Resultats globals: 91 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 57 registres trobats
Documents de recerca, 12 registres trobats
Articles, 22 registres trobats
Materials de curs 57 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 77.5 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Maluquer, Carles ; Bonet Bagant, Montse ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las políticas de comunicación dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]
2017-18
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
2.
4 p, 77.5 KB Programació en Radio i Televisió [103070] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'inclou en una de les vint matèries del grau de Comunicació Audiovisual anomenada Gèneres Audiovisuals. Aquesta matèria integra una assignatura obligatòria Teoria dels Gèneres Audiovisuals i, a més d'aquesta, sis optatives: Gèneres televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres interactiu i Gèneres publicitaris. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
3.
4 p, 79.4 KB Models de Producció i Difusió de la Indústria Audiovisual [103020] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Indústria Audiovisual, impartida en el segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb l'altra assignatura i que integra part de la matèria, Estructura del sistema audiovisual, ambdues de 6 crèdits ECTS i Obligatòries. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
4.
4 p, 79.5 KB Models de Producció i Difusió de la Indústria Audiovisual [103020] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Indústria Audiovisual, impartida en el segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb l'altra assignatura i que integra part de la matèria, Estructura del sistema audiovisual, ambdues de 6 crèdits ECTS i Obligatòries. [...]
2016-17
Comunicació Audiovisual [1196]  
5.
4 p, 77.4 KB Programació en Radio i Televisió [103070] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'inclou en una de les vint matèries del grau de Comunicació Audiovisual anomenada Gèneres Audiovisuals. Aquesta matèria integra una assignatura obligatòria Teoria dels Gèneres Audiovisuals i, a més d'aquesta, sis optatives: Gèneres televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres interactius, Gèneres fotogràfics i Gèneres publicitaris. [...]
2016-17
Comunicació Audiovisual [1196]  
6.
4 p, 27.8 KB Programació en Radio i Televisió [103070] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'inclou en una de les vint matèries del grau de Comunicació Audiovisual anomenada Gèneres Audiovisuals. Aquesta matèria integra una assignatura obligatòria Teoria dels Gèneres Audiovisuals i, a més d'aquesta, sis optatives: Gèneres televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres radiofònics, Gèneres interactius, Gèneres fotogràfics i Gèneres publicitaris. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
7.
4 p, 29.9 KB Models de Producció i Difusió de la Indústria Audiovisual [103020] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Indústria Audiovisual, impartida en el segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb l'altra assignatura que forma part de la matèria, Estructura del sistema audiovisual, ambdues de 6 crèdits ECTS i Obligatòries. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
8.
4 p, 103.1 KB Programació en Radio i Televisió [103070] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'inclou en una de les vint matèries del grau de Comunicació Audiovisual anomenada Gèneres Audiovisuals. Aquesta matèria integra una assignatura obligatòria Teoria dels Gèneres Audiovisuals i, a més d'aquesta, sis optatives: Gèneres televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres radiofònics, Gèneres interactius, Gèneres fotogràfics i Gèneres publicitaris. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
9.
4 p, 106.4 KB Models de Producció i Difusió de la Indústria Audiovisual [103020] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Indústria Audiovisual, impartida en el segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb l'altra assignatura que forma part de la matèria, Estructura del sistema audiovisual, ambdues de 6 crèdits ECTS i Obligatòries. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
10.
4 p, 104.4 KB Planificació, Gestió i Realització d'una Obra Audiovisual [103036] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'inclou dins la matèria anomenada Creació i realització audiovisual i té caire obligatori. L'objectiu fonamental és que l'alumne conegui tots els procediments i les etapes que formen part del disseny, la planificació, la gestió i la realització de l'obra audiovisual i més en particular els següents: - Identificar el marc productiu de les indústries audiovisuals i les seves particularitats. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  

