Resultats globals: 67 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 36 registres trobats
Documents de recerca, 28 registres trobats
Articles, 3 registres trobats
Materials de curs 36 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 14.7 KB Economia del transport aeri [101751] / Matas i Prat, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objecte de l'assignatura és que els estudiants coneguin els aspectes econòmics més rellevants del transport aeri, tenint en compte que estem davant d'una indústria dinàmica que opera un marc internacional molt canviant. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Gestió Aeronàutica [829]  
2.
4 p, 10.8 KB Introducció a l'economia [100514] / Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Es tracta d'una assignatura de primer curs, primer semestre, per tant, de formació bàsica. L'assignatura proporciona els instruments bàsics de l'anàlisi econòmica que han de permetre analitzar i entendre la realitat social d'un país. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Relacions Laborals [806]  
3.
4 p, 12.5 KB Introducció a l'Economia [102277] / Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Es tracta d'una assignatura de primer curs, segon semestre, per tant, de formació bàsica. L'assignatura proporciona els instruments bàsics de l'anàlisi econòmica que han de permetre analitzar i entendre la realitat social d'un país. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Dret [949]  
4.
4 p, 11.9 KB Introducció a l'Economia [102277] / Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Es tracta d'una assignatura de primer curs, segon semestre, per tant, de formació bàsica. L'assignatura proporciona els instruments bàsics de l'anàlisi econòmica que han de permetre analitzar i entendre la realitat social d'un país. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Dret [949]  
5.
9 p, 192.7 KB Economia del transport aeri [101751] / Matas i Prat, Anna ; Dopeso Fernández, Roberto ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
2010-11
Graduat o Graduada en Gestió Aeronàutica [829]  
6.
5 p, 14.1 KB Economia del transport aeri [101751] / Matas i Prat, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objecte de l'assignatura és que els estudiants coneguin els aspectes econòmics més rellevants del transport aeri, tenint en compte que estem davant d'una indústria dinàmica que opera un marc internacional molt canviant. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Gestió Aeronàutica [829]  
7.
4 p, 10.5 KB Introducció a l'economia [100514] / Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Es tracta d'una assignatura de primer curs, primer semestre, per tant, de formació bàsica. L'assignatura proporciona els instruments bàsics de l'anàlisi econòmica que han de permetre analitzar i entendre la realitat social d'un país. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Relacions Laborals [806]  
8.
6 p, 256.3 KB Economia Espanyola II [22273] / Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
1993-94
Llicenciat en Economia [188]  
9.
5 p, 189.7 KB Economia Espanyola I [22272] / Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
1993-94
Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses [191]
Llicenciat en Economia [188]  
10.
3 p, 1.1 MB Economia Espanyola I [22272] / Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
1997-98
Llicenciat en Economia [188]
Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses [191]  

