Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
49 p, 3.9 MB Linguistic strategies in weight-loss advertising : telltale signs of a scam / Matas López, Anelisa ; Mur Effing, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Words are the most powerful tool ever developed since they have not only the ability to communicate, but also to captivate, motivate and even persuade. This paper examines the nature of language and advertising, as it primarily aims to detect persuasive elements and deceptive techniques within the advertising discourse. [...]
Les paraules són l'eina més potent que existeix, ja que no només tenen la capacitat de comunicar, sinó també de captivar, motivar i fins i tot persuadir. Aquest treball examina la naturalesa del llenguatge i la publicitat, donat que principalment es volen detectar elements persuasius i tècniques enganyoses dins del discurs publicitari. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.