Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
4 p, 149.2 KB Els inicis del programa d'innovació STEAMcat i la contribució del Jordi Domènech al seu disseny / Albalat Martínez, Anna ; Mateo Puig, Eva (Departament d'Educació)
L'article fa una breu presentació dels inicis de la implementació del programa STEAMcat (que va començar el curs 2017-18), centrant-se en les aportacions fonamentals del Jordi Domènech. Recordem el seu paper en la definició del mapa STEAMcat i de les STEAMtools, en la configuració de la figura de l'ambaixador/a STEAMcat, en el disseny dels acompanyaments als centres del programa amb el Quadern del Nucli Impulsor, en la primera aproximació a l'avaluació d'impacte del programa i en la promoció de la documentació de la pròpia pràctica per part del professorat, entre d'altres.
The article gives a brief presentation of the beginnings of the implementation of the STEAMcat program (which began in the 2017-18 academic year), focusing on the fundamental contributions of Jordi Domènech. [...]
El artículo presenta brevemente los inicios de la implementació del programa STEAMcat (que comenzó durante el curso 2017-18), centrándose en las aportaciones fundamentales de Jordi Domènech. Se recuerda su papel en la definición del mapa STEAMcat i en el desarrollo de las STEAMtools, así como en la configuración de la figura del embajador STEAMcat, en el diseño de los asesoramientos a los centros del programa de innovación con el Quadern del Nucli Impulsor, en la primera aproximación a la evaluación de impacto del programa, en el fomento y promoción de la documentación de la propia práctica docente.

2024 - 10.5565/rev/ciencies.501
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 56-59 (Articles)  
2.
40 p, 7.9 MB Vía clínica de recuperación intensificada en cirugía cardiaca. Documento de consenso de la Sociedad Española de Anestesiología, Reanimación y Terapéutica del Dolor (SEDAR), la Sociedad Española de Cirugía Cardiovascular y Endovascular (SECCE) y la Asociación Española de Perfusionistas (AEP) / Margarit Calabuig, Juan Antonio (Hospital Universitari de la Ribera (València)) ; Pajares Moncho, María Azucena (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; García-Camacho, Carlos (Hospital Universitario Puerta del Mar (Cadis, Andalusia)) ; Castaño-Ruiz, Mario (Complejo Asistencial Universitario de León) ; Ruiz Gómez, María Ángeles (Hospital Universitari de la Ribera (València)) ; García-Suárez, Jessica (Hospital Universitario Puerta de Hierro Majadahonda (Madrid)) ; Soto-Viudez, María José (Hospital Universitari de la Ribera (València)) ; López-Menéndez, José (Hospital Universitario Ramón y Cajal (Madrid)) ; Martín-Gutiérrez, Elio (Complejo Asistencial Universitario de León) ; Blanco-Morillo, Juan (Hospital Clínico Universitario Virgen de la Arrixaca (El Palmar, Múrcia)) ; Mateo, Eva María (Hospital General Universitario de Valencia) ; Hernández-Acuña, Carlos E. (Hospital Universitari de la Ribera (València)) ; Vives, Marc (Hospital Universitari de Girona Doctor Josep Trueta) ; Llorens León, Rafael (Servicio de Cirugía Cardiovascular. Hospiten Rambla) ; Fernández-Cruz, Jesús (Hospital Universitari de la Ribera (València)) ; Acosta, Jesús (Hospital Universitario Virgen del Rocío (Sevilla, Andalusia)) ; Pradas-Irún, Concepción (Hospital Universitari de Girona Doctor Josep Trueta) ; García Álvarez, Mercedes (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Aguilar-Blanco, Eva María (Hospital Universitario 12 de Octubre (Madrid)) ; Castaño Moreira, Beatriz (Complejo Hospitalario de Toledo) ; López Arenal, Sara (Hospital General Universitario de Valencia) ; Bel Mínguez, Ana María (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; Gabaldón Conejos, Tania (Hospital General Universitario de Valencia) ; Fernández-López, Antonio Ramón (Hospital Universitario Virgen Macarena (Sevilla, Andalusia)) ; Gutiérrez-Carretero, Encarnación (Hospital Universitario Virgen del Rocío (Sevilla, Andalusia)) ; López-Forte, Cristina (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; Moreno, Joaquín (Hospital General Universitario de Valencia) ; Galán, Josefina (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Osseyran, Faisa (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; Bustamante-Munguira, Juan (Hospital Clínico Universitario de Valladolid) ; Veiras del Río, Sonia María (Hospital Clínico Universitario (Santiago de Compostela, Galícia)) ; Vicente, Rosario (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València))
The ERAS guidelines are intended to identify, disseminate and promote the implementation of the best, scientific evidence-based actions to decrease variability in clinical practice. The implementation of these practices in the global clinical process will promote better outcomes and the shortening of hospital and critical care unit stays, thereby resulting in a reduction in costs and in greater efficiency. [...]
2021 - 10.1016/j.circv.2020.11.004
Cirugia Cardiovascular, Vol. 28 (marzo 2021) , p. 1-40  
3.
16 p, 971.0 KB STEMtools : una proposta per a planificar el desplegament STEM a l'escola / Albalat Martínez, Ana (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ; Mateo, Eva (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El desplegament de STEM als centres educatius s'orienta a l'assoliment d'uns objectius STEM (vocacions, inclusió i gènere, ciutadania) que han de ser formulats en clau educativa. Es proposen diverses vies per a desplegar aquesta formulació, anomenades STEMtools, estructurades en tres eixos (Perspectives, Metodologies i Tecnologies). [...]
The development of STEM in schools aims to several STEM goals (vocations, inclusion and gender, citizenship) that canbe formulated in as educational strategies. We propose as STEMtools several strategies, that can be structured in three axes (Perspectives, Methodologies and Technologies). [...]
El despliegue de STEM en los centros educativos se orienta al logro de unos objetivos STEM (vocaciones, inclusión y género, ciudadanía) que deben ser formulados en clave educativa. Se proponen varias vías para desplegar esta formulación, llamadas STEMtools, estructuradas en tres ejes (Perspectivas, Metodologías y Tecnologías). [...]

2022 - 10.5565/rev/ciencies.451
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 44 (2022) , p. 72-87 (El Racó STEAM)  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Mateo, E.
1 Mateo, Eva María
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.