Materials de curs : 36 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 28 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
189 p, 2.2 MB La demanda de gasolinas y sus impactos en el medio ambiente en España / Reyes Martínez, Orlando, autor ; Matas i Prat, Anna, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada
El principal objetivo de esta tesis es analizar la demanda de carburantes y sus impactos sobre el medioambiente en España. Estudios previos sobre la demanda de combustibles en el sector transporte han examinado los principales factores determinantes del consumo de gasolinas y uso del transporte en España a través de datos agregados a nivel nacional o por comunidades autónomas. [...]
The main objective of this thesis is to analyse fuel and travel demand and their impacts on the environment in Spain. Previous studies on fuel and travel demand in the transport sector examined the major determinants of gasoline consumption and use of transport in Spain through data aggregated at national level or by regions. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
48 p, 692.6 KB Job accessibility, employment and job-education mismatch in the metropolitan area of Barcelona / Di Paolo, Antonio ; Matas i Prat, Anna ; Raymond Bara, José Luís ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
This paper analyses the effect of job accessibility by public and private transport on labour market outcomes in the metropolitan area of Barcelona. Beyond employment, we consider the effect of job accessibility on job-education mismatch, which represents a relevant aspect of job quality. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2014 (XREAP ; 2014-05)  
3.
86 p, 2.1 MB Estudio de la rentabilidad económica y financiera del negocio de las compañías aéreas / Navarro Erausquin, Pau ; Matas i Prat, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En el presente Trabajo Final de Grado se ha realizado un estudio económico y financiero sobre la rentabilidad del negocio del transporte aéreo. A través del análisis de los aspectos económicos, financieros y operacionales del negocio de las compañías aéreas se pretende clarificar la situación en relación a su rentabilidad y el bajo retorno de capital ofrecido a los inversores.
En el present Treball Fi de Grau s'ha realitzat un estudi econòmic i financer sobre la rendibilitat del negoci del transport aeri. A través de l'anàlisi dels aspectes econòmics, financers i operacionals del negoci de les companyies aèries es pretén clarificar la situació en relació a la seva rendibilitat i el baix retorn de capital ofert als inversors.
In this Final Project it has conducted an economic and financial study on the profitability of the air transport business. Through the analysis of economic, financial and operational aspects of the business of airlines it is to clarify the situation with regard to profitability and low return on equity offered to investors.

2016
Graduat o Graduada en Gestió Aeronàutica [829]  
4.
83 p, 1.7 MB ¿Qué ha pasado con las compañías de bandera en Europa después de la liberalización aérea? / Méndez, Lisbeth ; Matas i Prat, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La liberalización del transporte aéreo europeo ha tenido efectos positivos y negativos sobre la industria aeronáutica. En este proyecto se presenta información relevante a las antiguas compañías de bandera en Europa. [...]
La liberalització del transport aeri europeu ha tingut efectes positius i negatius a la indústria aeronàutica. En aquest projecte es presenta informació rellevant a les antigues companyies de bandera a Europa. [...]
The liberalization of the European air transport has had positive and negative effects on the aeronautical industry. This project presents relevant information about the former full service airlines in Europe. [...]

2016
Graduat o Graduada en Gestió Aeronàutica [829]  
5.
48 p, 1.3 MB How do road infrastructure investments affect the regional economy? Evidence from Spain / Ruiz Marín, Adriana Karina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Raymond Bara, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
This paper analyses the relationship between road infrastructure improvements and investment in capital assets. Using aggregate data at a provincial level for 1977-2008, an equation for machinery and equipment investment is estimated applying Panel Corrected Standard Errors. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2016 (XREAP ; 2018-09)  
6.
44 p, 734.5 KB Changes in fuel economy : an analysis of the Spanish car market / Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Raymond Bara, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Domínguez, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
This paper estimates the role that technological change and car characteristics have played in the rate of fuel consumption of vehicles over time. Using data from the Spanish car market from 1988 to 2013, we estimate a reduced form equation that relates fuel consumption with a set of car characteristics. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada 2016 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; 16.08)  
7.
38 p, 366.0 KB How do road infrastructure investments affect the regional economy? Evidence from Spain / Matas i Prat, Anna ; Ruiz Marín, Adriana Karina ; Raymond Bara, José Luís
This paper analyses the relationship between road infrastructure improvements and investment in capital assets. Using aggregate data at a provincial level for 1977-2008, an equation for machinery and equipment investment is estimated applying Panel Corrected Standard Errors. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada 2016 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; 16.10)  
8.
88 p, 1.4 MB Anàlisi Financera dels aeroports d’AENA Aeropuertos SA / Canet Fajas, Gerard ; Matas i Prat, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El Grup Aena va dividir-se en dues unitats de negoci l’any 2010 per a millorar la gestió aeroportuària al separar-la de la de navegació. El deute del d’Aena Aeropuertos SA ha augmentat un 16% en els darrers 5 anys, i la privatització parcial de l’Ens Públic és una opció que es veu cada vegada més propera. [...]
El Grupo AENA se dividió en dos unidades de negocio el año 2010 para mejorar su gestión aeroportuaria al separarla de la de navegación. La deuda de AENA Aeropuertos SA ha aumentado un 16% en los últimos 5 años, y la privatización parcial del Ente Público es una opción que se ve cada vez más cercana. [...]
The Aena Group was divided into two business units in 2010 in order to improve its airport management by separating it from navigation management. Aena Aeropuertos SA’s debt has increased by 16% in the last 5 years, and a partial privatization of the public body seems more and more likely with each passing day. [...]

