Resultats globals: 13 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 9 registres trobats
Materials acadèmics, 4 registres trobats
Articles 9 registres trobats  
1.
8 p, 435.6 KB Effect of synchronous remote-based interventions on suicidal behaviours : protocol for a systematic review and meta-analysis / Comendador Vázquez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Jiménez-Villamizar, María Paola (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Losilla Vidal, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Sanabria-Mazo, Juan P.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mateo Canedo, Corel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cebrià, Ana Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Palao, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal)
Introduction Suicide is among the leading causes of preventable death worldwide. The impact of suicide affects the personal, social and economic levels. Therefore, its prevention is a priority for public health systems. [...]
2023 - 10.1136/bmjopen-2023-075116
BMJ open, 2023, p. 1-8  
2.
8 p, 451.7 KB Predictive factors of hesitancy to vaccination against SARS-CoV-2 virus in young adults in Spain : Results from the PSY-COVID study / Mateo Canedo, Corel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanabria-Mazo, Juan Pablo (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Comendador Vázquez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rojas, Juan Sebastián (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Carmona Cervelló, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Crespo-Puig, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Anyosa, Fiorella (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Selva Olid, Clara (Universitat Oberta de Catalunya) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cardoner, N. (Narcís) (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Deus Yela, Juan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Luciano, Juan V. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Méndez-Ülrich, Jorge Luis (Universitat de Barcelona) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona)
Widespread population vaccination against the SARS-CoV-2 virus is a matter of great interest to public health as it is the main pharmacological measure to contain the COVID-19 pandemic. Hesitancy/reluctance to vaccination has become a main barrier to containing the pandemic. [...]
2023 - 10.1016/j.jvacx.2023.100301
Vaccine: X, Vol. 14 (april 2023) , p. 100301  
3.
3 p, 254.2 KB Immunitat de grup : els adults joves, fora del ramat? / Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mateo Canedo, Corel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanabria-Mazo, Juan P.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Comendador Vázquez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal)
Un estudi troba que la confiança en actors clau en la gestió de crisis sanitàries, les actituds, la informació i les creences conspiratives eren claus per predir si els joves adults rebutjaven vacunar-se contra el virus SARS-CoV-2. [...]
Un estudio halla que la confianza en actores clave en la gestión de crisis sanitarias, las actitudes, la información y las creencias conspirativas eran claves para predecir si los jóvenes adultos rechazaban vacunarse contra el virus SARS-CoV-2. [...]
Study finds trust in key actors in health crisis management, attitudes, information, and conspiratorial beliefs were key to predicting whether young adults refused to be vaccinated against the SARS-CoV-2 virus. [...]

2023
UAB divulga, Juliol 2023
3 documents
4.
3 p, 482.7 KB MOTEMO-OUTDOOR : una experiència docent als espais exteriors del campus de la UAB a prova de pandèmies / Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mateo Canedo, Corel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Crespo-Puig, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació)
Arran de la pandèmia de COVID-19, professors del Grau en Psicologia de la UAB van implementar una nova experiència docent en una assignatura de primer. MOTEMO-OUTDOOR és un programa d'aprenentatge actiu aplicat a tres entorns, l'aula, l'aire lliure i en línia. [...]
A raíz de la pandemia de COVID-19, profesores del Grado en Psicología de la UAB implementaron una nueva experiencia docente en una asignatura de primero. MOTEMO-OUTDOOR es un programa de aprendizaje activo aplicado a tres entornos: en el aula, al aire libre y en línea. [...]
As a result of the COVID-19 pandemic, professors of the Psychology Degree at UAB implemented a new teaching experience in a first year subject. MOTEMO-OUTDOOR is an active learning program applied to three environments: indoors, outdoors and online. [...]

2023
UAB divulga, Maig 2023, p. 1-2
3 documents
5.
12 p, 977.7 KB Forest bathing and hiking benefits for mental health during the COVID-19 pandemic in Mediterranean regions / Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mateo Canedo, Corel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Parrado Romero, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Subirana-Malaret, Montse (Universitat de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Moya, Montserrat (Cooperativa Sèlvans) ; Garriga, Adrià (School of Nature La Muntada Sant Llorenç Savall) ; Canals, Josep (Parc Natural de Sant Llorenç) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Forest bathing (FB) has evidenced positive effects on individuals' mental health and well-being, but its benefits have mainly been studied in Asian biomes. The present study aimed to evaluate whether its benefits are also generalisable to other forests and biomes of the world, such as the Mediterranean. [...]
2023 - 10.1007/s10342-023-01531-6  
6.
19 p, 1.3 MB MOTEMO-OUTDOOR: ensuring learning and health security during the COVID-19 pandemic through outdoor and online environments in higher education / Mateo Canedo, Corel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Crespo-Puig, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
The restriction measures put in place during the COVID-19 pandemic posed notable challenges for formal teaching-learning processes because they had to be adapted to ensure health security. An active learning programme applied to three environments (indoors, outdoors, and online) was tested with 273 undergraduate university students in a within-subjects experimental study. [...]
