Resultados globales: 11 registros encontrados en 0.01 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 5 registros
Materiales académicos, Encontrados 6 registros
Documentos de investigación Encontrados 5 registros  
1.
99 p, 3.2 MB Análisis de la estrategia de medios de Decathlon España : ¿cómo se consigue hacer el deporte accesible al mayor número de personas? / Molés López, Irene ; Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball conté l'anàlisi de la planificació de mitjans de Decathlon Espanya començant per la fase de segmentació i determinació dels mitjans adequats pel target, fins als resultats de notorietat als diferents mitjans de l'estratègia actual. [...]
Este trabajo contiene el análisis de la planificación de medios de Decathlon España empezando por la fase de segmentación y determinación de los medios adecuados para el target, hasta los resultados de notoriedad en los diferentes medios de la estrategia actual. [...]
This work contains the analysis of the media planning of Decathlon Spain starting from the segmentation phase and determination of the appropriate media for the target, up to the results of notoriety in the different media of the current strategy. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
74 p, 4.8 MB Cómo vender ropa de pasarela a pie de calle : Plan de comunicación para la tienda Milabrá / Melero López, Adriana ; Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els gegants tèxtils no tenen problemes per comunicar-se amb el seu públic. Són conscients que la comunicació és essencial per fidelitzar als seus clients. Els petits negocis no disposen dels recursos econòmics necessaris per dedicar-los a aquestes finalitats i, en altres casos, no consideren que la comunicació sigui un dels pilars del negoci. [...]
Los gigantes textiles no tienen problemas para comunicarse con su público. Son conscientes de que la comunicación es esencial para fidelizar a sus clientes. Los pequeños negocios no disponen de los recursos económicos necesarios para dedicarlos a estos fines y, en otros casos, no consideran que la comunicación sea uno de los pilares del negocio. [...]
Big textile corporative companies do not have problems when it comes to public announcements. They already know that communication is key to retain customers. However small businesses may not do the necessary investment to dedicate to these ends and even consider that communication is not one of its business pillars. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
75 p, 10.1 MB Plan de Comunicación AMEPEBA / Chenoll Sillés, Alba ; Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'Associació de Metges Peruans de Barcelona (AMEPEBA), és una associació sense ànim de lucre l'objectiu del qual és crear llaços entre la medicina espanyola i peruana. Va ser fundada el 3 de maig del 1991 com una associació de caràcter científic i cultural. [...]
La Asociación de Médicos Peruanos de Barcelona (AMEPEBA), es una asociación sin ánimo de lucro cuyo objetivo es crear lazos entre la medicina española y peruana. Fundada el 3 de mayo de 1991, es una asociación de carácter científico y cultural. [...]
The Association of Peruvian Doctors of Barcelona (AMEPEBA), is a non-profit association whose objective is to create links between Spanish and Peruvian medicine. Founded on 3rd of May, 1991, it's an scientist and cultural association. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
119 p, 4.3 MB Pla de Comunicació : com la Diputació de Barcelona s'ha d'adreçar a la joventut? / Balcells i Quer , Clàudia ; Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent projecte vol ser una guia comunicativa per tal que l'Oficina del Pla Jove, de la Diputació de Barcelona, millori el seu posicionament i la seva reputació com a servei públic per a joves. [...]
El siguiente proyecto quiere ser una guía comunicativa para que la Oficina del Plan Joven, de la Diputación de Barcelona, mejore su posicionamiento y reputación como servicio público para jóvenes. [...]
The following project wants to be a communicative guide so that the Office of the Youth Plan, of the Barcelona Provincial Council, improves its position and reputation as a public service for young people. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
Plan de negocio de Love Live Music : una nueva vía de promoción para músicos amateurs / Manjón Martínez, Ana ; Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte té com a objectiu oferir la possibilitat de tocar en directe sense costos als músics amateurs, a través de la creació de la start-up Love Live Music, una plataforma en línia en forma de web i app mòbil, que posa en contacte a músics amateurs amb locals de restauració (bars, restaurants, pubs, etc. [...]
Este proyecto tiene como objetivo ofrecer la posibilidad de tocar en directo sin costes a los músicos amateurs, a través de la creación de la start-up Love Live Music, una plataforma en línea en forma de web y app móvil, que pone en contacto a músicos amateurs con locales de restauración (bares, restaurantes, pubs, etc. [...]
This project has as objective to offer to amateur musicians the chance to play live music without costs, via Love Live Music start-up creation, an online platform based on web and mobile app, which puts in touch amateur musicians and catering locals (bars, restaurants, pubs, and etcetera. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
   

Materiales académicos Encontrados 6 registros  
1.
4 p, 106.0 KB Estratègia de Mitjans Publicitaris [103161] / Gómez Garrido, Aurea Beatriz ; Martín Almansa, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació estratègica de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. [...]
La asignatura tiene como objetivo principal introducir al estudiante en el mundo de la planificación estratégica de medios. Para lograr este objetivo, la asignatura se centrará en: 1. - Conocer en profundidad las características de los medios publicitarios para poder llevar a cabo una selección de medios correcta en una estrategia de medios. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
2.
5 p, 109.2 KB Planificació de Mitjans [103158] / Gómez Garrido, Aurea Beatriz ; Martín Almansa, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria d'Estratègia en Publicitat i Relacions Públiques i té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. [...]
La asignatura tiene como objetivos principales introducir al estudiante en el mundo de la planificación de medios. Para conseguir este objetivo, la asignatura se centrará básicamente en : 1. - Conocer el rol de la planificación de medios en la publicidad y el marketing 2. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
3.
4 p, 75.1 KB Planificació de Mitjans [103158] / Gómez Garrido, Aurea Beatriz ; Martín Almansa, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria d'Estratègia en Publicitat i Relacions Públiques i té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
4 p, 76.9 KB Estratègia de Mitjans Publicitaris [103161] / Gómez Garrido, Aurea Beatriz ; Martín Almansa, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació estratègica de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
4 p, 103.1 KB Planificació de Mitjans [103158] / Martín Almansa, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria d'Estratègia en Publicitat i Relacions Públiques i té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
4 p, 103.5 KB Estratègia de Mitjans Publicitaris [103161] / Martín Almansa, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació estratègica de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.