No exact match found for Martori , Aida, using Martori Aida instead...
Results overview: Found 26 records in 0.03 seconds.
Articles, 12 records found
Research literature, 4 records found
Course materials, 10 records found
Articles 12 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
17 p, 365.6 KB Televisión de proximidad o televisión local? El impacto de la proximidad cultural en los estudios de televisión en la era digital / Martori , Aida (Universitat Autònoma de Barcelona)
El término televisión local ha sido tradicionalmente utilizado para hacer referencia a los prestadores que informan sobre lo que sucede en un municipio o ciudad. Sin embargo, este artículo pretende abrir un diálogo acerca del término televisión de proximidad que, en base a las teorías de proximidad cultural, se considera un concepto más amplio y preciso para referirse a un fenómeno cada vez más heterogéneo. [...]
The term local television has traditionally been used to refer to providers who report on what happens in a municipality or city. However, this article aims to open a dialogue about the term proximity television that, based on theories of cultural proximity, is considered a broader and more precise concept to refer to an increasingly heterogeneous phenomenon. [...]
Tokiko telebista terminoa erabili izan da tradizionalki udalerri edo hiri batean gertatzen denari buruzko informazioa ematen duten telebistei buruz hitz egiteko. Alabaina, artikulu honen asmoa da gertuko telebista terminoaren inguruko eztabaida zabaltzea. [...]

2019 - 10.1387/zer.21073
ZER: Revista de Estudios de Comunicación = Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, Vol. 24 Núm. 47 (2019) , p. 147-163  
2.
13 p, 374.1 KB Betevé : de la televisió hiperlocal al transmèdia? Una anàlisi de l'evolució / Martori Muntsant, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Barcelona Televisió va néixer de la voluntat d'un grup de televisions de districte per emetre a través d'un canal compartit. El projecte s'ha convertit en un mitjà multiplataforma i, més recentment, en un sistema transmèdia. [...]
Barcelona Televisió nació de la voluntad de un grupo de televisiones de distrito para emitir a través de un canal compartido. El proyecto se ha convertido en un medio multiplataforma y, más recientemente, en un sistema transmedia. [...]
Barcelona Televisió sprang from the desire of a group of neighbourhood television stations to broadcast over a shared channel. The project has developed into a multiplatform medium and, more recently, a transmedia system. [...]

2018
Quaderns del CAC, Vol. 21 Núm. 44 (2018) , p. 57-69
3 documents
3.
10 p, 228.3 KB Les formes jurídiques de cooperació en la gestió del servei públic municipal de ràdio i televisió / Galindo Caldés, Ramon (Universitat Oberta de Catalunya) ; Vilalta Reixach, Marc (Universitat de Barcelona) ; Martori , Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
En els darrers anys, la crisi econòmica i la poca viabilitat d'alguns projectes han transformat el mapa audiovisual local català. El panorama resultant posa de manifest la necessitat de cooperació entre els municipis a l'hora de prestar serveis de comunicació audiovisual, especialment de televisió i ràdio, per tal de generar economies d'escala i prestar serveis audiovisuals de qualitat, a més de complir amb la missió que les lleis de l'audiovisual els han encomanat. [...]
En los últimos años, la crisis económica y la poca viabilidad de algunos proyectos han transformado el mapa audiovisual local catalán. El panorama resultante pone de manifiesto la necesidad de cooperación entre los municipios a la hora de prestar servicios de comunicación audiovisual, especialmente de televisión y radio, a fin de generar economías de escala y prestar servicios audiovisuales de calidad, además de cumplir con la misión que las leyes del audiovisual les han encomendado. [...]
Over the past few years, the local Catalan audiovisual map has undergone a transformation due to the economic crisis and the lack of viability of sorne projects. The resulting panorama highlights the need for cooperation between municipalities when providing audiovisual media services, especially television and radio, generating economies of scale and providing good quality audiovisual media services, in addition to fulfilling the mission demanded by broadcasting laws. [...]