2023 - 10.1007/s10984-023-09456-y
Learning Environments Research, 2023
2 documents
7.
34 p, 442.7 KB Proof of concept of a treatment for fibromyalgia based on physical activity, psychological support, and exposure to nature (NAT-FM) / Sanabria-Mazoa, Juan P. (Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Stress and Health) ; Serrata, Mayte (Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Stress and Health) ; Mateo Canedo, Corel (Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Stress and Health) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Stress and Health) ; Almirall, Míriam (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Stress and Health) ; Luciano, Juan V (Institut de Recerca Sant Joan de Déu) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Stress and Health)
Aim: To provide a preliminary assessment of the efficacy of the NAT-FM protocol as a complimentary treatment in patients with fibromyalgia (FM). Methods: A trial was conducted, with two arms: TAU (n = 6) and TAU+NAT-FM (n = 6). [...]
2020 - 10.31234/osf.io/hyc86
, 2020  
8.
13 p, 510.2 KB Social inequities in the impact of COVID-19 lockdown measures on the mental health of a large sample of the Colombian population (PSY-COVID study) / Sanabria-Mazo, Juan P.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Useche-Aldana, Bernardo (Colombian College of Psychologists) ; Ochoa, Pedro Pablo (Colombian College of Psychologists) ; Rojas-Gualdrón, Diego Fernando (CES University. School of Medicine) ; Mateo Canedo, Corel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Carmona Cervelló, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Crespo-Puig, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Selva Olid, Clara (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació) ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Luciano, Juan V. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu. Unitat de Docència, Recerca i Innovació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
The identification of general population groups particularly vulnerable to the impact of COVID-19 lockdown measures on mental health and the development of healthcare policies are priority challenges in the current and future pandemics. [...]
2021 - 10.31219/osf.io/bt9p2
Journal of clinical medicine, Vol. 10 Núm. 22 (11-2 2021) , p. 5297  
9.
15 p, 751.0 KB Efficacy of a Multicomponent Intervention for Fibromyalgia Based on Pain Neuroscience Education, Exercise Therapy, Psychological Support, and Nature Exposure (NAT-FM) : Study Protocol of a Randomized Controlled Trial / Serrat, Mayte (Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat") ; Sanabria-Mazo, Juan P.. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; García-Troiteiro, Elna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Fontcuberta, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Mateo Canedo, Corel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Almirall, Míriam (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Feliu-Soler, Albert (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Luciano, Juan V. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu)
The study protocol of a prospective and randomized controlled trial for the assessment of the efficacy of nature activity therapy for people with Fibromyalgia (NAT-FM) is described. The primary outcome is the mean change from baseline in the Revised Fibromyalgia Impact Questionnaire (FIQR) score at post-treatment (12 weeks) and at 9 months of follow-up, and secondary outcomes are changes in the positive affect, negative affect, pain, fatigue, self-efficacy, catastrophising, and emotional regulation. [...]
2020 - 10.3390/ijerph17020634
International journal of environmental research and public health, Vol. 17 (january 2020)  

Materials acadèmics 4 registres trobats  
1.
7 p, 117.6 KB Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576] / Sanz Ruíz, Antonio ; Font Guiteras, Antonio ; Limonero García, Joaquín Timoteo ; Álvarez Moleiro, María ; Mateo Canedo, Corel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els 1 Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que l'ajudaran a interpretar el comportament humà des de l'evidència científica. [...]
This course is part of the subject "Psychology" which is included in the first year of the Degree. It also forms part of a set of courses aimed at acquiring skills related to the basic psychological processes that form the basis of human behaviour: - Psychological Processes: attention and perception (first year, first semester) - Psychological Processes: learning and conditioning (second year, first semester) - Psychological Processes: memory (second year, second semester) - Psychological Processes: thought and language (third year, second semester) The general aim of this course is for the student to be able to identify and delimit motivational and affective 1 The general aim of this course is for the student to be able to identify and delimit motivational and affective processes, acquiring conceptual analysis tools that will help him/her to make an interpretation of human behaviour evidence-based. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia de formación básica "Psicología" que está ubicada en el primer curso del Grado. Asimismo, forma parte de un conjunto de asignaturas orientadas a la adquisición de competencias relativas a los procesos psicológicos básicos que constituyen la base del comportamiento humano: - Procesos Psicológicos: atención y percepción (primer curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: aprendizaje y acondicionamiento (segundo curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: memoria (segundo curso, segundo semestre) - Procesos Psicológicos: pensamiento y lenguaje (tercer curso, segundo semestre) 1 - Procesos Psicológicos: pensamiento y lenguaje (tercer curso, segundo semestre) Esta asignatura se plantea como objetivo general que el estudiante sea capaz de identificar y delimitar los procesos motivacionales y afectivos, adquiriendo herramientas de análisis conceptual que le ayudarán a efectuar una interpretación del comportamiento humano basada en la evidencia científica. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
2.