Materials de curs : 57 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
110 p, 4.8 MB Som Músics : projecte de websèrie documental / Plans Clotet, Cristina ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Som Músics és un projecte audiovisual que consisteix en la creació d'una websèrie documental de 12 capítols de 10 minuts. Els episodis estan pensats per ser emesos per Internet, tot i que no es descarta l'opció d'explotar-los per la televisió. [...]
Som Músics es un proyecto audiovisual que consiste en la creación de una webserie documental de 12 capítulos de 10 minutos. Los episodios están pensados para ser emitidos por Internet, aunque no se descarta la posibilidad de explotarlos en televisión. [...]
Som Músics is an audiovisual project that involves the creation of a documentary web series consisting in 12 episodes of 10 minutes. In each episode, an artist of the Catalonia's music scene will help the viewers to discover a topic related to this industry. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
La financiación de RTVE : consecuencias de un modelo inestable / Garcia Navarro, Judith ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El canvi de finançament de la Corporació RTVE va marcar un abans i un després a la televisió pública a Espanya. Des de la supressió de la publicitat, l’Entitat ha hagut de dependre en excés de les subvencions i això ha dificultat la seva capacitat per a mantenir una economia i una gestió estables. [...]
El cambio de financiación de la Corporación RTVE marcó un antes y un después en la televisión pública en España. Desde la supresión de la publicidad, el Ente ha tenido que depender en exceso de las subvenciones y esto ha dificultado su capacidad para mantener una economía y una gestión estables. [...]
The funding change of RTVE Corporation was a turning point for the economic running of public television in Spain. Since the abolition of advertising, the broadcasting entity has had to rely in excess on subsidies and this has hindered its ability to maintain a stable economy and management. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
   
3.
156 p, 34.9 MB Involved agency : Aproximación a la comunicación con influencers y cómo crear valor diferencial en un mercado publicitario emergente / Galí Gracia, Júlia ; Teixidor Pérez, Marina ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte es pretén crear un model d'agència especialitzada en la comunicació amb influencers que aporti un valor afegit al mercat del màrqueting d'influència, mitjançant una aproximació a l'estat actual de la qüestió i una investigació de les principals agències d'influencers del mercat tant a nivell mundial com estatal, a partir de les quals es determinarà el valor diferencial d'aquest model d'agència; mitjançant la definició d'una cadena de valor i la creació d'una imatge de marca en conseqüència.
En este proyecto se pretende crear un modelo de agencia especializada en la comunicación con influencers que aporte un valor añadido al mercado del marketing de influencia, mediante una aproximación al estado actual de la cuestión y una investigación de las principales agencias de influencers del mercado tanto a nivel mundial como estatal, a partir de las cuales se determinará el valor diferencial de este modelo de agencia; mediante la definición de una cadena de valor y la creación de una imagen de marca en consecuencia.
This project aims to create a model agency specialising in communication with influencers that bring added value to the market of marketing influence through an approach to the current state of the issue and an investigation of the major influencer agencies of the market both worldwide as country level, from which the differential value of this agency model will be determined; by defining a value chain and creating a brand image accordingly.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
Bíblia de la serie “Valverde” / Ballart Garcia, Joan ; Bolunya Sabaté, Fran ; Huguet Carreras, Àlex ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte per la sèrie de ficció “Valverde” va començar ja fa més d’un any. Amb l’experiència acumulada de tot el procés viscut durant aquest any els seus creadors han anat donant-li forma al producte per acabar creant la bíblia de la primera temporada de la sèrie.
Enguany el projecte es presentarà al Grupo Atresmedia en el marc del Proyecto Mañana, una iniciativa del grup que ajunta diverses universitats del país amb l’objectiu de trobar nous formats i talents que acostin la seva producció a les exigències del públic jove.
El proyecto para la serie de ficción "Valverde" comenzó hace más de un año. Con la experiencia acumulada de todo el proceso vivido durante este año sus creadores han ido dándole forma al producto para acabar creando la biblia de la primera temporada de la serie.
Este año el proyecto se presentará al Grupo Atresmedia en el marco del Proyecto Mañana, una iniciativa del grupo que junta varias universidades del país con el objetivo de encontrar nuevos formatos y talentos que acerquen su producción a las exigencias del público joven.
The project for the fictional series "Valverde" began over a year ago. With the experience of the whole process collected during this year its creators have created the bible of the first season of the series.
This year the project will be presented to the Grupo Atresmedia within the Proyecto Mañana, an initiative of the group which brings together several universities of the country with the aim of finding new formats and talents that approach their production to young people's demands.