2017
Quaderns del CAC, Vol. XX, num. 43 (2017) , p. 131-140
3 documents
4.
17 p, 1.1 MB The spanish intergenerational study : beliefs, stereotypes, and metacognition about older people and grandparents to tackle ageism / Martori Muntsant, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Ramírez-Boix, Paula (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Leal-Campanario, Rocío (Universidad Pablo de Olavide. División de Neurociencias) ; Alcaín, Francisco Javier (Universidad de Castilla-La Mancha. Departamento de Ciencias Médicas) ; Gimenez-Llort, Lydia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències)
Ageism can be seen as systematic stereotypes, prejudice, and discrimination of people because of their age. For a long time, society has accepted negative stereotypes as a norm. When referring to older adults, the United Nations Global Report on Ageism warns about a severe impact. [...]
2021 - 10.3390/geriatrics6030087
Geriatrics, Vol. 6 Núm. 3 (september 2021) , p. 87  
5.
9 p, 239.8 KB La descentralització informativa en el model de televisió escocès / Martori , Aida (Universitat Autònoma de Barcelona)
Escòcia és una nació sense Estat que disposa d'un espai comunicatiu propi. Aquesta és la premissa de l'estudi que es presenta, per abordar la intensificació de la cobertura territorial descentralitzada en els informatius de televisió, tant de la mà dels prestadors públics (BBC Scotland i BBC Alba) com del prestador comercial (STV). [...]
Escocia es una nación sin Estado que cuenta con un espacio comunicativo propio. Esta es la premisa de un estudio que aborda la intensificación de la cobertura territorial descentralizada en los informativos de televisión, tanto de la mano de los prestadores públicos (BBC Scotland y BBC Alba) como del prestador comercial (STV). [...]
Scotland is a stateless nation that has its own communication space. This research presents the intensification of decentralised territorial coverage in television news, both on public TV BBC Scotland and BBC Alba) and on the commercial channel (STV). [...]

2015
Quaderns del CAC, Vol. XVIII Núm. 41 (2015) , p. 67-75
2 documents
6.
19 p, 294.0 KB Televisió pública als Estats Units : la PBS com a alternativa a les cadenes comercials / Martori Muntsant, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona)
La PBS (Public Broadcasting Service) està formada per un gran nombre d'emissores locals que operen al llarg del territori. Aquests prestadors han estat un contrapoder a la televisió comercial, per resoldre l'escletxa existent entre el sistema mediàtic i les necessitats d'una societat democràtica. [...]
PBS (Public Broadcasting Service) is formed by a huge number of local stations, which are an alternative to commercial broadcasters. These channels have been an alternative power to commercial television to solve the gap between the media system and the needs of a democratic society. [...]

2015
Comunicació (Barcelona), Vol. 32, núm. 2 (2015) , p. 9-27  
7.
6 p, 746.2 KB No quedar enrere: la innovació als mitjans públics per fer front als reptes de l'era digital / Martori Muntsant, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Capçalera, Núm. 178 (2018) , p. 52-57  
8.
16 p, 536.1 KB BBC Alba : servicio público y representación gaélica en Escocia / Manias Muñoz, Miren (The University of Edinburgh) ; Martori Muntsant, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona)
Gracias a su sólido espacio comunicativo, Escocia posee el mayor centro regional de producción de medios del Reino Unido. La televisión ha jugado un papel crucial en el desarrollo de su industria audiovisual y la promoción cultural. [...]
Due to its solid communicative space, Scotland has the biggest regional media production centre in the United Kingdom. Television has played a crucial role in the development of its audiovisual industry and cultural promotion. [...]

2017 - 10.5209/HICS.55907
Historia y comunicación social, Vol. 22 Núm. 1 (2017) , p. 191-206  
9.
17 p, 110.9 KB Televisión de proximidad en naciones sin Estado. Comparación del caso catalán y escocés / Martori Muntsant, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona)
La televisión de proximidad es uno de los pilares fundamentales en la configuración identitaria de las naciones sin Estado. Los prestadores que ofrecen contenido local son una pieza clave de los espacios comunicativos, para vincular los medios de comunicación con el territorio. [...]
Local television is one of the cornerstones in the identity configuration of the stateless nations. Stations which offer local content are a key piece of communicative spaces, to link media with the regional territory. [...]

