Resultats globals: 15 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 9 registres trobats
Materials acadèmics, 6 registres trobats
Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
96 p, 2.8 MB Amplificación y cobertura de un perfil social en Instagram / Castillo Gutiérrez, Guillermo ; Martin Morales, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment, el fenómen 'influencer' ha provocat la proliferació d'aquest tipus de perfils a les diferents xarxes socials. Els influencers són percebuts com una nova estratègia de màrketing digital, en la que ells, com a nexe, posen en contacte les marques amb els consumidors. [...]
El fenómeno 'influencer' ha provocado hoy en día la proliferación de este tipo de perfiles en las redes sociales. Los influencers se perciben como una novedosa estrategia de márketing digital, en la que ellos son el nexo que pone en contacto las marcas con los consumidores. [...]
The 'Influencer' fact has caused the fast growth of this kind of profiles in the Social Media. The influencers are a brand new marketing strategy where they act as a link between the brands and the consumers. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
2.
123 p, 7.4 MB Creació i desenvolupament d'un marketplace sostenible / Carrión Fatjó, Laia ; Serra Sidera, Laia ; Martin Morales, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent projecte consisteix en el pla de negoci d'un marketplace de venda i distribució a domicili de marques sostenibles i, que pretén promoure el consum responsable entre la població. A través d'una investigació de mercat, el públic objectiu i la competència, es desenvolupa el pla de comunicació pel llançament de la marca.
El siguiente proyecto consiste en el plan de negocio de un marketplace de venta y distribución a domicilio de marcas sostenibles y, que pretende promover el consumo responsable entre la población. A través de una investigación de mercado, el público objetivo y la competencia, se desarrolla el plan de comunicación por el lanzamiento de la marca.
The following project consists of a business plan for a marketplace for the sale and home distribution of sustainable brands that aims to promote responsible consumption among the population. Through a research of the market, the target and the competition, the communication plan for the launch of the brand is developed.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
236 p, 9.1 MB Cómo convertirse en un influencer del culturismo en 12 meses: estrategia y ejecución / Julian Vilella, Erika ; Martin Morales, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ser un influencer va més enllà de tenir un gran nombre de seguidors, engloba conceptes com l'engagement, indispensable per a conèixer com d'influent és aquella persona sobre els usuaris que el segueixen. [...]
Ser un influencer va más allá de tener un gran nombre de seguidores, engloba conceptos como el engagement, indispensable para conocer qué tan influente es aquella persona sobre los usuarios que lo siguen. [...]
Becoming an influencer goes beyond having a great number of followers, it includes concepts such as engagement, essential to know how influential that person is on the users who follow him. Becoming an influencer is a long process that requires perseverance, and that is increasingly difficult because of the growing competition. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
99 p, 3.2 MB Análisis de la estrategia de medios de Decathlon España : ¿cómo se consigue hacer el deporte accesible al mayor número de personas? / Molés López, Irene ; Martin Morales, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball conté l'anàlisi de la planificació de mitjans de Decathlon Espanya començant per la fase de segmentació i determinació dels mitjans adequats pel target, fins als resultats de notorietat als diferents mitjans de l'estratègia actual. [...]
Este trabajo contiene el análisis de la planificación de medios de Decathlon España empezando por la fase de segmentación y determinación de los medios adecuados para el target, hasta los resultados de notoriedad en los diferentes medios de la estrategia actual. [...]
This work contains the analysis of the media planning of Decathlon Spain starting from the segmentation phase and determination of the appropriate media for the target, up to the results of notoriety in the different media of the current strategy. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
74 p, 4.8 MB Cómo vender ropa de pasarela a pie de calle : Plan de comunicación para la tienda Milabrá / Melero López, Adriana ; Martin Morales, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els gegants tèxtils no tenen problemes per comunicar-se amb el seu públic. Són conscients que la comunicació és essencial per fidelitzar als seus clients. Els petits negocis no disposen dels recursos econòmics necessaris per dedicar-los a aquestes finalitats i, en altres casos, no consideren que la comunicació sigui un dels pilars del negoci. [...]
Los gigantes textiles no tienen problemas para comunicarse con su público. Son conscientes de que la comunicación es esencial para fidelizar a sus clientes. Los pequeños negocios no disponen de los recursos económicos necesarios para dedicarlos a estos fines y, en otros casos, no consideran que la comunicación sea uno de los pilares del negocio. [...]
Big textile corporative companies do not have problems when it comes to public announcements. They already know that communication is key to retain customers. However small businesses may not do the necessary investment to dedicate to these ends and even consider that communication is not one of its business pillars. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
6.
75 p, 10.1 MB Plan de Comunicación AMEPEBA / Chenoll Sillés, Alba ; Martin Morales, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'Associació de Metges Peruans de Barcelona (AMEPEBA), és una associació sense ànim de lucre l'objectiu del qual és crear llaços entre la medicina espanyola i peruana. Va ser fundada el 3 de maig del 1991 com una associació de caràcter científic i cultural. [...]