6 p, 116.1 KB Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576] / Sanz Ruíz, Antoni ; Font Guiteras, Antoni ; Limonero García, Joaquim T ; Álvarez Moleiro, María ; Mateo Canedo, Corel ; Crespo-Puig, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) 1 - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que l'ajudaran a interpretar el comportament humà des de l'evidència científica. [...]
This course is part of the subject "Psychology" which is included in the first year of the Degree. It also forms part of a set of courses aimed at acquiring skills related to the basic psychological processes that form the basis of human behaviour: - Psychological Processes: attention and perception (first year, first semester) - Psychological Processes: learning and conditioning (second year, first semester) - Psychological Processes: memory (second year, second semester) 1 - Psychological Processes: thought and language (third year, second semester) The general aim of this course is for the student to be able to identify and delimit motivational and affective processes, acquiring conceptual analysis tools that will help him/her to make an interpretation of human behaviour evidence-based. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia de formación básica "Psicología" que está ubicada en el primer curso del Grado. Asimismo, forma parte de un conjunto de asignaturas orientadas a la adquisición de competencias relativas a los procesos psicológicos básicos que constituyen la base del comportamiento humano: - Procesos Psicológicos: atención y percepción (primer curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: aprendizaje y acondicionamiento (segundo curso, primer semestre) 1 - Procesos Psicológicos: memoria (segundo curso, segundo semestre) - Procesos Psicológicos: pensamiento y lenguaje (tercer curso, segundo semestre) Esta asignatura se plantea como objetivo general que el estudiante sea capaz de identificar y delimitar los procesos motivacionales y afectivos, adquiriendo herramientas de análisis conceptual que le ayudarán a efectuar una interpretación del comportamiento humano basada en la evidencia científica. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
6 p, 116.0 KB Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576] / Sanz Ruíz, Antoni ; Font Guiteras, Antoni ; Limonero García, Joaquim T ; Álvarez Moleiro, María ; Mateo Canedo, Corel ; Crespo-Puig, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) 1 - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que l'ajudaran a interpretar el comportament humà des de l'evidència científica. [...]
This course is part of the subject "Psychology" which is included in the first year of the Degree. It also forms part of a set of courses aimed at acquiring skills related to the basic psychological processes that form the basis of human behaviour: - Psychological Processes: attention and perception (first year, first semester) - Psychological Processes: learning and conditioning (second year, first semester) 1 - Psychological Processes: memory (second year, second semester) - Psychological Processes: thought and language (third year, second semester) The general aim of this course is for the student to be able to identify and delimit motivational and affective processes, acquiring conceptual analysis tools that will help him/her to make an interpretation of human behaviour evidence-based. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia de formación básica "Psicología" que está ubicada en el primer curso del Grado. Asimismo, forma parte de un conjunto de asignaturas orientadas a la adquisición de competencias relativas a los procesos psicológicos básicos que constituyen la base del comportamiento humano: - Procesos Psicológicos: atención y percepción (primer curso, primer semestre) 1 - Procesos Psicológicos: aprendizaje y acondicionamiento (segundo curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: memoria (segundo curso, segundo semestre) - Procesos Psicológicos: pensamiento y lenguaje (tercer curso, segundo semestre) Esta asignatura se plantea como objetivo general que el estudiante sea capaz de identificar y delimitar los procesos motivacionales y afectivos, adquiriendo herramientas de análisis conceptual que le ayudarán a efectuar una interpretación del comportamiento humano basada en la evidencia científica. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
6 p, 115.9 KB Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576] / Sanz Ruíz, Antoni ; Font Guiteras, Antoni ; Limonero García, Joaquim T ; Álvarez Moleiro, María ; Serrat López, Mayte ; Mateo Canedo, Corel ; Feliu-Soler, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) 1 - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que l'ajudaran a interpretar el comportament humà des de l'evidència científica. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia de formación básica "Psicología" que está ubicada en el primer curso del Grado. Asimismo, forma parte de un conjunto de asignaturas orientadas a la adquisición de competencias relativas a los procesos psicológicos básicos que constituyen la base del comportamiento humano: - Procesos Psicológicos: atención y percepción (primer curso, primer semestre) 1 - Procesos Psicológicos: atención y percepción (primer curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: aprendizaje y acondicionamiento (segundo curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: memoria (segundo curso, segundo semestre) - Procesos Psicológicos: pensamiento y lenguaje (tercer curso, segundo semestre) Esta asignatura se plantea como objetivo general que el estudiante sea capaz de identificar y delimitar los procesos motivacionales y afectivos, adquiriendo herramientas de análisis conceptual que le ayudarán a efectuar una interpretación del comportamiento humano basada en la evidencia científica. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documents

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.