Resultats globals: 5 registres trobats en 0.01 segons.
Materials acadèmics, 5 registres trobats
Materials acadèmics 5 registres trobats  
1.
5 p, 105.7 KB Organització Hotelera i Atenció al Client [103754] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2019-20
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
2.
5 p, 103.7 KB Direcció Estratègica i Comercial d'Hotels [103733] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Cayón Costa, Magdalena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Al finalitzar l'assignatura l'alumne/a serà capaç de: 1. Saber fer un anàlisi estratègica 2. Saber tria una estratègia entre diferents opcions estratègiques 3. Saber aplicar els factors determinants per l'èxit de la implantació d'una estratègia. [...]
Al finalizar la asignatura el alumno / a será capaz de: 1. Saber hacer un análisis estratégico 2. Saber elegir una estrategia entre diferentes opciones estratégicas 3. Saber aplicar los factores determinantes para el éxito de la implantación de una estrategia. [...]

2019-20
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
3.
5 p, 104.6 KB Gestió del servei i atenció al client [101223] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2019-20
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
4.
8 p, 182.7 KB Gestió del servei i atenció al client [101223] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Escola Universitària de Turisme i de Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
2018-19 (Grau en Turisme)  
5.
8 p, 124.8 KB Direcció Estratègica i Comercial d'Hotels [103733] / Cayón Costa, Magdalena ; Martínez Almuina, Laura Lizbeth
2018-19 (Grau en Direcció Hotelera)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.