Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
51 p, 279.3 KB Els músics professionals i la taquilla inversa, per què la realitzen? / Masana Pellegero, Sergi ; Tena Sanchez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La taquilla inversa és un tipus d'experiència de paga el que vulguis o PWYW (Pay what you want), és una estratègia de venta, on els consumidors decideixen el preu del producte o del servei que se'ls està oferint, inclosa l'opció de no pagar. [...]
La taquilla inversa es un tipo de experiencia de paga lo que quieras, una estrategia de venta, donde los consumidores deciden el precio del producto o del servicio que se les está ofreciendo, incluida la opción de no pagar. [...]
The pay what you want experience in music, a sales strategy, where consumers decide the price of the product that is being offered, including the option of not paying. This essay, based on qualitative methodology, has been approached from the producer's perspective, emphasizing the motivations of musicians to carry out this type of concerts, and showing the interaction of the reverse box office with the job insecurity of the music sector.

2020
Grau en Sociologia [819]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.