Resultats globals: 12 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 12 registres trobats
Materials acadèmics 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 4.3 MB Educació permanent [22827] / Massot Verdú,Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Diplomat en Educació Social [75]  
2.
3 p, 2.2 MB Antropologia Pedagògica [22811] / Massot Verdú,Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Diplomat en Educació Social [75]  
3.
5 p, 111.6 KB L'Aprenentatge de les Persones Adultes en la Societat del Coneixement [42970] / Massot Verdu, Margarida
Aquest mòdul pretén desenvolupar aquells aspectes teòrics que fonamenten la pràctica de la formació de persones adultes en qualsevol àmbit d'intervenció. Per a això es procedirà a l'anàlisi dels canvis que introdueix el paradigma de la societat informacional i com aquests canvis afecten les persones i modifiquen els seus àmbits de participació i de relació personal. [...]
2013-14  
4.
4 p, 103.3 KB Treball de Fi de Màster [42968] / Massot Verdu, Margarida
Els objectius del mòdul pretenen aconseguir que els estudiants sàpiguen elaborar un Treball Final de Màster. Per a això, s'ofereixen la informació i les tècniques necessàries per al correcte tractament i interpretació de la informació, per a l'elaboració d'un marc teòric i metodològic. [...]
2013-14  
5.
4 p, 101.4 KB Pràctiques Externes [42967] / Massot Verdu, Margarida
Aquest mòdul és primordial degut a que es considera fonamental i prioritari per a la formació dels futurs professionals de la formació de persones adultes que tots els estudiants tinguin l'oportunitat d'entrar en contacte amb les diferents realitats socials, educatives que configuren l'ampli espectre que abasta la FpA. [...]
2013-14  
6.
5 p, 107.1 KB Programes de Formació de Persones Adultes [42964] / Massot Verdu, Margarida
La finalitat del mòdul és proporcionar les competències necessàries perquè els estudiants coneguin les necessitats educatives específiques de la població adulta. Sàpiguen analitzar els diferents models i programes de formació existents a nivell estatal i autonòmic en relació als diferents àmbits d'actuació: educació de persones adultes, formació per al treball, animació sociocultural i participació ciutadana. [...]
2013-14  
7.
8 p, 116.2 KB Educació amb les persones adultes [101673] / Massot Verdu, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. L'adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre educació de les persones adultes i societat actual des d'una perspectiva social. [...]
2013-14  
8.
4 p, 102.4 KB Debats oberts d'educació [101677] / Massot Verdu, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té un caràcter teòric-reflexiu, recuperant així el caire de fonamentació teòrica de moltes de les assignatures que s'han fet a primer i segon curs, memtre que a tercer i quart es fan assignatures més aplicades i d'especialització, així aquesta assignatura pretén recuperar el debat teòric a partir de tots els aprenentatges fets per l'alumnat. [...]
2013-14  
9.
4 p, 12.4 KB Debats oberts d'educació [101677] / Massot Verdu, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té un caràcter teòric-reflexiu, recuperant així el caire de fonamentació teòrica de moltes de les assignatures que s'han fet a primer i segon curs, memtre que a tercer i quart es fan assignatures més aplicades i d'especialització, així aquesta assignatura pretén recuperar el debat teòric a partir de tots els aprenentatges fets per l'alumnat. [...]
2012-13
Grau en Educació Social [827]  
10.
8 p, 22.2 KB Educació amb les persones adultes [101673] / Massot Verdu, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. L'adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre educació de les persones adultes i societat des d'una perspectiva social. [...]
2012-13
Grau en Educació Social [827]  

Materials acadèmics : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.