Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 2 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
136 p, 7.5 MB Pla estratègic i de comunicació per a la creació d'una nova marca : Welcome Dogs / Domingo León, Laura ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en l'elaboració del pla estratègic i posteriorment, del pla de comunicació d'una marca totalment nova. Es tracta de la creació d'un espai dog friendly a la ciutat de Barcelona, pensat i dissenyat per satisfer les necessitats dels gossos i dels seus amos. [...]
El proyecto consiste en la elaboración del plan estratégico y posteriormente, del plan de comunicación de una marca totalmente nueva. Trata sobre la creación de un espacio dog friendly en la ciudad de Barcelona, pensado y diseñado para satisfacer las necesidades de los perros y sus dueños. [...]
This project consists on the elaboration of the strategic and communication plan of a new brand. It deals with the creation of a dog friendly space in the city of Barcelona, ​specially ​designed to meet the needs of dogs and their owners. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
138 p, 60.5 MB Vender a través del miedo : creación de una empresa dedicada a las experiencias de terror para marcas y consumidores / Coronil Ruiz, Laura ; Zhang, Irene ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les persones busquen emocions diferents per sortir de la rutina. La por és una d'elles. És per això que, després de veure l'èxit en aquest sector que està en ple creixement, hem creat una empresa que realitza experiències de terror per a consumidors i marques.
Las personas buscamos emociones diferentes para salir de la rutina. El miedo es una de ellas. Es por eso que, tras ver el éxito en este sector que está en pleno crecimiento, hemos creado una empresa que realiza experiencias de terror para.
consumidores y marcas.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics 2 registres trobats  
1.
4 p, 103.4 KB Administració i Direcció d'Empreses de Publicitat [103165] / Martinez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
a. Introduir l'alumne en els actuals criteris i els diversos camps de la gestió empresarial al món de la comunicació comercial en general i la publicitat en particular. b. Dotar l'alumne d'una visió transversal respecte el funcionament del negoci al sector de la comunicació comercial. [...]
a. Introducir al alumno en los actuales criterios y diferentes campos de la Gestión Empresarial de las Empresas de publicidad / comunicación b. Profundizar en el marco teórico necesario para facilitarles su "praxis" como futuros profesionales de la Gestión, en diferentes áreas c. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
7 p, 109.2 KB Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques [103135] / Martinez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar les diferents tècniques creatives i d'ideació en Publicitat i Relacions Públiques. - Practicar mitjançant diferents projectes pràctics les diferents tècniques creatives de Publicitat i Relacions Públiques. [...]
- Conocer y estudiar las diferentes técnicas creativas y de ideación en Publicidad y Relaciones Públicas. - Practicar mediante diferentes proyectos prácticos algunas de las diferentes técnicas - Crear, producir, realizar un proyecto anual 360 que permita aplicar una estrategia cr.

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.