres factors. [...]

2019-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
9 p, 811.5 KB Geometrik : disseny i implementació d'un videojoc educatiu incorporant Leap Motion / Barcia Goñi, Marta ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en dissenyar i implementar un videojoc 3D educatiu amb el motor Unity, enfocat a nens d'educació primària i que es basi en el reconeixement de figures i formes geomètriques de manera que permeti desenvolupar i millorar la percepció de color i formes. [...]
El proyecto consiste en diseñar e implementar un videojuego 3D educativo con el motor Unity, enfocado a niños de educación primaria y que se base en el reconocimiento de figuras y formas geométricas de forma que permita desarrollar y mejorar la percepción de color y formas. [...]
The project consists of designing and implementing an educational 3D video game with the Unity engine, focused on primary school children and based on the recognition of figures and geometric shapes in a way that allows to develop and improve the perception of colors and shapes. [...]

2019-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
9 p, 1.2 MB Monitorización y control básico de biorreactores / Serrano Carballido, Jesus ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto se basa en desarrollar un nuevo programa para monitorizar y controlar un equipo Biostat®, biorreactor y fermentador de alto rendimiento. Éste se utiliza en la investigación biotecnológica industrial y el desarrollo de procesos del departamento de Ingeniería Química, Biológica y Ambiental de la UAB, en un entorno de programación LabView®. [...]
The project is based on developing a new program to control a Biostat®, a bioreactor and high-performance fermenter, which is used in industrial research and process development. It has been developed in the UAB Chemical, biological and Environmental Engineering Department with a LabView® programming environment. [...]
El projecte es basa en desenvolupar un nou programa per monitoritzar i controlar un equip Biostat®, bioreactor i fermentador d'alt rendiment. Aquest s'utilitza en la investigació biotecnològica industrial i el desenvolupament de processos del departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental de la UAB, en un entorn de programació LabView®. [...]

2017-06-26
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
13 p, 1.6 MB InvasionEngine 2 : Motor gráfico para crear videojuegos mediante scripts / Cano Quintana, Abel ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto tiene como objetivo el diseño, implementación y test de un motor eficiente y extensible de juegos 3D sencillos, con soporte para periféricos, audio y controlable mediante scripts externos. [...]
This project aims to design, implement and test an efficient and extensible 3D game engine, with support for peripherals and 3D audio, fully controllable through external scripts. The engine comes out from a personal motivation of knowing the internal functioning of a game engine and learning a whole set of associated transversal technologies. [...]
Aquest projecte té com a objectiu el disseny, implementació i test d'un motor eficient i extensible de jocs 3D senzills, amb suport per a perifèrics, àudio i controlable mitjançant scripts externs. [...]

2017-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
10 p, 1.7 MB IE2KinectSupport : llibreria d'abstracció del SDK de Kinect per al motor InvasionEngine 2 / Castell Vilches, A. ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El mon dels videojocs está en constant canvi i una de les coses que més està canviant és el seu desenvolupament. Empreses que abans necesitaven equips de moltes persones amb vàries disciplines per poder desenvolupar un joc, a dia d'avui es veuen superades per produccions realitzades per nombres reduïts de persones, en ocasions persones que han portat tot el desenvolupament per compte pròpia. [...]
The gaming world is in constant change and one of the things that is changing most is the development, years before companiesneed many people with various disciplines to develop a game, today these developments are surpassed by productions made by small numbers of people, sometimes appear people who have taken all the development for their own. [...]
El mundo de los videojuegos está en constante cambio y una de las cosas que más se ve afectada es su desarrollo. Empresas que anteriormente necesitaban de equipos de muchas personas con varias disciplinas para desarrollar un juego, a día de hoy se ven superadas por producciones realizadas por grupos reducidos de personas, en ocasiones incluso hay personas que llevan todo el desarrollo por cuenta propia. [...]

2017-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
12 p, 1.0 MB Brave//Soulless : Juego de Lucha / Maidanik, Elías ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto consiste en el diseño, implementación y testing de una parte de un videojuego en 3D que hemos llamado Brave//Soulless, desarrollado sobre un motor estándar en la industria de los videojuegos: Unity3D. [...]
This proyect consists on designing, implementing and testing a part of Brave//Soulless, a 3D videogame developed with Unity3D, an engine that's become standard in the videogame industry. The project's objective is to create a videogame prototype in which to test the gameplay mechanics such as fighting against AI-controlled entities, movement in a 3D environment and interacting with switches that open new paths for the player to take.
Aquest projecte consisteix en el disseny, implementació i testing d'una part d'un videojoc en 3D que hem anomenat Brave // Soulless, desenvolupat sobre un motor estàndard en la indústria dels videojocs: Unity3D. [...]

