Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
14 p, 83.9 KB La construcción de la identidad andaluza percibida y proyectada como reclamo turístico : los libros de viaje y las guías turísticas del siglo XX (1920-1970) / Hijano del Río, Manuel ; Martín Zúñiga, Francisco
El objetivo de este artículo es descubrir cuál es la imagen percibida y proyectada a través de las guías turísticas publicadas a lo largo del siglo XX. Igualmente, pretendemos analizar la posible evolución de la misma con la selección de una muestra significativa de estas guías editadas entre 1920 y 1970.
L'objectiu d'aquest article és descobrir quina és la imatge percebuda i projectada a través de les guies turístiques publicades al segle XX. Així mateix també pretenem analitzar la possible evolució d'aquesta imatge a través de la selecció d'una mostra significativa de les guies editades entre els anys 1920 i 1970.
The article focus on the image perceived and projected through the tourist guides published along the 20th century. Likewise, we analyze the possible evolution of this image with the selection of a significant sample of these guides published between 1920 and 1970.

2007
HMiC, N. 5 (2007) p. 95-108  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.