Resultats globals: 39 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 12 registres trobats
Materials acadèmics, 27 registres trobats
Documents de recerca 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
82 p, 2.4 MB Gestión de la comunicación de crisis en organizaciones humanitarias : el caso de Cruz Roja Cataluña / Merlos Gómez, Enric ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Consisteix en plantejar com es gestionen les comunicacions internes i externes a la Creu Roja de Catalunya en situacions de crisi. Les accions de comunicació que es duen a terme en situacions conflictives varien en funció de l'origen i per això s'han d'esbrinar quines són les diferents eines i estratègies que se segueixen a una organització humanitària com la Creu Roja per poder analitzar com es porta a terme la resolució de crisi comunicatives.
Consiste en plantear cómo se gestionan las comunicaciones internas y externas a la Cruz Roja de Cataluña en situaciones de crisis. Las acciones de comunicación que se llevan a cabo en situaciones conflictivas varían en función del origen y por ello se debe averiguar cuáles son las diferentes herramientas y estrategias que se siguen en una organización humanitaria como Cruz Roja para poder analizar cómo se lleva a cabo la resolución de crisis comunicativas.
It consists of considering how to manage internal and external communications to the Catalan Red Cross in crisis situations. The communication actions that are carried out in conflict situations vary according to their origin and for this reason its needed to find out the different tools and strategies that are followed by a humanitarian organisation such as the Red Cross in order to analyse how communication crisis resolution is carried out.

2018
Grau en Periodisme [971]  
2.
71 p, 5.6 MB Els estereotips de la dona a la premsa rosa durant el segon franquisme : anàlisi de la revista Pronto / Jaumira Nesplé, Marta ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els estereotips de gènere han existit sempre, però van ser molt més reforçats durant l'època franquista, sobretot el paper que havien de dur a terme les dones. Aquests models, a part de ser difosos pel règim, també eren transmesos per les revistes femenines i la premsa del cor. [...]
Los estereotipos de género han existido siempre, pero fueron mucho más reforzados durante la época franquista, sobre todo el papel que tenían que llevar a cabo las mujeres. Estos modelos, aparte de ser difundidos por el régimen, también eran transmitidos por las revistas femeninas y la prensa del corazón. [...]
Gender stereotypes have always existed, but they were much more reinforced during Franco's period, especially the role women should play. These models, apart from being disseminated by the regime, were also transmitted by female magazines and the gossip magazines. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
3.
195 p, 3.4 MB Els valors que transmeten les cançons emeses per les ràdios musicals : estudi de cas de Los40, Cadena 100 i iCat / Hernández Esteve, Judit ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi dels valors que transmeten a la societat catalana les cançons que sonen a l'actualitat a les ràdios musicals a través d'un estudi de cas de Los40, Cadena 100 i iCat. L'objectiu és definir què són els valors, quins són els que predominen entre la població catalana, de quina forma pot transmetre valors la música i conèixer si hi ha uns valors comuns que es repeteixen en la majoria de cançons mitjançant un anàlisi de contingut de 30 peces musicals.
Análisis de los valores que transmiten a la sociedad catalana las canciones que suenan en la actualidad en las radios musicales a través de un estudio de caso de Los40, Cadena 100 e iCat. El objetivo es definir qué son los valores, cuales son los que predominan entre la población catalana, de qué forma puede transmitir valores la música y conocer si hay unos valores comunes que se repiten en la mayoría de canciones mediante un análisis de contenido de 30 piezas musicales.
Analysis of the values that the songs that currently sound on music radios transmit to Catalan society through a study of Los40, Cadena 100 and iCat. The objective is to define what are values, which are the ones that predominate among the Catalan population, how can music transmit values and know if there are common values that are repeated in most songs through a content analysis of 30 songs.

