Resultats globals: 63 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 4 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions, 5 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 46 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
15 p, 941.9 KB The Ins and Outs of Teamworking : When University Teachers, in-Service Secondary Teachers and Pre-Service Teachers Collaborate to Transform Learning / Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guerrero, Paula (Universitat Autònoma de Barcelona)
Initiatives for teachers' professional development should rely on the epistemology of practice, that is, be founded on the premise that reflective teachers construct professional knowledge and develop professional skills through practice and through planning, observing or analysing practice. [...]
2018 - 10.26417/ejser.v5i3.p185-193
European Journal of Social Science Education and Research, Vol. 5 Núm. 3 (September 2018) , 185-199  
2.
10 p, 538.3 KB Launching a solidarity campaign : technology-enhanced project-based language learning to promote entrepreneurial education and social awareness / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mont Algamasilla, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona)
To promote social consciousness and a sense of responsibility, educational proposals organised around the principles of technology-enhanced project-based language learning (Dooly & Sadler,2016) should engage students in a process of reflecting upon and responding to crucial social issues. [...]
2021 - 10.3926/jotse.1224
Journal of Technology and Science Education, Vol. 11 Núm. 2 (2021) , p. 260-269  
3.
11 p, 190.6 KB Competències digitals i comunicatives docents : una entrevista amb la Dra. Dolors Masats / Pratginestós, Cèlia ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Entrevista amb la Dra. Dolors Masats. La Dra. Dolors Masats és professora agregada del Departament de Didàctica de la Llengua, la Literatura i de les Ciències Socials i vicedegana de Qualitat i Innovació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
Interview with Dr. Dolors Masats.
Entrevista con Dra. Dolors Masats.
Entretien avec Dr. Dolors Masats.

2019 - 10.5565/rev/jtl3.797
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 12 Núm. 1 (february-march 2019) , p. 97-107 (Interviews)  
4.
2 p, 96.1 KB El despertar a la diversidad lingüística / Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La necesidad de organizar el contenido de las asignaturas del currículo en torno a la multiculturalidad y el multilingüismo es el nuevo reto social que se plantea en las escuelas. Este artículo pretende explorar cómo desde la escuela se puede hacer frente a esta necesidad a través de la introducción de actividades que, además de potenciar las habilidades cognitivas y las destrezas lingüísticas del alumnado, puedan incidir en la valoración de la diversidad lingüística y en el diálogo intercultural.
2004
Aula de innovación educativa, Núm. 129 (2004) , p. 29-32  