2014
Graduat o Graduada en Gestió Aeronàutica [829]  
9.
96 p, 4.4 MB La intermodalitat entre el transport aeri i el ferroviari per a les mercaderies a Europa / Cuscó Borràs, Oriol ; Matas i Prat, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
S’ha estudiat la viabilitat de la intermodalitat entre el transport aeri i el ferroviari per a les mercaderies en el àmbit de la UE. És una intermodalitat poc desenvolupada a l’actualitat ja que el transport ferroviari és lent, ineficient i poc fiable, i aquests atributs són antagònics al transport aeri. [...]
Se ha estudiado la viabilidad de la intermodalidad entre el transporte aéreo y el ferroviario para les mercancías en el ámbito de la UE. Es una intermodalidad poco desarrollada en la actualidad, ya que el transporte ferroviario es lento, ineficiente y poco fiable, y estos atributos son antagónicos al transporte aéreo. [...]
This project studies the viability of the intermodality between air and rail freight transport in the EU. It is currently an undeveloped intermodality, due the fact that rail transport is slow, inefficient and unreliable, and these attributes are against the nature of air transport. [...]

2014
Graduat o Graduada en Gestió Aeronàutica [829]  
10.
43 p, 247.2 KB How market access shapes human capital investment in a peripheral country / Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Raymond Bara, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Roig Sabaté, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
Human capital endowment is one of the main factors influencing the level of development of a region. This paper analyses whether remoteness from economic activity has a negative effect on human capital accumulation and, consequently, on economic development. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2013 (XREAP ; 2013-06)  

Documents de recerca : 28 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 3 registres trobats  
1.
2 p, 32.7 KB Efectivitat de les polítiques temporals per reduir el consum de gasolina / Asensio Ruiz de Alda, Francisco Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
A finals de febrer de 2011, el govern va anunciar un conjunt de mesures encaminades a reduir el consum de gasolina. Les seves previsions eren que aquest caigués en un 15%. Un estudi a partir d’informació públicament disponible ha detectat que aquestes mesures (reducció dels preus dels trens de rodalies, límits més estrictes de velocitat i inclusió de biofuel en el carburant) van obtenir un efecte inferior al previst pel govern a causa del seu caràcter temporal.
2014
UAB divulga, Juliol 2014  
2.
18 p, 2.1 MB Trànsit i transports a l'Àrea Metropolitana de Barcelona : dades bàsiques i problemàtica / Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Riera, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
1992
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, N. 10 (1992) p. 19-36  
3.
23 p, 372.7 KB La predicción de la demanda en evaluación de proyectos / González Savignat, Mar (Universidad de Vigo) ; Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Raymond Bara, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica)
La predicción de la demanda juega un papel clave en la evaluación de proyectos. Sin embargo, la evidencia reciente indica que la predicción a largo plazo está sujeta a fuertes incertidumbres. Este artículo discute algunos aspectos relevantes relacionados con la predicción de la demanda a largo plazo y, en especial, la incertidumbre. [...]
Demand forecasting is a key factor in project evaluation. However, according to recent empirical evidence, long-term predictions are subject to high levels of uncertainty. This paper discusses some relevant topics related to long run demand forecasting with special emphasis on uncertainty. [...]

2010
Cuadernos económicos de ICE, Núm. 80 (2010) , p. 187-211  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.