La Asociación de Médicos Peruanos de Barcelona (AMEPEBA), es una asociación sin ánimo de lucro cuyo objetivo es crear lazos entre la medicina española y peruana. Fundada el 3 de mayo de 1991, es una asociación de carácter científico y cultural. [...]
The Association of Peruvian Doctors of Barcelona (AMEPEBA), is a non-profit association whose objective is to create links between Spanish and Peruvian medicine. Founded on 3rd of May, 1991, it's an scientist and cultural association. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
7.
119 p, 4.3 MB Pla de Comunicació : com la Diputació de Barcelona s'ha d'adreçar a la joventut? / Balcells i Quer, Clàudia ; Martin Morales, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent projecte vol ser una guia comunicativa per tal que l'Oficina del Pla Jove, de la Diputació de Barcelona, millori el seu posicionament i la seva reputació com a servei públic per a joves. [...]
El siguiente proyecto quiere ser una guía comunicativa para que la Oficina del Plan Joven, de la Diputación de Barcelona, mejore su posicionamiento y reputación como servicio público para jóvenes. [...]
The following project wants to be a communicative guide so that the Office of the Youth Plan, of the Barcelona Provincial Council, improves its position and reputation as a public service for young people. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
8.
92 p, 5.5 MB Plan de negocio de Love Live Music : una nueva vía de promoción para músicos amateurs / Manjón Martínez, Ana ; Martin Morales, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte té com a objectiu oferir la possibilitat de tocar en directe sense costos als músics amateurs, a través de la creació de la start-up Love Live Music, una plataforma en línia en forma de web i app mòbil, que posa en contacte a músics amateurs amb locals de restauració (bars, restaurants, pubs, etc. [...]
Este proyecto tiene como objetivo ofrecer la posibilidad de tocar en directo sin costes a los músicos amateurs, a través de la creación de la start-up Love Live Music, una plataforma en línea en forma de web y app móvil, que pone en contacto a músicos amateurs con locales de restauración (bares, restaurantes, pubs, etc. [...]
This project has as objective to offer to amateur musicians the chance to play live music without costs, via Love Live Music start-up creation, an online platform based on web and mobile app, which puts in touch amateur musicians and catering locals (bars, restaurants, pubs, and etcetera. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
12 p, 1.1 MB HCM - UNIT4 Business Analytics / Martin Morales, Xavier ; Lladós, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Avui en dia les empreses contenen gran quantitat d'informació sobre els seus empleats i processos interns. Aquesta informació s'ha de poder tractar i analitzar de manera eficient. D'aquesta necessitat sorgeix el concepte de Business Intelligence, on es vol proporcionar a l'empresa o negoci eines per a facilitar i millorar aquesta anàlisi de dades per part d'experts sense necessitat que aquests hagin d'utilitzar més temps de l' estrictament necessàri. [...]
Hoy en día las empresas contienen gran cantidad de información sobre sus empleados. Esta información se ha de poder tratar y analizar de forma eficiente. De esta necesidad surge el concepto Business Intelligence, dónde se quiere proporcionar a la empresa o negocio herramientas para facilitar y mejorar el análisis de estos datos por parte de expertos sin necesidad que éstos utilicen más tiempo del estrictamente necesario. [...]
Nowadays companies have a huge amount of information about their employees. This information has to be Nowadays companies have a huge amount of information about their employees. This information has to be Nowadays companies have a huge amount of information about their employees. [...]

2014-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  

Materials acadèmics 6 registres trobats  
1.
4 p, 106.0 KB Estratègia de Mitjans Publicitaris [103161] / Gómez Garrido, Aurea Beatriz ; Martin Morales, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació estratègica de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. [...]
La asignatura tiene como objetivo principal introducir al estudiante en el mundo de la planificación estratégica de medios. Para lograr este objetivo, la asignatura se centrará en: 1. - Conocer en profundidad las características de los medios publicitarios para poder llevar a cabo una selección de medios correcta en una estrategia de medios. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
5 p, 109.2 KB Planificació de Mitjans [103158] / Gómez Garrido, Aurea Beatriz ; Martin Morales, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria d'Estratègia en Publicitat i Relacions Públiques i té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. [...]
La asignatura tiene como objetivos principales introducir al estudiante en el mundo de la planificación de medios. Para conseguir este objetivo, la asignatura se centrará básicamente en : 1. - Conocer el rol de la planificación de medios en la publicidad y el marketing 2. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
4 p, 75.1 KB Planificació de Mitjans [103158] / Gómez Garrido, Aurea Beatriz ; Martin Morales, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria d'Estratègia en Publicitat i Relacions Públiques i té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
4 p, 76.9 KB Estratègia de Mitjans Publicitaris [103161] / Gómez Garrido, Aurea Beatriz ; Martin Morales, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació estratègica de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
4 p, 103.1 KB Planificació de Mitjans [103158] / Martin Morales, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria d'Estratègia en Publicitat i Relacions Públiques i té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. [...]
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
4 p, 103.5 KB Estratègia de Mitjans Publicitaris [103161] / Martin Morales, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació estratègica de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. [...]
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.