Resultats globals: 9 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 7 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
19 p, 735.2 KB Contrariar el odio : los relatos del odio en los medios digitales y la construcción de discursos alternativos en alumnado de Educación Secundaria / Massip i Sabater, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; García-Ruiz, Carmen Rosa (Universidad de Málaga) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los relatos del odio son discursos creados contra personas y colectivos. Generan discriminación a partir del estigma, la generalización y la exclusión de la convivencia social. En la era digital la educación es clave para que la formación de una ciudadanía crítica pueda deconstruir los relatos del odio que se difunden online, así como reconstruirlos como contrarrelatos. [...]
Els relats de l'odi són discursos creats contra persones i col·lectius. Generen discriminació a partir de l'estigma, la generalització i l'exclusió de la convivència social. En l'era digital l'educació és clau per a la formació d'una ciutadania crítica, que pugui desconstruir els relats de l'odi que es difonen en línia, així com reconstruir-los com contrarelats. [...]
Hate speech are created against people and communities. They generate discrimination from the stigma, generalisation and exclusion of social coexistence. In the digital era, education is important to train critical citizenry able to counter online hate speech. [...]
Les récits de la haine sont des discours créés contre des personnes et chou•lectius. Ils génèrent de la discrimination à partir du stigmate, la généralisation et l'exclusion de la cohabitation sociale. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.909
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 2 (2021) , p. e909 (Articles)  

Llibres i col·leccions 7 registres trobats  
1.
18 p, 405.4 KB Criterios de Justicia Global: El proyecto Entre Línies en la colaboración de GREDICS con la Escola de Cultura de Pau / Massip i Sabater, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. GREDICS) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. GREDICS) ; Barbeito Thonon, Cecile (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau) ; Santisteban, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. GREDICS) ; Bartolomé, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : GREDICS UAB, 2021
El futur comença ara mateix : L'ensenyament de les ciències socials per interpretar el món i actuar socialment, 2021, p. 283-300  
2.
12 p, 1.5 MB Voldemort era feixista? L'ensenyament i aprenentatge de conceptes polítics a partir de la literatura vernacle adolescent / Massip i Sabater, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. GREDICS)
Bellaterra : GREDICS UAB, 2021
El futur comença ara mateix : L'ensenyament de les ciències socials per interpretar el món i actuar socialment, 2021, p. 271-282  
3.
15 p, 574.8 KB Els contra-relats de l'odi: un estudi amb professorat en formació / Massip i Sabater, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. GREDICS)
Bellaterra : GREDICS UAB, 2021
El futur comença ara mateix : L'ensenyament de les ciències socials per interpretar el món i actuar socialment, 2021, p. 149-163  
4.
433 p, 15.5 MB El futur comença ara mateix : L'ensenyament de les ciències socials per interpretar el món i actuar socialment ; Primera edició / Massip i Sabater, Mariona, ed. ; González Monfort, Neus, ed. ; Santisteban, Antoni, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials
El llibre que teniu a les mans sorgeix de les comunicacions i ponències presentades a les XVI Jornades Internacionals de Didàctica de les Ciències Socials, celebrades el febrer de 2019 a la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : GREDICS UAB, 2021 (DOCS.3)  
5.
6 p, 490.6 KB El joc de viure aquí : una experiència d'aprenentatge transversal i multidisciplinar per a joves nouvinguts / Massip i Sabater, Mariona
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials) 2018 (Docs ; 1)
Què està passant al món? Què estem ensenyant?, 2018, p. 77-86  
6.
8 p, 538.7 KB Protagonistes històrics : aules endins, aules enfora / Massip i Sabater, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials), 2019 (Docs ; 2)
Quin professorat, quina ciutadania, quin futur?, 2019, p. 485-492  
7.
54 p, 41.0 MB Decàleg de criteris de justícia global per a la valoració i l'elaboració de materials curriculars de ciències socials / Massip i Sabater, Mariona ; Barbeito Thonon, Cecile ; Bartolomé, Sònia ; González Monfort, Neus ; Santisteban, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
La publicació que teniu entre mans defineix deu perspectives bàsiques per al disseny i anàlisi de materials curriculars. Per cadascuna d'aquestes deu perspectives es defineixen criteris bàsics amb l'objectiu de promoure, de forma més transversal i consistent, els valors, continguts i metodologies de l'educació per a la justícia global, amb els Drets humans com a horitzó permanent. [...]
Bellaterra GREDICS-Escola de Cultura de Pau 2020  

Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
6 p, 116.6 KB Bases per al Disseny de Projectes d'Intervenció Socioeducativa i Plans d'Igualtat [105796] / Massip i Sabater, Mariona ; Girbau Casajuana, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura té com a principal objectiu l'aplicació dels coneixements i plantejaments sobre igualtat de gènere en el disseny d'intervencions en àmbits socials i laborals concrets. Objectius concrets: - Ubicar realitats socials concretes en debats teòrics treballats fins al moment, i mobilitzar els coneixements per tal de donar-hi resposta. [...]
The aim of this subject is the contextual application of gender equality knowledge and theoretical approaches when designing social and educational interventions. Principal aims: - To identify social realities in theoretical debates, and to mobilise previous knowledge to respond to them. [...]
Esta asignatura tiene como principal objetivo la aplicación de los conocimientos y planteamientos sobre igualdad de género en el diseño en intervenciones en ámbitos sociales y laborales. Objetivos concretos: Ubicar realidades sociales concretas en debates teóricos trabajados hasta el momento, y movilizar los conocimientos para dar respuesta. [...]

2022-23
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.