Results overview: Found 41 records in 0.04 seconds.
Articles, 4 records found
Books and collections, 1 records found
Course materials, 36 records found
Articles 4 records found  
1.
18 p, 138.5 KB El estudio PISA y la comunidad educativa. Percepciones y opiniones sobre el proyecto PISA 2000 en España. / Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ferrer Esteban, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA) ; Ferrer, Ferran
El presente artículo aporta información relevante acerca de las distintas opiniones de los colectivos representantes de la comunidad educativa acerca del estudio PISA 2000, su diseño metodológico y los resultados obtenidos por el alumnado español. [...]
The present article provides relevant information on the different opinions of those groups of people who act as representatives of the educational community regarding PISA 2000, its methodological approach and the results achieved by Spanish students. [...]

2006
Revista de educación (Madrid), Num. Extra (2006) , p. 381-398  
2.
28 p, 606.1 KB El practicum en el Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) : mapa de competencias del profesional de la educación / Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El texto presentado es fruto del trabajo realizado en los últimos cinco años por los miembros del equipo MPI (Modelo de Practicum Integrador) en el marco del proyecto MQD (Millora de la Qualitat de la Docència) concedido en tres convocatorias consecutivas por la Generalitat de Catalunya. [...]
The text presented here is the result of a study conducted over the last five years by the members of the MPI (Modelo de Practicum Integrador, or Integrative Practicum Model) as part of the MQD (Millora de la Qualitat de la Docència, or Improvement of Teaching Quality) project, recipient of financial aid awarded on a competitive basis by the Catalonian Regional Government on three consecutive occasions. [...]

2011
Revista de educación (Madrid), Núm. 354 (2011) , p. 71-98  
3.
5 p, 1.5 MB Una tercera via en l'aprenentatge. Les repercusions en els centres d'autoaprenentatge / Ferran, Francesc ; Massot, Margarida
1996
Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, Núm. 6 (1996) , p. 43-47  
4.
14 p, 88.8 KB Tanit : el valor de un sueño / Martínez, Màrius, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martínez, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA) ; Ferrer, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA) ; Martínez, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA) ; Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA)
Aquest article tanca el cercle d'una experiència de desenvolupament d'una comunitat d'aprenentatge. Es descriuen breument els marcs teòric i sociològic que delimiten el context per a la descripció del desenvolupament d'una comunitat. [...]
This article finishes a series about the development of a learning community. It describes briefly the theoretical and the sociological framework wich define and helps to describe the development of a community. [...]
Este artículo cierra el círculo de una experiencia de desarrollo de una comunidad de aprendizaje. En él se describen brevemente los marcos teórico y sociológico que delimitan el contexto para la descripción del desarrollo de una comunidad. [...]

2005 - 10.5565/rev/educar.213
Educar, N. 35 (2005) , p. 47-60  

Books and collections 1 records found  
1.
10 p, 78.6 KB Model de pràcticum integrador (MPI) per a unes bones pràctiques de qualificació professional / Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Botey, Marçal (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En el projecte Model de Pràcticum integrador (MPI) per a la recerca i consolidació d'una xarxa de centres d'excel·lència per a unes bones pràctiques de qualificació professional es desenvolupen bàsicament dos objectius: en primer lloc, es defineixen les competències que l'estudiant en pràctiques pot desenvolupar en cadascun dels centres, tenint en compte l'àmbit al qual pertany; i en segon lloc, s'estableix una xarxa de centres de pràctiques d'excel·lència MPI que, per les seves característiques, afavoreixen el treball en equip dels estudiants de diverses titulacions.
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 101-110
3 documents

Course materials 36 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
5 p, 4.3 MB Educació permanent [22827] / Massot Verdú,Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Diplomat en Educació Social [75]  
2.
3 p, 2.2 MB Antropologia Pedagògica [22811] / Massot Verdú,Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Diplomat en Educació Social [75]  
3.
6 p, 442.3 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Álvarez Cánovas, Isabel ; Massot, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un mòdul busca poder donar un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg de la vida i això implica dues vessants principals: treball en xarxa amb tots els agents implicats del territori i fer un ús integrat de les xarxes digitals per poder establir sinergies pràctiques i reals en el món globalitzat en el qual ens trobem per tal d'optimitzar els recursos disponibles entre les diferents institucions. [...]
Este es un módulo que buscar poder ofrecer un contexto, lo suficientemente amplio como para poder disponer de herramientas y mecanismos para trasladar las funciones de la psicopedagogía a lo largo de la Vida y ello implica dos vertientes: trabajo en red con todos los agentes implicados del territorio y hacer un uso integrado de las redes digitales para poder establecer sinergias prácticas reales en el mundo globalizado en el que nos encontramos para poder optimizar los recursos disponibles entre las diferentes instituciones. [...]

2015-16
Psicopedagogia [1168]
2 documents
4.
4 p, 26.0 KB Debats oberts d'educació [101677] / Massot, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té un caràcter teòric-reflexiu, recuperant així el caire de fonamentació teòrica de moltes de les assignatures que s'han fet a primer i segon curs, memtre que a tercer i quart es fan assignatures més aplicades i d'especialització, així aquesta assignatura pretén recuperar el debat teòric a partir de tots els aprenentatges fets per l'alumnat. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
5.
7 p, 34.4 KB Educació amb les persones adultes [101673] / Massot, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. L'adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre l'educació de les persones adultes i la societat actual des d'una perspectiva social. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
6.
7 p, 112.8 KB Educació amb les persones adultes [101673] / Massot, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. L'adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre educació de les persones adultes i societat actual des d'una perspectiva social. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
7.
4 p, 102.4 KB Debats oberts d'educació [101677] / Massot, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té un caràcter teòric-reflexiu, recuperant així el caire de fonamentació teòrica de moltes de les assignatures que s'han fet a primer i segon curs, memtre que a tercer i quart es fan assignatures més aplicades i d'especialització, així aquesta assignatura pretén recuperar el debat teòric a partir de tots els aprenentatges fets per l'alumnat. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
8.
5 p, 111.6 KB L'Aprenentatge de les Persones Adultes en la Societat del Coneixement [42970] / Massot Verdu, Margarida
Aquest mòdul pretén desenvolupar aquells aspectes teòrics que fonamenten la pràctica de la formació de persones adultes en qualsevol àmbit d'intervenció. Per a això es procedirà a l'anàlisi dels canvis que introdueix el paradigma de la societat informacional i com aquests canvis afecten les persones i modifiquen els seus àmbits de participació i de relació personal. [...]
2013-14  
9.
4 p, 103.3 KB Treball de Fi de Màster [42968] / Massot Verdu, Margarida
Els objectius del mòdul pretenen aconseguir que els estudiants sàpiguen elaborar un Treball Final de Màster. Per a això, s'ofereixen la informació i les tècniques necessàries per al correcte tractament i interpretació de la informació, per a l'elaboració d'un marc teòric i metodològic. [...]
2013-14  
10.
4 p, 101.4 KB Pràctiques Externes [42967] / Massot Verdu, Margarida
Aquest mòdul és primordial degut a que es considera fonamental i prioritari per a la formació dels futurs professionals de la formació de persones adultes que tots els estudiants tinguin l'oportunitat d'entrar en contacte amb les diferents realitats socials, educatives que configuren l'ampli espectre que abasta la FpA. [...]
2013-14  

Course materials : 36 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.