Results overview: Found 10 records in 0.01 seconds.
Research literature, 9 records found
Course materials, 1 records found
Research literature 9 records found  
1.
127 p, 6.8 MB Creació d'un espai televisiu : hashtag setmanal / Luján Selfa, Laia ; Marín Olaru, Cristina-Lívia ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de programa de televisió adreçat al públic "Millenial". És un espai informatiu que engloba l'actualitat, la profunditat, el rigor periodístic i, sobretot, la participació d'aquesta generació. [...]
Proyecto de programa de televisión dirigido al público "Millennial". Es un espacio informativo que engloba la actualidad, la profundidad, el rigor periodístico y, sobretodo, la participación de esta generación. [...]
Project of television program focused on the "Millennial" audience. It is a television program in which the news , depht, rigour and, the participation of this generation, are the most important objects. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
96 p, 17.0 MB Los valores de marca en el packaging : el caso de Coca-Cola / López Chavarria, Marc ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació se centra en la comunicació de l'empresa Coca-Cola, enfocada als valors de marca del packaging, que el consumidor percep al producte. La finalitat del treball d'investigació és estudiar com el client aprecia els valors de l'empresa, mitjançant la informació de l'etiquetatge i els diferents sabors del producte Coca-Cola. [...]
La investigación se centra en la comunicación de la empresa Coca-Cola, enfocada a los valores de marca del packaging, que el consumidor percibe en el producto. La finalidad del trabajo de investigación es estudiar cómo el cliente aprecia los valores de la empresa, mediante la información del etiquetado y los distintos sabores del producto Coca-Cola. [...]
The research focuses on the communication of the Coca-Cola company, focused on the packaging brand values, which the consumer perceives in the producte. The purpose of the investigatión project is to study how the client appreciates the values of the company, through the information on the labeling and the different falvours lines of the Coca-Cola producte. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
13 documents
3.
71 p, 2.1 MB La comunicación interna como herramienta para optimizar los procesos corporativos : el caso de IKEA Badalona / Jiménez Vega, Carlos ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi pretén analitzar els processos de comunicació entre treballadors que es duen a terme a IKEA Badalona amb l'objectiu de fer una valoració de l'eficiència del pla comunicatiu intern de l'organització i de la seva capacitat per a diferenciar-se de les empreses de la competència. [...]
El presente estudio pretende analizar los procesos de comunicación entre trabajadores que tienen lugar en IKEA Badalona con el objetivo de hacer una valoración de la eficiencia del plan comunicativo interno de la organización y de su capacidad para diferenciarse de las empresas de la competencia. [...]
This study aims to analyze the communication processes between workers that take place in IKEA Badalona with the aim of making an assessment of the efficiency of the internal communicative plan of the organization and its ability to differentiate itself from the competing companies. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
85 p, 18.3 MB Endless change : campaña de comunicación para la marca Northweek Sunglasses / Sánchez Quesada, Marina ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la creació d'un pla estratègic de comunicació per la marca Northweek, dedicada a la fabricació d'ulleres de sol. Aquesta proposta destaca tres fases: una investigació (mercat, competència, marca), una fase estratègica que defineix el posicionament de marca i el concepte de comunicació a desenvolupar, i finalment, una fase tàctica que desplega el pla d'accions a dur a terme.
Este proyecto final de grado consiste en la creación de un plan estratégico de comunicación para la marca Northweek, dedicada a la fabricación de gafas de sol. Esta propuesta destaca tres fases: una investigación (mercado, competencia, marca), una fase estratégica que define el posicionamiento de marca y concepto de comunicación a desarrollar y, finalmente, una fase táctica que despliega el plan de acciones a llevar a cabo.
This final degree project consists on the creation of a strategic communication plan for the Northweek brand, dedicated to the sunglasses manufacture. This proposal highlights three phases: an investigation (market, competence, brand) a strategic research that defines brand positioning and the concept of communication to be developed, and finally, a tactical phase that unfolds the plan of actions to be carried out.