2016 - 10.6035/2174-0992.2016.11.4
AdComunica, Núm. 11 (2016) , p. 43-59  
10.
29 p, 5.2 MB Sex-Dependent End-of-Life Mental and Vascular Scenarios for Compensatory Mechanisms in Mice with Normal and AD-Neurodegenerative Aging / Martori , Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Puertas-Umbert, Lidia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Jiménez-Xarrié, Elena (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Vila Calsina, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Gimenez-Llort, Lydia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Jiménez Altayó, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències)
Life expectancy decreases with aging, with cardiovascular, mental health, and neurodegenerative disorders strongly contributing to the total disability-adjusted life years. Interestingly, the morbidity/mortality paradox points to females having a worse healthy life expectancy. [...]
2021 - 10.3390/biomedicines9020111
Biomedicines, Vol. 9 Núm. 2 (2021) , p. 111  

Articles : 12 records found   1 - 10next  jump to record:
Research literature 4 records found  
1.
84 p, 4.3 MB Periodisme de dades als mitjans de comunicació: anàlisi del panorama espanyol i possibilitats per a TV3 / Illa Reguant, Carla ; Martori Muntsant, Aida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Blasco Gil, José Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme de dades és una pràctica periodística que es nodreix de l'auge de les dades digitals i la seva obertura a la ciutadania. A Espanya agafa força al 2013 quan s'aprova la Llei de transparència i accés a la informació. [...]
El periodismo de datos es una práctica periodística que se nutre del auge de los datos digitales y su apertura a la ciudadanía. En España coge fuerza en 2013 cuando se aprueba la Ley de transparencia y acceso a la información. [...]
Data journalism is a journalistic practice that is nourished by the rise of digital data and its openness to the public. In Spain, it gained strength in 2013 when the Law on Transparency and Access to Information was approved. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
97 p, 2.3 MB Els programes matinals de les ràdios musicals de la BBC, un estudi de cas / Ustrell Vacas, Aina ; Martori , Aida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi de cas defineix i compara els programes matinals de les ràdios musicals de la BBC per tal de descriure la concepció del gènere breakfast o morning show que té la corporació de radiodifusió pública del Regne Unit. [...]
Este estudio de caso define y compara los programas matinales de las radios musicales de la BBC con la intención de describir la concepción del género breakfast o morning show que tiene la corporación de radiodifusión pública del Reino Unido. [...]
This case study defines and compares the morning programmes of BBC's musical radios in order to describe the United Kingdom's public broadcasting corporation conception of the genre breakfast or morning show. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
3.
97 p, 2.3 MB Els programes matinals de les ràdios musicals de la BBC, un estudi de cas / Ustrell Vacas, Aina ; Martori , Aida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi de cas defineix i compara els programes matinals de les ràdios musicals de la BBC per tal de descriure la concepció del gènere breakfast o morning show que té la corporació de radiodifusió pública del Regne Unit. [...]
Este estudio de caso define y compara los programas matinales de las radios musicales de la BBC con la intención de describir la concepción del género breakfast o morning show que tiene la corporación de radiodifusión pública del Reino Unido. [...]
This case study defines and compares the morning programmes of BBC's musical radios in order to describe the United Kingdom's public broadcasting corporation conception of the genre breakfast or morning show. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
4.
504 p, 4.8 MB Televisió pública de proximitat a Catalunya. La relació amb TV3 i els intercanvis de contingut informatiu / Martori , Aida ; Ramentol, Santiago, 1948-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  

Course materials 10 records found  
1.
5 p, 107.8 KB Estructura de la Comunicació [103855] / Fernández Viso, Ana ; Martori Muntsant, Aida ; Torras Planas, Nuria ; Badia Masoni, Enric Antoni ; Castellanos Diaz, Angel ; Blasco Gil, José Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Introduir l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans en l'entorn occidental europeu, amb una atenció especial als casos espanyol i català, en què normalment desenvoluparà la seva activitat professional. [...]
To provide students with an introduction to the knowledge of structural features of media systems in the Western European environment, with special attention to Spanish and Catalan cases, where he/she will develop his/her professional activity. [...]
Introducir al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios del entorno occidental europeo, con especial atención a los casos español y catalán, donde desarrollará normalmente su actividad profesional. [...]

2021-22
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
2.
5 p, 108.5 KB Estructura de la Comunicació [104764] / Martori , Aida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i les indústries comunicatives i culturals. Es farà una aproximació als factors polítics, econòmics i socials que conformen o contribueixen a la conformació d'aquests sistemes, i les estratègies dels diferents actors (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals, etc. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y las industrias comunicativas y culturales. Se hará una aproximación a los factores políticos, económicos y sociales que conforman o contribuyen a la conformación de estos sistemas, y las estrategias de los diferentes actores (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales, etc. [...]