Contribucions a jornades i congressos 4 registres trobats  
1.
5 p, 23.0 KB Opening the horizons: integrating CLIL and Web 2.0 with Young language learners / Mont, Maria Cruz (Escola St. Jordi - Mollet del Vallès) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 97-101  
2.
9 p, 343.3 KB Llegir i escriure críticament en el context d'assignatures impartides en anglès : el cas de la titulació de mestre especialitat llengua estrangera / Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Codó, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
L'ensenyament d'assignatures en terceres llengües és una prioritat de la Comunitat Europea, del DURSI, del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, de la UAB, de la Facultat de Ciències de l'Educació d'aquesta mateixa universitat, i també de la titulació de Mestre Especialitat Llengua Estrangera. [...]
Teaching in another language in higher education institutions is a priority in the context of Europe, Catalonia and the University Autònoma of Barcelona. A group of university teachers from the Faculty of Education of the University Autònoma of Barcelona was awarded a project on educational innovation funded by the Generalitat of Catalonia, namely MQD, whose main aim is to improve the linguistic competencies of students enrolled in a pre-service teacher education programme targeted at future primary teachers of English. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
3.
8 p, 289.7 KB Case methodology applied to the use of videos : an example of a blended-learning experience in a pre-service teacher training programme / Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
L'ús del vídeo en la formació de mestres s'ha fet servir a les classes de llengua per proporcionar als alumnes textos genuïns que constituïssin estímul comunicatius reals, en les tutories de pràctiques s'ha emprat com a eina per facilitar als alumnes l'oportunitat de reflexionar sobre la seva actuació a l'aula, i en les classes de didàctica ha estat un mitjà per relacionar la teoria i la pràctica. [...]
The use of videos in teacher training programmes has served various purposes: in language courses, videos have provided trainees with authentic texts which serve as stimuli to enhance real communication in a formal setting; in the tutorial sessions linked to the school placement practices, videos have been used as tools to help student-teachers reflect upon their performance in class and in Language Methodology courses, videos establish links between theory and practice. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
4.
10 p, 540.9 KB La Universitat a l'escola i l'escola a la universitat : el treball cooperatiu entre el professorat universitari i el professorat de primària / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
En el camp de la formació d'educadors, el professorat universitari s'ha d'afrontar al repte de contribuir a la innovació docent no tant sols en la seva pròpia aula sinó en les futures aules dels mestres en formació. [...]
In the area of teacher training, university educators must face the challenge of contributing to the innovative teaching practices. This refers not only to innovation their own classroom but also ensuring that innovative practices are transferred to the classrooms of future teachers. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Llibres i col·leccions 5 registres trobats  
1.
9 p, 360.3 KB Training Teachers for a New Era / Mont, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona)
This paper analyses a case study in which a university practicum tutor embarks on the adventure of setting their trainee teachers the task of designing a common technology-enhanced language project as a strategy to help them acquire the so-called Four Cs of 21st century learning. [...]
Revistia Press, 2019
New Studies and Research in Education, 2019, p. 115-123  
2.
28 p, 668.2 KB Conversation analysis at the service of research in the field of second language acquisition (CA-for-SLA) / Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona)
Learning a language in a formal context is not the same as learning a language in a natural setting, in that the goal of one of the participants in the communicative events that occur in the classroom, the teacher, is to teach a language. [...]
Research-publishing.net, 2017 - 10.14705/rpnet.2017.emmd2016.633
Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe, 2017, p. 321-347  
3.
29 p, 790.8 KB L'anàlisi de la conversa al servei de la recerca en el camp de l'adquisició de segones llengües (CA-for-SLA) / Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aprendre una llengua en un context formal no és el mateix que aprendre una llengua en un àmbit natural, perquè una de les persones que participa en els esdeveniments comunicatius que es donen a l'aula, el/la docent, té l'objectiu d'ensenyar llengua i, per aquest motiu, la majoria de les accions que es realitzen van encaminades a aconseguir aquesta fita. [...]
Research-publishing.net 2017 - 10.14705/rpnet.2017.emmd2016.632
Qualitative approaches to research on plurilingual education - Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe - Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe, 2017, p. 293-320  
4.
65 p, 661.0 KB CLIL FAQs. : Orientacions per introduir l'anglès en la docència universitària / Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valdés Sánchez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Recull d'orientacions per al professorat universitari que ha d'introduir una llengua estrangera a la seva assignatura. Aquestes orientacions parteixen de l'experiència i de la reflexió del grup de docents implicats en el projecte MQD 2010: 'Desenvolupament de material didàctic en anglès per a la integració de les competències lingüístiques i científiques en assignatures dels graus d'Educació Infantil i Primària'.
2015  
5.
12 p, 86.3 KB Ensenyant en anglès a la universitat, una experiència compartida / Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Codó, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El treball que presentem recull un conjunt de reflexions que un grup de sis docents de diferents departaments de la Facultat de Ciències de l'Educació ha obtingut sobre l'experiència d'ensenyar les assignatures en llengua anglesa a la titulació de Mestre. [...]
El trabajo que presentamos recopila un conjunto de reflexiones que un grupo de seis docentes de diferentes departamentos de la Facultad de Ciencias de la Educación ha obtenido sobre la experiencia de enseñar las asignaturas en lengua inglesa en la titulación de Maestro, especialidad en Lengua Extranjera, y algunas estrategias docentes que han llevado a cabo con el fin de hacerla más efectiva. [...]
The study discussed in this article compiles a set of reflections of a group of six educators from different departments within the Faculty of Education on the experience of teaching their courses in English in the Foreign Language Teaching degree programme, as well as some teaching strategies they have used to make it more effective. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 137-148
3 documents