2016
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
Vídeos interactius de casaments / Arrebola Alcaraz, Laura ; Hernández Ávila, Noelia ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El servei que hem creat són els vídeos de casament interactius. Es tracta d’un producte inexistent i innovador que combina el treball tradicional del sector dels vídeos de noces amb l’aplicació de les noves tecnologies.
A través de la investigació sobre la interactivitat i sobre el sector en general a partir d’entrevistes a professionals, hem pogut conèixer millor el mercat al qual hi volem accedir. Així doncs, tot contemplant totes les partides necessàries com el material, la promoció i el pressupost, presentem la idea d’un producte viable i sustentat en una bona base teòrica.
El servicio que hemos creado son los vídeos de boda interactivos. Se trata de un producto inexistente e innovador que combina el trabajo tradicional del sector de los vídeos de boda con la aplicación de las nuevas tecnologías. [...]
The service that we have created is based on interactive wedding videos: a nonexistent and innovative product which combines the traditional work of wedding videos with the implementation of new technologies. [...]
So, considering all the necessary items like material, promotion and budget, we hereby present the idea of a viable product supported by a good theoretical basis.

2016
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
65 p, 3.3 MB Pla empresarial: creació de la revista multiplataforma "CatRunning" / Fernández Luque, Irene ; Fernández Roig, Ariadna ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"CatRunning" és una publicació multiplataforma de temàtica esportiva disponible de manera impresa, digital i amb aplicació mòbil dedicada a la febre del running, feta per a tots els corredors principiants de Catalunya. [...]
"CatRunning" es una publicación multiplataforma de temática deportiva disponible de manera impresa, digital i con aplicación móvil dedicada a la fiebre del running, hecha para todos los corredores principiantes de Cataluña. [...]
"CatRunning" is a multiplatform sport-themed publication availabe in print publishing, digital platform and mobile phone application dedicated to running fever, created for all beginner runners of Catalonia. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
90 p, 3.4 MB Missió : trobar feina després de la universitat, creació d'un servei / Fuentes Picazo, Aida ; Martí, Josep Maria, 1950-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest és un treball de projecte en el que es crea un servei tipus borsa de treball. No obstant això té diferents característiques que el fan diferent: és un servei específic per estudiants de comunicació, apte per a membres de totes les universitats catalanes i que a més potencia les habilitats dels joves.
Este es un trabajo de proyecto en el que se crea un servicio tipo bolsa de trabajo. Sin embargo, tiene diferentes características que lo hacen distinto: es un servicio específico para estudiantes de comunicación, apto para miembros de todas las universidades catalanas y que además potencia las habilidades de los jóvenes.
This is a project essay in which a serviceis created. This service is like an employment agency but with some differences. This is an especific service for comunication students, suitable for members of the different catalan universities and, in addition, it improves people's skills.

2015
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
145 p, 54.9 MB Projecte de Videojoc : Stranger Than Fiction / Calvo, Albert ; Guijarro, Fran ; Reverté, Àngel ; Martí Martí, Josep María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Stranger Than Fiction és un projecte de vídeojoc que es desenvolupa en una petita població dels EUA durant la dècada dels 70. En un comptat on el govern sembla estar aplicant un misteriós pla els protagonistes intenten començar una nova vida. [...]
Stranger Than Fiction es un proyecto de videojuego que se desarrolla en una pequeña población de los EEUU durante la década de los 70. En un condado donde el gobierno parece estar aplicando un misterioso plan, los protagonistas intentan empezar una nueva vida. [...]
Stranger Than Fiction is meant to be a project for a videogame that takes place in a small town in the US, during the seventies. In a county where the federal government seems to be testing some mysterious plan, the main characters are trying to start a new life. [...]

2014
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
277 p, 15.0 MB Formats radifònics "tot-notícies" a l'Estat Espanyol : naixement i consolidació de "Catalunya Informacio"(1992-1997) / Vidal i Juanola, Marc ; Martí, Josep Maria, 1950-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Fa 20 anys que la ràdio española gaudeix de la libertad informativa que li va ser negada durant la dictadura. En aquests 20 anys, l'evolució del macro-gènere información ens ha portat des de l'anomenat “boom de la ràdio informativa” fins al naixement, al nostre país, de les primeres emissores dedicades íntegrament a la información, en primer lloc, Catalunya Informació, i més tard, Radio 5 Todo Noticias.
El que pretenem amb aquest estudié s tractar del naixement i la consolidació del primer format radiofònic informatiu, un format sobre el qual no hi ha encara gaires referències bibliogràfiques.