2016-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
10 p, 2.1 MB The Ancient Maze : Joc en primera persona / Ledesma Sánchez, Sergi ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
The Ancient Maze és un projecte que tracta de la creació d'un videojoc per ordinador, en primera persona, per un sol jugador. L'aventura ofereix a l'usuari un entorn laberíntic capaç de captivar-lo. [...]
The Ancient Maze is a project about a first person single player PC videogame development. The adventure brings the user into a captivating labyrinth enviroment where only his orienteering skills and his astuteness will allow him to discover and accomplish the game objectives. [...]
The Ancient Maze es un proyecto que trata de la creación de un videojuego por ordenador, en primera persona, para un solo jugador. La aventura ofrece al usuario un entorno laberíntico capaz de cautivarle. [...]

2016-02-10
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
10 p, 1.1 MB Knockout Racing : Joc de curses amb Intel·ligència artificial / Aparicio Romero, Lucía ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La intel·ligència artificial (IA) és una de les parts més importants que caracteritzen el gènere de curses en videojocs. Aquesta IA ha de calcular la posició dels cotxes contrincants en el circuit d'una forma realista. [...]
Artificial intelligence (AI) is one of the most important features that characterize the genre of racing games. This IA has to calculate the position of the car rivals on the circuit. The genre consists in a set of vehicles that aim to reach the finish line first after giving a certain number of laps. [...]
La inteligencia artificial (IA) es una de las partes más importantes que caracterizan el género de carreras en videojuegos. Esta IA debe calcular la posición de los coches contrincantes en el circuito de una forma realista. [...]

2016-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  

Documentos de investigación : Encontrados 35 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 32 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
6 p, 111.0 KB Tecnologies Aplicades II: del Píxel al Coneixement, Digitalització i Visió per Computador [44251] / Fornes Bisquerra, Alicia ; Martí Godia, Enric ; Vilariño Freire, Fernando Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en els temes d'adquisició i digitalització d'imatges i vídeo, introduint també la digitalització 3D i el modelatge de sòlids. Aquesta assignatura se centra en l'estudi de documents humanístics i culturals per mitjà de l'anàlisi i reconeixement d'imatges (visió per ordinador) i a la creació de models geomètrics 3D que permetin crear representacions virtuals d'objectes o edificis arqueològics, històrics, artístics. [...]
Este módulo pretende introducir al alumnado en los temas de adquisición y digitalización de imágenes y vídeo, introduciendo también la digitalización 3D y el modelado de sólidos. Esta asignatura se centra en el estudio de documentos humanísticos y culturales por medio del análisis y reconocimiento de imágenes (visión por computadora) y a la creación de modelos geométricos 3D que permitan crear representaciones virtuales de objetos o edificios arqueológicos, históricos, artísticos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documentos
2.
7 p, 114.7 KB Visualització de Dades [104365] / Martí Godia, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'assignatura pretén donar a l'alumne elements per a trobar la millor tècnica de visualització de dades que li permeti un millor anàlisi de les dades, o li permeti un tipus d'anàlisi específic. [...]
L'asignatura pretende dar al alumno elementos para calcular la mejor técnica de visualización de datos que le permite un mejor análissi de los datos, o le permite un tipo de análisis específico. [...]

2020-21
Grau en Enginyeria de Dades [1394]
3 documentos
3.
7 p, 119.6 KB Bases de Dades Relacionals [104350] / Martí Godia, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquesta assignatura s'introdueixen els conceptes bàsics de Bases de Dades Relacionals (BDR) necessaris tant a nivell de dissenyador de BD com d'usuari. CONEIXEMENTS: Al finalitzar el curs l'alumne ha de ser capaç de: Conèixer i comprendre el salt tecnològic important que representen els sistemes de Bases de Dades i les BDR en concret, pel que fa a tractament d'informació en computador, així com en el disseny i manteniment d'aplicacions de tractament d'informació. [...]
En esta asignatura se introduecen los conceptos básics de Bases de Datos Relacionales (BDR) necesarios tanto a nivel de diseñador de BD como de usuario. CONOCIMIENTOS: Al finalizar el curso el alumno ha de ser capaz de: Conocer y comprender el salto tecnológico importante que representan los sistemas de Bases de Datos y las BDR en concreto, en referencia al tratamiento de información en computador, así como en el diseño y mantenimiento de aplicaciones de tratamiento de información. [...]

2020-21
Grau en Enginyeria de Dades [1394]
3 documentos
4.
3 p, 99.6 KB Visualització 3D [104391] / Marín Pérez, David ; Martí Godia, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu principal d'aquesta assignatura és dotar a l'alumnat del marc teòric necessari per representar gràficament objectes tridimensionals i recuperar les seves propietats geomètriques a partir de projeccions bidimensionals.
El objetivo principal de esta asignatura es dotar a alumnado del marco teórico necesario para representar gráficamente objetos tridimensionales y recuperar sus propiedades geométricas a partir de proyecciones bidimensionales.