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
65 p, 2.3 MB La importancia y el uso de la música en los materiales más usados para el aprendizaje del chino estándar como lengua extranjera / Román Romero, Lucas ; Masats, Dolors, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Fundació
En l'escenari actual d'ensenyament del xinès mandarí com a llengua estrangera, ens trobem amb pocs elements que tinguin a veure amb un gran aspecte de qualsevol cultura: la música. L'objectiu principal del present treball és doble: d'una banda, respondre a la pregunta de si usar cançons a l'aula és benefi ciós per a l'aprenentatge del xinès mandarí o, si per contra, suposa simplement una despesa de temps que el personal docent ha d'assumir sota la seva pròpia responsabilitat i; d'altra banda, veure quin tipus de melodies s'utilitzen en les cançons per a nenis de YouTube i analitzar si segueixen melodies occidentals o xineses. [...]
在当前将汉语作为外语教学的情况下,我们发现有很少的研究和音乐相关,这对任何文化来说都是很 重要的一个方面。这项研究的主要目有两个:一是回答课堂上使用歌曲是否有利于学习普通话的问题,或者我们得出相反的结论,即如果这只是浪费时间,教师必须承担自己的责任;二是研究YouTube儿 歌使用了什么样的旋律,分析它们是西方旋律还是中国旋律。为此,我们进行了一次穿越不同声音和 语言的旅程,这些声音和语言构成了本次研究的理论框架和出发点。接下来,详细介绍了使用的方法 论,并给出了对汉语教材的分析。最后,我们得出了一些结论,并对整个研究所获得的结果进行了反 思。.
En el escenario actual de enseñanza del chino mandarín como lengua extranjera, nos encontramos con pocos elementos que tengan que ver con un gran aspecto de cualquier cultura: la música. El objetivo principal del presente trabajo es doble: por una parte, responder a la pregunta de si usar canciones en el aula es beneficioso para el aprendizaje del chino mandarín o, si por el contrario, supone simplemente un gasto de tiempo que el personal docente debe asumir bajo su propia responsabilidad y; por otra parte, ver qué tipo de melodías se utilizan en las canciones para niñes de YouTube y analizar si siguen melodías occidentales o chinas. [...]

2022
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]  
2.
283 p, 5.4 MB Language learner engagement in asynchronous discussion forums : an exploratory study / Robbins, Jacqueline ; Masats, Dolors, dir. ; Canals Fornons, Eulalia, dir.
Aquesta tesi explora la implicació (engagement) d'estudiants d'idiomes en fòrums de discussió asíncrons que formen part d'un curs d'aprenentatge de l'anglès en línia per a adults a la Universitat Oberta de Catalunya. [...]
Esta tesis explora la implicación (engagement) de estudiantes de idiomas en foros de discusión asíncronos que forman parte de un curso de inglés en línea para adultos en la Universitat Oberta de Catalunya. [...]
This thesis explores engagement of language learners in asynchronous discussion forums which are used as part of a fully online English language learning course for adults at the Universitat Oberta de Catalunya. [...]

2020  
3.
315 p, 1.7 MB La adquisición de la competencia interactiva por parte de aprendices chinos de español como lengua extranjera : análisis de tareas desarrolladas en un chat / Zhang, Jingya ; Masats, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Moore de Luca, Emilee, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El presente trabajo de investigación se centra en el estudio de la competencia interactiva de tres grupos de cuatro aprendices de español como lengua extranjera durante la realización de una tarea compleja, un juego de rol, articulado en un chat. [...]
This research analyses the interactional competence of Chinese students who are learners of Spanish as foreign language, as it emerges during peer interactions in computer-mediated chat used to complete a task. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
1 p, 314.8 KB Eines digitals per a les didàctiques específiques / López Simó, Víctor, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Mont Algamasilla, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Moore de Luca, Emilee ; Rios, Bernat ; Viladot, Laia
En aquesta infografia destaquem les eines digitals segons àrees de coneixement escolar que involucren a l'alumnat en les formes de fer i pensar de cada disciplina.  

Materials acadèmics 46 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 105.3 KB Pràctiques Externes [43975] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Paoliello, Antonio ; Liao Pan, Shu-Ching ; Qu, Xianghong ; Viladiu Illanas, Pau ; Jin Wang, Xuehang ; Gao, Yuan ; Casas-Tost, Helena ; Costa Vila, Eva ; Vargas Urpi, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
1 L'objectiu principal d'aquest mòdul és que l'alumnat pugui posar en pràctica els coneixements adquirits a la resta de mòduls en un aula de xinès com a llengua estrangera. Per superar aquest mòdul, l'alumnat ha de demostrar ser capaç d'analitzar críticament la realitat observada a l'aula i de planificar, desenvolupar i avaluar una intervenció didàctica i reflexionar sobre la pràctica realitzada.
1 This module aims to get students put into practice the knowledge acquired in the previous modules in a real classroom of Chinese as a foreign language. To successfully complete this module, students should be able to critically analyse the reality observed in the classroom, to design, implement and assess a pedagogical project, and to critically reflect on the work done during their internship.
1 El objetivo principal de este módulo es ofrecer al alumnado la posibildad de poner en práctica los conocimientos adquiridos en el resto de módulos en un aula de chino como lengua extranjera. Para superar el módulo, el alumnado deberá ser capaz de analizar críticamente la realidad observada en el aula, planificar, desarrollar y evaluar una intervención didáctica y reflexionar sobre la práctica realizada.

