Resultados globales: 12 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 5 registros
Materiales académicos, Encontrados 7 registros
Documentos de investigación Encontrados 5 registros  
1.
241 p, 2.8 MB Rebranding i pla de la comunicació de la marca Bosanova : la clau per arribar al públic jove / Coloma Purroy, Carla ; Jiménez Nieto, Mireia ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte se centra a fer un extensa anàlisi de la marca Bosanova del qual s'extreuen unes conclusions. A partir d'aquí es realitza, en primer lloc, un rebranding que actualitza i rejoveneix la imatge de la marca i, en segon lloc, un pla de comunicació que servirà per comunicar aquest canvi d'identitat al públic i per apropar-se al nou target definit a través de les accions definides en el pla.
Este proyecto se centra a hacer un extenso análisis de la marca Bosanova del cual se extraen unas conclusiones. A partir de aquí se realiza, en primer lugar, un rebranding que actualiza y rejuvenece la imagen de la marca y, en segundo lugar, un plan de comunicación que servirá para comunicar este cambio de identidad al público y para acercarse al nuevo target definido a través de las acciones definidas en el plan.
This project focuses on an extensive analysis of the Bosanova brand from which conclusions are drawn. On this basis, it is carried out, firstly, a rebranding that updates and rejuvenates the image of the brand and, secondly, a communication plan that will serve to communicate this change of identity to the public and to approach the new target defined through the actions defined in the plan.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
163 p, 18.4 MB Nusaltes : creació d'una agència de publicitat a l'Alt Empordà / Gassó Torrens, Andrea ; Juncarol Tarradas, Marc ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es basa en la creació de Nusaltres, una agència de publicitat de serveis plens a la comarca gironina de l'Alt Empordà, que potencia les relacions entre empreses en cerca d'un benefici comú i del territori. [...]
Este proyecto se basa en la creación de Nusaltres, una agencia de publicidad de servicios plenos en la comarca gerundense del Alt Empordà, que potencia las relaciones entre empresas en busca de un beneficio común y del territorio. [...]
This project is based on the creation of Nusaltres, a full-service advertising agency in the region of Girona in the Alt Empordà, which enhances relations between companies in search of a common benefit and territory. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
147 p, 8.3 MB JALEO magazine : ideación, producción y lanzamiento de una marca / Martí Hidalgo, Pere ; Resina Curado, Eduard ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El model de negoci generalista i la captivitat cap al mainstream que presenten les revistes de moda, el bon moment que està vivint la moda espanyola i els canvis que està patint el consumidor per conseqüència dels nous moviments socials; són la reason why que sustenta aquest projecte. [...]
El modelo de negocio generalista y la cautividad hacia lo mainstream que presentan las revistas de moda, el buen momento que está viviendo la moda española y los cambios que está sufriendo el consumidor por consecuencia de los nuevos movimientos sociales; son la reason why que sustenta este proyecto. [...]
The generalist business model and the captivity towards mainstream presented by fashion magazines, the good moment that Spanish fashion is living and the changes that the consumer is suffering as a result of the new social movements; are the reason why that support this project. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
136 p, 7.5 MB Pla estratègic i de comunicació per a la creació d'una nova marca : Welcome Dogs / Domingo León, Laura ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en l'elaboració del pla estratègic i posteriorment, del pla de comunicació d'una marca totalment nova. Es tracta de la creació d'un espai dog friendly a la ciutat de Barcelona, pensat i dissenyat per satisfer les necessitats dels gossos i dels seus amos. [...]
El proyecto consiste en la elaboración del plan estratégico y posteriormente, del plan de comunicación de una marca totalmente nueva. Trata sobre la creación de un espacio dog friendly en la ciudad de Barcelona, pensado y diseñado para satisfacer las necesidades de los perros y sus dueños. [...]
This project consists on the elaboration of the strategic and communication plan of a new brand. It deals with the creation of a dog friendly space in the city of Barcelona, ​specially ​designed to meet the needs of dogs and their owners. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
138 p, 60.5 MB Vender a través del miedo : creación de una empresa dedicada a las experiencias de terror para marcas y consumidores / Coronil Ruiz, Laura ; Zhang, Irene ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les persones busquen emocions diferents per sortir de la rutina. La por és una d'elles. És per això que, després de veure l'èxit en aquest sector que està en ple creixement, hem creat una empresa que realitza experiències de terror per a consumidors i marques.
Las personas buscamos emociones diferentes para salir de la rutina. El miedo es una de ellas. Es por eso que, tras ver el éxito en este sector que está en pleno crecimiento, hemos creado una empresa que realiza experiencias de terror para.
consumidores y marcas.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materiales académicos Encontrados 7 registros  
1.
5 p, 105.8 KB Projectes Publicitaris i de Relacions Públiques [104896] / Martínez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar les diferents tècniques creatives i d'ideació en Publicitat i Relacions Públiques. - Practicar a través de diferents projectes mitjançant el learn by doing. - Crear, produir i presentar un projecte anual 360 que permeti aplicar tant l'estratègia creativa com el desenvolupament execucional, utilitzant les tècniques creatives i d'ideació de Publicitat i Relacions Públiques.
- Learn and practice the different creative and ideation techniques in Advertising and Public Relations. - Practice, through specific projects, learning by doing. - Create, produce and carry out some creative pieces under the umbrella of a 360 project that allows applying both creative strategy and executional development, including some of the creative and ideation techniques for Advertising and Public Relations.
- Conocer y estudiar las distintas técnicas creativas y de ideación en Publicidad y Relaciones Públicas. - Practicar a través de distintos proyectos mediante el learn by doing. - Crear, producir y presentar un proyecto anual 360 que permita aplicar tanto la estrategia creativa como el desarrollo ejecucional, utilizando las técnicas creativas y de ideación de Publicidad y Relaciones Públicas.