2018
Grau en Periodisme [971]  
4.
126 p, 5.0 MB Anàlisi de l'humor gràfic en el procés d'autodeterminació de Catalunya : seguiment de quatre ninotaires de quatre diaris amb diferent ideologia (del setembre a l'octubre del 2017) / Ferran Carbonell, Mateu ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'humor gràfic té un gran poder de generar crítica i reflexió, fins i tot més que un article d'opinió. La història del segle passat a Espanya i, en concret, a Catalunya ho confirma. Aquest treball consisteix a esbrinar quin és el tractament de les vinyetes de quatre ninotaires, de quatre diaris diferents, en el procés català. [...]
El humor gráfico tiene un gran poder de generar crítica y reflexión, incluso más que un artículo de opinión. La historia del siglo pasado en España, y, en concreto, en Cataluña lo confirma. El trabajo consiste en estudiar cuál ha sido el tratamiento de las viñetas de cuatro humoristas gráficos, de cuatro periódicos de diferente ideología en el conflicto del proceso catalán. [...]
Graphic humour has a great power of criticism and reflection, even more than an opinion article, the history of the last century in Spain, and in particular, Catalonia confirms it. Then, this work is to find out the treatment of the comic strip of four cartoonists of four different newspapers, in the conflict in Catalonia. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
5.
71 p, 1.3 MB La telerrealidad española del siglo XXI : ¿Realidad o ficción? / Santos Díaz, Laura ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau és un anàlisi dels reality shows espanyols del segle XXI. L'objectiu d'estudi és posar en context el gènere, el seu significat i conèixer les seves característiques per així poder saber si es tracta de ficció o realitat. [...]
Este trabajo de fin de grado es un análisis de los reality shows españoles del siglo XXI. El objetivo de estudio es poner en contexto el género, su significado y conocer sus características para poder saber si se trata de ficción o realidad. [...]
This work of end of degree is an analysis of the reality Spanish shows of the 21st century. The aim of study is to put in context the kind, his meaning and to know his characteristics to be able to know if it is a question of fiction or reality. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
6.
110 p, 4.8 MB Som Músics : projecte de websèrie documental / Plans Clotet, Cristina ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Som Músics és un projecte audiovisual que consisteix en la creació d'una websèrie documental de 12 capítols de 10 minuts. Els episodis estan pensats per ser emesos per Internet, tot i que no es descarta l'opció d'explotar-los per la televisió. [...]
Som Músics es un proyecto audiovisual que consiste en la creación de una webserie documental de 12 capítulos de 10 minutos. Los episodios están pensados para ser emitidos por Internet, aunque no se descarta la posibilidad de explotarlos en televisión. [...]
Som Músics is an audiovisual project that involves the creation of a documentary web series consisting in 12 episodes of 10 minutes. In each episode, an artist of the Catalonia's music scene will help the viewers to discover a topic related to this industry. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
7.
56 p, 1.8 MB La financiación de RTVE : consecuencias de un modelo inestable / Garcia Navarro, Judith ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El canvi de finançament de la Corporació RTVE va marcar un abans i un després a la televisió pública a Espanya. Des de la supressió de la publicitat, l'Entitat ha hagut de dependre en excés de les subvencions i això ha dificultat la seva capacitat per a mantenir una economia i una gestió estables. [...]
El cambio de financiación de la Corporación RTVE marcó un antes y un después en la televisión pública en España. Desde la supresión de la publicidad, el Ente ha tenido que depender en exceso de las subvenciones y esto ha dificultado su capacidad para mantener una economía y una gestión estables. [...]
The funding change of RTVE Corporation was a turning point for the economic running of public television in Spain. Since the abolition of advertising, the broadcasting entity has had to rely in excess on subsidies and this has hindered its ability to maintain a stable economy and management. [...]