2020-21
Grau en Matemàtica Computacional i Analítica de Dades [1403]
3 documentos
5.
9 p, 155.1 KB Visualització Gràfica Interactiva [102753] / Martí Godia, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Les tècniques de Gràfics per Computador i Visualització Gràfica, en especial les de realisme ( rendering) i d'animació per Computador (Computer Animation) són presents en molts àmbits, fonamentalment en l'entreteniment (cinema, televisió, videojocs, etc. [...]
Las técnicas de Gráficos por Computador y Visualización Gráfica, en especial las de realismo (rendering) y de animación por Computador (Computer Animation) són presentes en muchos ámbitos, fondamentalmente en el entretenimiento (cine, televisión, videojuegos, etc. [...]

2020-21
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Enginyeria de Computadors) i Grau en Enginyeria Electrònic [1206]
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Tecnologies de la Informació) i Grau en Enginyeria de Sist [1207]
Màster Universitari en Enginyeria Informàtica /Computer Engineering [1269]
Enginyeria Informàtica [958]
3 documentos
6.
3 p, 97.6 KB Treball de Final de Màster [44029] / Carrabina Bordoll, Jordi ; Martí Godia, Enric ; Suppi Boldrito, Remo ; Codina Gibello, Marc ; Gil Resina, Debora ; Bartrina Prats, Lluís ; Espinosa Castillero, Jose Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest mòdul és el desenvolupament d'un projecte en el qual els estudiants han d'aplicar els coneixements adquirits en els mòduls mestres per resoldre un problema pràctic relacionat amb IoT per a la salut digital. [...]
El objetivo de este módulo es el desarrollo de un proyecto en el que los estudiantes deben aplicar los conocimientos adquiridos en los módulos previos para resolver un problema práctico relacionado con IoT para eHealth. [...]

2019-20
Internet dels Objectes per a Salut Digital / Internet of Things for e-Health [1391]
3 documentos
7.
4 p, 104.5 KB Tecnologies Centrades en l'Usuari [44026] / Carrabina Bordoll, Jordi ; Martí Godia, Enric ; Codina Barbera, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest mòdul és destacar la importància de l'usuari com a eix central del desenvolupament d'aplicacions i sistemes per a la salut electrònica. Primer, volem que l'estudiant entengui i sàpiga aplicar els criteris d'usabilitat i accessibilitat en els seus desenvolupaments. [...]
El objetivo de este módulo es resaltar la importancia del usuario como eje central del desarrollo de aplicaciones y sistemas para la salud electrónica. Primero, queremos que el alumno comprenda y sepa cómo aplicar los criterios de usabilidad y accesibilidad en sus desarrollos. [...]

2019-20
Internet dels Objectes per a Salut Digital / Internet of Things for e-Health [1391]
3 documentos
8.
7 p, 118.6 KB Bases de Dades Relacionals [104350] / Martí Godia, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquesta assignatura s'introdueixen els conceptes bàsics de Bases de Dades Relacionals (BDR) necessaris tant a nivell de dissenyador de BD com d'usuari. CONEIXEMENTS: Al finalitzar el curs l'alumne ha de ser capaç de: Conèixer i comprendre el salt tecnològic important que representen els sistemes de Bases de Dades i les BDR en concret, pel que fa a tractament d'informació en computador, així com en el disseny i manteniment d'aplicacions de tractament d'informació. [...]
En esta asignatura se introduecen los conceptos básics de Bases de Datos Relacionales (BDR) necesarios tanto a nivel de diseñador de BD como de usuario. CONOCIMIENTOS: Al finalizar el curso el alumno ha de ser capaz de: Conocer y comprender el salto tecnológico importante que representan los sistemas de Bases de Datos y las BDR en concreto, en referencia al tratamiento de información en computador, así como en el diseño y mantenimiento de aplicaciones de tratamiento de información. [...]

2019-20
Grau en Enginyeria de Dades [1394]
3 documentos
9.
3 p, 99.5 KB Visualització 3D [104391] / Marín Pérez, David ; Martí Godia, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu principal d'aquesta assignatura és dotar a l'alumnat del marc teòric necessari per representar gràficament objectes tridimensionals i recuperar les seves propietats geomètriques a partir de projeccions bidimensionals.
El objetivo principal de esta asignatura es dotar a alumnado del marco teórico necesario para representar gráficamente objetos tridimensionales y recuperar sus propiedades geométricas a partir de proyecciones bidimensionales.

2019-20
Grau en Matemàtica Computacional i Analítica de Dades [1403]
3 documentos
10.
11 p, 134.7 KB Visualització Gràfica Interactiva [102753] / Martí Godia, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Les tècniques de Gràfics per Computador i Visualització Gràfica, en especial les de realisme ( rendering) i d'animació per Computador (Computer Animation) són presents en molts àmbits, fonamentalment en l'entreteniment (cinema, televisió, videojocs, etc. [...]
Las técnicas de Gráficos por Computador y Visualización Gráfica, en especial las de realismo (rendering) y de animación por Computador (Computer Animation) són presentes en muchos ámbitos, fondamentalmente en el entretenimiento (cine, televisión, videojuegos, etc. [...]

2019-20
Enginyeria Informàtica [958]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 32 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.