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
2.
6 p, 107.7 KB Administració i Direcció d'Empreses Publicitàries i de les Relacions Públiques i l'Emprenedoria [106676] / Martínez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
a. Introduir l'alumne en els actuals criteris i els diversos camps de la gestió empresarial al món de la comunicació comercial en general i, en particular, al de l'agència de publicitat. b. Dotar l'alumne d'una visió transversal respecte el funcionament del negoci al sector de la comunicació comercial. [...]
a. Introduce the student to the current criteria and the different fields of business management of advertising / commercial communication companies. b. Provide the student with a transversal vision about how the business of commercial communication works. [...]
a. Introducir al alumno en los actuales criterios y diferentes campos de la Gestión Empresarial de las Empresas de publicidad / comunicación b. Profundizar en el marco teórico necesario para facilitarles su "praxis" como futuros profesionales de la Gestión, en diferentes áreas. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
3.
5 p, 105.6 KB Projectes Publicitaris i de Relacions Públiques [104896] / Martínez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar les diferents tècniques creatives i d'ideació en Publicitat i Relacions Públiques. - Practicar a través de diferents projectes mitjançant el learn by doing. - Crear, produir i presentar un projecte anual 360 que permeti aplicar tant l'estratègia creativa com el desenvolupament execucional, utilitzant les tècniques creatives i d'ideació de Publicitat i Relacions Públiques.
- Learn and practice the different creative and ideation techniques in Advertising and Public Relations. - Practice, through specific projects, learning by doing. - Create, produce and carry out some creative pieces under the umbrella of a 360 project that allows applying both creative strategy and executional development, including some of the creative and ideation techniques for Advertising and Public Relations.
- Conocer y estudiar las diferentes técnicas creativas y de ideación de proyectos en Publicidad y Relaciones Públicas. - Practicar mediante diferentes proyectos a través del learn by doing. - Crear, producir y presentar un proyecto anual 360 que permita aplicar tanto la estrat.

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
4.
5 p, 104.5 KB Projectes Publicitaris i de Relacions Públiques [104896] / Martínez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar les diferents tècniques creatives i d'ideació en Publicitat i Relacions Públiques. - Practicar a través de diferents projectes mitjançant el learn by doing. - Crear, produir, realitzar i presentar un projecte anual 360 que permeti aplicar tant l'estratègia creativa com el desenvolupament execucional, utilitzant les tècniques creatives i d'ideació de Publicitat i Relacions Públiques.
- Learn and practice the different creative and ideation techniques in Advertising and Public Relations. - Practice, through specific projects, learning by doing. - Create, produce and carry out some creative pieces under the umbrella of a 360 project that allows applying both creative strategy and executional development, including some of the creative and ideation techniques for Advertising and Public Relations.
- Conocer y estudiar las diferentes técnicas creativas y de ideación de proyectos en Publicidad y Relaciones Públicas. - Practicar mediante diferentes proyectos a través del learn by doing. - Crear, producir, realizar un proyecto anual 360 que permita aplicar tanto la estrategia.

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
5.
5 p, 107.6 KB Administració i Direcció d'Empreses de Publicitat [103165] / Martínez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
a. Introduir l'alumne en els actuals criteris i els diversos camps de la gestió empresarial al món de la comunicació comercial en general i, en particular, al de l'agència de publicitat. b. Dotar l'alumne d'una visió transversal respecte el funcionament del negoci al sector de la comunicació comercial. [...]
a. Introduce the student to the current criteria and the different fields of business management of advertising / commercial communication companies. b. Provide the student with a transversal vision about how the business of commercial communication works. [...]
a. Introducir al alumno en los actuales criterios y diferentes campos de la Gestión Empresarial de las Empresas de publicidad / comunicación b. Profundizar en el marco teórico necesario para facilitarles su "praxis" como futuros profesionales de la Gestión, en diferentes áreas. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
6.
4 p, 103.4 KB Administració i Direcció d'Empreses de Publicitat [103165] / Martínez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
a. Introduir l'alumne en els actuals criteris i els diversos camps de la gestió empresarial al món de la comunicació comercial en general i la publicitat en particular. b. Dotar l'alumne d'una visió transversal respecte el funcionament del negoci al sector de la comunicació comercial. [...]
a. Introducir al alumno en los actuales criterios y diferentes campos de la Gestión Empresarial de las Empresas de publicidad / comunicación b. Profundizar en el marco teórico necesario para facilitarles su "praxis" como futuros profesionales de la Gestión, en diferentes áreas c. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
7.
7 p, 109.2 KB Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques [103135] / Martínez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar les diferents tècniques creatives i d'ideació en Publicitat i Relacions Públiques. - Practicar mitjançant diferents projectes pràctics les diferents tècniques creatives de Publicitat i Relacions Públiques. [...]
- Conocer y estudiar las diferentes técnicas creativas y de ideación en Publicidad y Relaciones Públicas. - Practicar mediante diferentes proyectos prácticos algunas de las diferentes técnicas - Crear, producir, realizar un proyecto anual 360 que permita aplicar una estrategia cr.

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.