2014  
10.
93 p, 2.6 MB Anàlisi quantitatiu de la paraula i de la imatge en els programes informatius de televisió. Estudi del cas de L’Informatiu de TVE a Catalunya (1983-2003) / Buhigas Cardó, Pere ; Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Televisió Espanyola va començar la producció de programes a Catalunya amb la inauguració del estudis de Miramar el dia 14 de juliol de1959. El primer programa emès des d’aquest centre va ser realitzat als jardins de l’edifici i presentat per José Luis Barcelona. [...]
2013
2 documents

Documents de recerca : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Articles 22 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11 p, 269.0 KB Aplicaciones móviles radiofónicas : adaptando las especificidades de los dispositivos avanzados a la distribución de los contenidos sonoros / Ribes Guàrdia, Francesc Xavier Universitat Autònoma de Barcelona ; Monclús Blanco, Belén Universitat Autònoma de Barcelona ; Gutiérrez García, M. Universitat Autònoma de Barcelona ; Martí, Josep Maria, Universitat Autònoma de Barcelona 1950-
Las características tecnológicas de los dispositivos móviles pueden aplicarse al diseño de productos comunicativos innovadores y también para ofrecer nuevos servicios a los consumidores de medios. [...]
The technological features of mobile devices can be linked to the innovative design of some gadgets and also, the offer of new services to media consumers. Nowadays, freed from the constraints imposed by the limited radio spectrum, the radio landscape can multiply its content coming through the net, both live and on demand. [...]

2017
Revista de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación, Vol. 4, Num. 7 (2017) , p. 29-39  
2.
10 p, 313.7 KB La ràdio, model de negoci en transició : estratègies d'oferta i de comercialització en el context digital / Monclús Blanco, Belén (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Gutiérrez García, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La complexa situació actual preocupa els operadors radiofònics, que, tot i que veuen augmentar les seves audiències, experimenten una reducció de la inversió publicitària, base del seu model de negoci. [...]
Today's complex situation is a source of concern for radio broadcasters who, although their audiences are growing, are witnessing a drop in advertising revenue, the basis of their business model. Given these adverse circumstances, their human and economic resources have been allocated to providing a presence on a range of digital platforms. [...]

2015
Quaderns del CAC, Vol. 18 Núm. 41 (Juliol 2015) , p. 13-22  
3.
9 p, 56.1 KB Sensibilidad a la ansiedad en muestras clínicas : un estudio piloto / Fullana Rivas, Miguel Àngel (Institut Universitari Dexeus) ; Casas Hilari, Miquel (Institut Universitari Dexeus) ; Farré Martí, Josep Maria (Institut Universitari Dexeus)
La sensibilidad a la ansiedad (SA) define el miedo a las sensaciones de ansiedad. En el presente estudio se compararon las respuestas psicofisiológicas y subjetivas de ansiedad de seis sujetos con alta SA y cinco sujetos con baja SA ante la presentación de dos estímulos ansiogénicos, así como su exactitud perceptiva. [...]
Anxiety sensitivity (AS) refers to the fear of anxiety symptoms. In the present study we compared the psychophisiological and subjective anxiety responses of six subjects with high anxiety sensitivity and five subjects with low anxiety sensitivity in response to two ansiogenic stimuli, as well as their interoceptive acuity. [...]

2001
Cuadernos de medicina psicosomática y psiquiatría de enlace, Núm. 57 (2001) , p. 9-17  
4.
7 p, 162.8 KB Nuevos conceptos de tratamiento combinado : aplicación de D-cicloserina en los trastornos de ansiedad / Hernández Álvarez, Sergi (Hospital Mútua de Terrassa. Unitat de Diagnòstic i Tractament de Demències) ; Farré Martí, Josep Maria (Institut Universitari Dexeus) ; Deus Yela, Juan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
Investigaciones anteriores, tanto en humanos como en roedores, han puesto de manifiesto que la D-Cicloserina (DCS), un agonista parcial del N-Metil-D-Aspartato, facilita el tratamiento en terapia de exposición (TE) en una serie de trastornos de ansiedad; entre ellos: fobia social, fobia específica, trastorno del pánico y trastorno obsesivo-compulsivo. [...]
Previous research in humans and rodents have shown that D-Cycloserine (DCS), a partial agonist of N-methyl-D-aspartate, facilitates exposure therapy (ET) in a number of anxiety disorders, including: social phobia, specific phobia, panic disorder and obsessive compulsive disorder. [...]