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
156 p, 34.9 MB Involved agency : Aproximación a la comunicación con influencers y cómo crear valor diferencial en un mercado publicitario emergente / Galí Gracia, Júlia ; Teixidor Pérez, Marina ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte es pretén crear un model d'agència especialitzada en la comunicació amb influencers que aporti un valor afegit al mercat del màrqueting d'influència, mitjançant una aproximació a l'estat actual de la qüestió i una investigació de les principals agències d'influencers del mercat tant a nivell mundial com estatal, a partir de les quals es determinarà el valor diferencial d'aquest model d'agència; mitjançant la definició d'una cadena de valor i la creació d'una imatge de marca en conseqüència.
En este proyecto se pretende crear un modelo de agencia especializada en la comunicación con influencers que aporte un valor añadido al mercado del marketing de influencia, mediante una aproximación al estado actual de la cuestión y una investigación de las principales agencias de influencers del mercado tanto a nivel mundial como estatal, a partir de las cuales se determinará el valor diferencial de este modelo de agencia; mediante la definición de una cadena de valor y la creación de una imagen de marca en consecuencia.
This project aims to create a model agency specialising in communication with influencers that bring added value to the market of marketing influence through an approach to the current state of the issue and an investigation of the major influencer agencies of the market both worldwide as country level, from which the differential value of this agency model will be determined; by defining a value chain and creating a brand image accordingly.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
66 p, 1.9 MB Bíblia de la serie "Valverde" / Ballart Garcia, Joan ; Bolunya Sabaté, Fran ; Huguet Carreras, Àlex ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte per la sèrie de ficció "Valverde" va començar ja fa més d'un any. Amb l'experiència acumulada de tot el procés viscut durant aquest any els seus creadors han anat donant-li forma al producte per acabar creant la bíblia de la primera temporada de la sèrie. [...]
El proyecto para la serie de ficción "Valverde" comenzó hace más de un año. Con la experiencia acumulada de todo el proceso vivido durante este año sus creadores han ido dándole forma al producto para acabar creando la biblia de la primera temporada de la serie. [...]
The project for the fictional series "Valverde" began over a year ago. With the experience of the whole process collected during this year its creators have created the bible of the first season of the series. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
69 p, 1.5 MB Vídeos interactius de casaments / Arrebola Alcaraz, Laura ; Hernández Ávila, Noelia ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El servei que hem creat són els vídeos de casament interactius. Es tracta d'un producte inexistent i innovador que combina el treball tradicional del sector dels vídeos de noces amb l'aplicació de les noves tecnologies. [...]
El servicio que hemos creado son los vídeos de boda interactivos. Se trata de un producto inexistente e innovador que combina el trabajo tradicional del sector de los vídeos de boda con la aplicación de las nuevas tecnologías. [...]
The service that we have created is based on interactive wedding videos: a nonexistent and innovative product which combines the traditional work of wedding videos with the implementation of new technologies. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents de recerca : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 27 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 103.4 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carlos ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Ullod Pujol, Ana Maria ; Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
2.
4 p, 101.6 KB Treball de Final de Màster [44115] / Monclus Blanco, Ana Belen ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Maria Rosa ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emilio ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernandez, Natividad ; Llorens Maluquer, Carlos ; Fernandez Peña, Emilio ; Padilla Molina, Adrián ; Navarro Bosch, Celina ; Coromina, Òscar ; Gifreu, Arnau ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
1 The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies.
1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
3.
4 p, 101.2 KB Treball de Final de Màster [44115] / Monclus Blanco, Belen ; Català Domènech, Josep M ; Delgado, Matilde ; Franquet, Rosa 1955- ; Gutierrez Garcia, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig Gonzalez, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Nati ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernandez Peña, Emilio ; Coromina, Òscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies.
1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
4.
4 p, 103.5 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carles ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig Gonzalez, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
5.
4 p, 103.5 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carles ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
6.
4 p, 101.6 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Català Domènech, Josep M. ; Delgado, Matilde ; Franquet, Rosa 1955- ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Nati ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina, Òscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies. 1.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
7.
4 p, 100.3 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Català Domènech, Josep M. ; Delgado, Matilde ; Franquet, Rosa 1955- ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Nati ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina, Òscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2020-21
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
8.
4 p, 100.2 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Bonet Bagant, Montse ; Català Domènech, Josep M. ; Delgado, Matilde ; Franquet, Rosa 1955- ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Nati ; García-Muñoz, Núria ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina, Òscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
9.
4 p, 103.6 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Vila, Carles ; Bonet Bagant, Montse ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las políticas de comunicación dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
10.
4 p, 101.1 KB Programació en Radio i Televisió [103070] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu general de l'assignatura és el coneixement teòric i pràctic dels models de programació audiovisual en els principals suports de difusió. Els objectius específics són els següents: - Conèixer el context i els factors que condicionen l'activitat de programació a la ràdio i a la televisió. [...]
Esta asignatura se incluye en una de les veinte materias del grado de Comunicación Audiovisual denominada Gèneres Audiovisuals. Esta materia integra una asignatura obligatoria Teoria dels Gèneres Audiovisuals y además de esta, seis optativas: Gèneres televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres interactiu i Gèneres publicitaris. [...]

2019-20
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
3 documents

Materials acadèmics : 27 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.