2022-23
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
2.
5 p, 108.2 KB Teories de la Didàctica de la Llengua [43970] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Dooly Owenby, Melinda ; Torras Vila, Berta ; Moore de Luca, Emilee ; Morodo, Andy ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
En aquest mòdul l'alumnat, docents en formació, coneixerà les principals teories, enfocaments i mètodes relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües estrangeres. També se li proporcionaran eines per dissenyar, implementar i avaluar tasques comunicatives que permetin a qui aprèn una llengua estrangera desenvolupar, en un entorn formal, la seva competència interactiva i les destreses que hi són vinculades.
In this module students, as pre-service teachers, will learn about the main current theories, approaches and methods for teaching and learning a foreign language. In this module student-teachers will explore tools for designing, implementing and assessing teaching tasks that allow foreign language learners to develop, in formal learning environments, their interactive competences and related skills.
En este módulo el alumnado, docentes en formación, conocerá las principales teorías, enfoques y métodos para enseñar y aprender una lengua extranjera. También se le proporcionarán herramientas para diseñar, implementar y evaluar tareas didácticas que permitan a quienes aprenden una lengua extranjera desarrollar, en un entorno de aprendizaje formal, su competencia interactiva y las destrezas vinculadas a ella.

2022-23
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
3.
5 p, 108.4 KB L'Ensenyament de l'Anglès a l'Educació Infantil [106450] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Torras Vila, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta és una assignatura optativa que proporciona una introducció a l'ensenyament/aprenentatge de la llengua estrangera a l'educació infantil, clau per a aquelles persones que estiguin interessades en impartir docència en anglès en aquesta etapa educativa. [...]
This elective course aims at providing an introduction to teaching and learning the English language in pre-primary education. It is a key subject for those student teachers who plan to teach English in the future. [...]
Esta es una asignatura optativa que proporciona una introducción a la enseñanza/aprendizaje de la lengua inglesa en educación infantil, clave para aquellos estudiantes que estén interesados en impartir docencia en inglés en educación infantil en su futura vida profesional. [...]

2022-23
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
4.
6 p, 112.1 KB Recursos per a l'Ensenyament-Aprenentatge de la Llengua Anglesa en Educació Infantil i Primària [103579] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Gonzalez Acevedo, Nathaly ; Mont Algamasilla, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Adquirir les bases teòriques i tècniques metodològiques per ensenyar anglès de manera efectiva. - Adquirir els criteris pertinents per seleccionar, adaptar i/o crear materials per aprendre anglès en entorns multilingües i en grups heterogenis. [...]
- To acquire the fundamental theoretical basis and teaching techniques that are needed to teach English effectively. - To acquire the necessary criteria and techniques to select/adapt/create suitable materials for teaching h etereogeneous groups of young learners of English in multilingual milieus. [...]
- Adquirir las bases teóricas y las técnicas metodológicas para enseñar inglés de manera efectiva. - Adquirir los criterios pertinentes para seleccionar, adaptar y / o crear materiales para aprender inglés en entornos multilingües y en grupos heterogéneos. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
5 p, 109.5 KB Treball de Final de Màster [43976] / Casas-Tost, Helena ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore de Luca, Emilee ; Morodo, Andy ; Paoliello, Antonio ; Qu, Xianghong ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Pascual Calvo, Xavier ; Rovira Esteva, Sara ; Espín García, María del Carmen ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Llompart Esbert, Julia ; Vargas Urpi, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...]
The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...]
El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]

2022-23
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
6.
7 p, 123.0 KB Didàctica de la Llengua Francesa [44318] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Moore de Luca, Emilee ; Llòria Pascual, Andreu ; Kelsall, Sophie Jeanine ; Souchard, Benjamin ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar aquesta assignatura els/les aprenents podran: Identificar els principis bàsics de política lingüística que inspiren el currículum català de llengües estrangeres. Aplicar les bases teòriques i principis didàctics actuals per ensenyar francès com a llengua estrangera. [...]
Upon completion of this course, participants will be able to: Identify the basic principles of the language policies that inspire the curriculum of foreign languages in Catalonia. Apply the theoretical bases and the current didactic principles to teach French as a foreign language. [...]
Al completar esta asignatura los/las aprendices serán capaces de: Identificar los principios básicos de la política lingüística que inspiran el currículo de lenguas extranjeras en Cataluña. Aplicar las bases teóricas y los principios didácticos actuales para la enseñanza del francés como lengua extranjera. [...]