2012
Cuadernos de medicina psicosomática y psiquiatría de enlace, Núm. 101 (2012) , p. 26-32  
5.
7 p, 108.6 KB La Fi de l'etapa de creixement i l'entrada en la dimensió desconeguda / Martí, Josep Maria, 1950- (Observatori de la Ràdio a Catalunya)
La fase expansiva de creixement del sector de la comunicació ha acabat. Ara els mitjans de comunicació convencionals es troben en l’inici d’una nova etapa i hi ha desorientació i incertesa entre els diferents actors del sector. [...]
Expansion in the Spanish media sector is over. At present, conventional media are on the threshold of a new era characterized by disorientation and uncertainty on all fronts. We are emerging from a period of sustained growth, in which free newspapers came into being and the audiovisual sector became deregulated, thus breaking the monopoly of public radio and television. [...]

2009 - 10.2436/20.3008.01.59
Treballs de comunicació, Núm. 26 (Desembre 2009) , p. 31-37  
6.
7 p, 108.6 KB La fi de l'etapa de creixement i l'entrada en la dimensió desconeguda / Martí, Josep Maria, 1950- (Observatori de la Radio a Catalunya)
La fase expansiva de creixement del sector de la comunicació ha acabat. Ara els mitjans de comunicació convencionals es troben en l’inici d’una nova etapa i hi ha desorientació i incertesa entre els diferents actors del sector. [...]
Expansion in the Spanish media sector is over. At present, conventional media are on the threshold of a new era characterized by disorientation and uncertainty on all fronts. We are emerging from a period of sustained growth, in which free newspapers came into being and the audiovisual sector became deregulated, thus breaking the monopoly of public radio and television. [...]

2009 - 10.2436/20.3008.01.59
Treballs de comunicació, Núm. 26 (Desembre 2009) , p. 31-37  
7.
7 p, 92.6 KB XIV Conferència Anual de la SCC 2004 : acte d’obertura / Nadal i Farreras, Joaquim, 1948- ; Pagans Gruartmoner, Anna, 1952- ; Martí, Josep Maria, 1950- (Societat Catalana de Comunicació) ; Societat Catalana de Comunicació. Conferència Anual (14a : 2005 : Girona, Catalunya)
2005
Treballs de comunicació, Núm. 19 (Setembre 2005) , p. 5-11  
8.
19 p, 156.9 KB Els estudis universitaris de comunicació audiovisual als Països Catalans / Martí, Josep Maria, 1950- ; Bonet Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual) ; Montagut Calvo, Marta ; Pérez-Portabella Lopez, Antoni
El sector audiovisual als Països Catalans ha experimentat en els darrers anys un important creixement, alhora que una diversificació remarcable com a conseqüència de l’aparició de nous suports i de noves tecnologies. [...]
2006
Treballs de comunicació, Núm. 21 (Desembre 2006) , p. 93-111  
9.
9 p, 2.6 MB Radiodifusió : les arrels del present / Martí, Josep Maria, 1950-
L'actual mitjà de comunicació de masses que coneixem amb el nom de radiodifusió no té res a veure amb les possibilitats que els científics albiraven, fa uns cent cinquanta anys, a un suport configurat per unes ones invisibles, anomenades electromagnètiques. [...]
1993
Annals del periodisme català, Núm. 23 (1993) , p. 10-18  
10.
8 p, 3.7 MB Naixement i crisi del periodisme radiofònic / Martí, Josep Maria, 1950-
L'evolució del periodisme radiofònic en aquests darrers deu anys i, en general, l'experimentada pel mitjà en aquest mateix període cal contemplar-la en primer lloc, com el resultat de l'herència rebuda de les etapes històriques precedents i fonamentalment d'aquella que va començar el 1977 amb la recuperació de la llibertat d'informació. [...]
1990
Annals del periodisme català, Núm. 17 (1990) , p. 50-57  

Articles : 22 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
3 Marti, J.
24 Marti, Joel
1 Martí, J
3 Martí, J.
6 Martí, J. M.
1 Martí, J.M.
7 Martí, Joaquim
7 Martí, Joaquím
24 Martí, Joel
24 Martí, Joel
3 Martí, Jordi
69 Martí, Josep Maria,
1 Martí, Josep Maria, 1950-
1 Martí, Josep Maria, 1950-
24 Martí, Joël
1 Martí, Julià
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.