2020-21
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
3.
5 p, 107.0 KB Estructura de la Comunicació [103855] / Díez Jiménez, Mercè ; Martori , Aida ; Fernández Viso, Ana ; Torras Planas, Nuria ; Blasco Gil, José Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Introduir l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans en l'entorn occidental europeu, amb una atenció especial als casos espanyol i català, en què normalment desenvoluparà la seva activitat professional. [...]
Introducir al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios del entorno occidental europeo, con especial atención a los casos español y catalán, donde desarrollará normalmente su actividad profesional. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
4.
5 p, 106.0 KB Estructura de la Comunicació [103844] / Martori , Aida ; Salord Trampal, Albert ; Torras Planas, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i les indústries comunicatives i culturals. Es farà una aproximació als factors polítics, econòmics i socials que conformen o contribueixen a la conformació d'aquests sistemes, i les estratègies dels diferents actors (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals, etc. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y las industrias comunicativas y culturales. Se hará una aproximación a los factores políticos, económicos y sociales que conforman o contribuyen a la conformación de estos sistemas, y las estrategias de los diferentes actores (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales, etc. [...]

2020-21
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
3 documents
5.
5 p, 107.9 KB Estructura de la Comunicació [103844] / Díez Jiménez, Mercè ; Martori , Aida ; Blasco Gil, José Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, de la indústria audiovisual i els sistemes de mitjans de comunicació, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de la industria audiovisual y los sistemas de medios de comunicación, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2019-20
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
6.
4 p, 102.8 KB Economia de la Comunicació [103098] / Martori , Aida ; Ramón Pinat, Ezequiel ; Salord Trampal, Alberto ; Espín Heras, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Introduir l'alumnat en la gestió empresarial de la indústria de la comunicació. Emprenedoria i innovació. - Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. [...]
- Introducir al alumnado en la gestión empresarial de la industria de la comunicación, emprendeduría e innovación. - Profundizar en el conocimiento de las ciencias económicas y empresariales desde la perspectiva de la comunicación. [...]

2019-20
Grau en Periodisme [971]
3 documents
7.
5 p, 82.7 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez Jiménez, Mercè ; Martori , Aida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'Estructura de la Comunicació estudia les indústries comunicatives i culturals, així com els actors polítics, econòmics i socials que les configuren amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
La Estructura de la Comunicación estudia las industrias comunicativas y culturales, así como los actores políticos, económicos y sociales que las configuran mediante su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
8.
5 p, 80.3 KB Estructura de la Comunicació [103844] / Fernández Viso, Ana ; Martori , Aida ; Torras Planas, Nuria ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura pretén introduir l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans de l'entorn europeu, prestant especial atenció als casos català i espanyol, però també mitjançant l'anàlisi dels àmbits internacional i transnacional. [...]
Esta asignatura se propone introducir al alumnado en el conocimiento de las características estructurales de los sistemas de medios del entorno europeo, prestando especial atención a los casos catalán y español, aunque también mediante el análisis de los ámbitos transnacional e internacional. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
9.
5 p, 79.8 KB Estructura de la Comunicació [103855] / Fernandez Alonso, Maria Isabel ; Corominas Piulats, Maria ; Díez Jiménez, Mercè ; Martori , Aida ; Torras Planas, Nuria ; Blasco Gil, José Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb aquesta assignatura es pretén introduir l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans de l'entorn occidental europeu, prestant especial atenció als casos espanyol i català, perquè conegui a fons l'entramat mediàtic en què normalment desenvoluparà la seva activitat professional. [...]
Con esta asignatura se pretende introducir al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios del entorno occidental europeo, prestando especial atención a los casos español y catalán, con el objetivo de que conozca a fondo el entramado mediático en el que normalmente desarrollará su actividad profesional. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
10.
5 p, 79.5 KB Estructura de la Comunicació [103855] / Fernandez Alonso, Maria Isabel ; Corominas Piulats, Maria ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Ramentol Massana, Santiago ; Díez Jiménez, Mercè ; Martori , Aida ; Fernández Viso, Ana ; Torras Planas, Nuria ; Blasco Gil, José Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb aquesta assignatura es pretén introduir l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans de l'entorn occidental europeu, prestant especial atenció als casos espanyol i català, perquè conegui a fons l'entramat mediàtic en què normalment desenvoluparà la seva activitat professional. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]
2 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.