2021-22
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
3 documents
7.
7 p, 111.8 KB Treball de Final de Màster [43665] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Moore de Luca, Emilee ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Pallarés Monge, Oriol ; Couso, Digna ; Viladot Vallverdú, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat amb el mòdul de pràctiques de cada especialitat. El Treball de Fi de Màster (TFM) és un treball d'indagació a l'aula, d'aprofundiment i reflexió teòrica o de projecte d'innovació concebut com una activitat d'autoformació. [...]
The structure of this module is common to all specializations. Yet, each specialization sets specific research topics and procedures, closely related to students' performance during the internships that are part of the practicum module. [...]
La estructura del módulo es común a todas las especialidades, aunque su contenido y desarrollo se relaciona con el módulo de prácticas de cada especialidad. El Trabajo Final de Máster (TFM) constituye un trabajo de indagación en el aula o de profundización y reflexión teórica, y se concibe como una actividad autoformativa. [...]

2021-22
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
3 documents
8.
4 p, 106.4 KB Teories de la Didàctica de la Llengua [43970] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore de Luca, Emilee ; Morodo, Andy ; Mont Algamasilla, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
En aquest mòdul l'alumnat, docents en formació, coneixerà les principals teories, enfocaments i mètodes relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües estrangeres. També se li proporcionaran eines per dissenyar, implementar i avaluar tasques comunicatives que permetin a qui aprèn una llengua estrangera desenvolupar, en un entorn formal, la seva competència interactiva i les destreses que hi són vinculades.
In this module students, who are pre-service teachers, will learn about the main current theories, approaches and methods for teaching and learning a foreign language. In this module student-teachers will explore tools for designing, implementing and assessing teaching tasks that allow foreign language learners to develop, in formal learning environments, their interactive competences and related skills.
En este módulo el alumnado, docentes en formación, conocerán las principales teorías, enfoques y métodos para enseñar y aprender una lengua extranjera. También se le proporcionarán herramientas para diseñar, implementar y evaluar tareas didácticas que permitan a quienes aprenden una lengua extranjera desarrollar, en un entorno de aprendizaje formal, su competencia interactiva y las destrezas vinculadas a ella.

2021-22
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
9.
4 p, 105.1 KB Pràctiques Externes [43975] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Paoliello, Antonio ; Liao Pan, Shu-Ching ; Qu Lu, Xianghong ; Viladiu Illanas, Pau ; Gao, Yuan ; Costa Vila, Eva ; Vargas Urpi, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu principal d'aquest mòdul és que l'alumnat pugui posar en pràctica els coneixements adquirits a la resta de mòduls en un aula de xinès com a llengua estrangera. Per superar aquest mòdul, l'alumnat ha de demostrar ser capaç d'analitzar críticament la realitat observada a l'aula i de planificar, desenvolupar i avaluar una intervenció didàctica i reflexionar sobre la pràctica realitzada. [...]
This module aims to get students put into practice the knowledge acquired in the previous modules in a real classroom of Chinese as a foreign language. To successfully complete this module, students should be able to critically analyse the reality observed in the classroom, to design, implement and assess a pedagogical project, and to critically reflect on the work done during their internship. [...]
El objetivo principal de este módulo es ofrecer al alumnado la posibildad de poner en práctica los conocimientos adquiridos en el resto de módulos en un aula de chino como lengua extranjera. Para superar el módulo, el alumnado deberá ser capaz de analizar críticamente la realidad observada en el aula, planificar, desarrollar y evaluar una intervención didáctica y reflexionar sobre la práctica realizada. [...]

2021-22
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
10.
5 p, 109.7 KB Treball de Final de Màster [43976] / Casas-Tost, Helena ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore de Luca, Emilee ; Morodo, Andy ; Paoliello, Antonio ; Qu Lu, Xianghong ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Pascual Calvo, Xavier ; Rovira Esteva, Sara ; Espín García, María del Carmen ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Llompart Esbert, Júlia ; Vargas Urpi, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...]
The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...]
El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]

2021-22
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents

Materials acadèmics : 46 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
18 Masats, Dolors
3 Masats, Dolors,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.