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
428 p, 49.7 MB Tratamiento informativo del caso Neymar : un estudio de caso de los diarios deportivos Marca y Mundo Deportivo / Díaz García, Carlos ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi del tractament informatiu que ofereixen els diaris esportius Mundo Deportivo i Marca del cas Neymar. Mitjançant l'anàlisi de contingut, s'estudia la rellevància informativa, el grau de neutralitat i la imatge difosa de la figura de Neymar i del FC Barcelona als dos mitjans mencionats.
Análisis del tratamiento informativo que ofrecen los diarios deportivos Mundo Deportivo y Marca del caso Neymar. Mediante el análisis de contenido, se estudia la relevancia informativa, el grado de neutralidad y la imagen difundida de la figura de Neymar y del FC Barcelona en los dos medios mencionados.
Analysis of the informative treatment which the sport diaries Mundo Deportivo and Marca offer about Neymar case. Through the content analysis, this investigation studies the informative relevance, the neutrality and the transmitted image of the Neymar's figure and of FC Barcelona, in both mentioned media.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
165 p, 4.7 MB La importància de la comunicació corporativa en situacions de crisi : el cas d’Hero Baby a través de la premsa / Benaiges Cros, Maria ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Comunicació en organitzacions.
Imatge corporativa.
Premsa electrònica.
Xarxes socials en línia.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
233 p, 8.1 MB Comida veggie y consumidores omnívoros ¿Compatibles? : estudio sobre el consumo y la percepción de los productos veggie por parte de los consumidores no veganos / Sosa Ceballos, Elba ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació recull l'estudi de la relació entre els productes veggie i els consumidors omnívors, amb l'objectiu de descobrir si en ells resideix o no una nova oportunitat de mercat per a les marques del sector. [...]
Esta investigación recoge el estudio de la relación entre los productos veggie y los consumidores omnívoros, con el objetivo de descubrir si en ellos reside o no una nueva oportunidad de mercado para las marcas del sector. [...]
This research will study the relationship between veggie products and omnivorous consumers, in order to discover if there is a new market opportunity for brands in the sector. To do this, we analyze aspects such as the level of knowledge, the barriers or the differences between men and women. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
92 p, 45.1 MB La personificació en política : El cas d'Inés Arrimadas / Jané Galan, Gisela ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La irrupció dels Mass Media en la societat obliga a la comunicació política a simplificar el seu llenguatge per adaptar-se a noves audiències, desenvolupant així noves tècniques comunicatives. En aquest treball es dóna explicació a com el partit Ciutadans, durant les eleccions per la Generalitat de Catalunya el desembre de 2017, es va servir d'aquestes tècniques, en concret de la personificació política. [...]
La irrupción de los Mass Media en la sociedad obliga a la comunicación política a simplificar su lenguaje para adaptarse así a nuevas audiencias, desarrollando nuevas técnicas comunicativas. En este trabajo se da explicación a cómo el partido Ciudadanos, durante las elecciones por la Generalidad de Cataluña en diciembre de 2017, se sirvió de estas técnicas, en concreto de la personificación política. [...]
The emergence of Mass Media in society forces political communication to simplify its language to adapt it to new audiences, thus developing new communication techniques. This work explains how Ciutadans, during the elections for the Generalitat de Catalunya in December 2017, used these techniques, in particular the political personification. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
152 p, 6.5 MB PANGEA : el Mundo está lleno de Experiencias Únicas / Hervás Olvera, Ubaldo ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de comunicació per a 'PANGEA The Travel Store', una nova agència de viatges que combina els avantatges d'un punt de venda experiencial i comunicació en línia. S'ha realitzat una anàlisi del sector del turisme, de la competència i de les característiques de l'empresa per treballar una estratègia efectiva en unes accions adequades per als objectius de la companyia.
Plan de comunicación para ‘PANGEA The Travel Store’, una nueva agencia de viajes que combina las ventajas de un punto de venta experiencial y comunicación online. Se ha realizado un análisis del sector del turismo, de la competencia y de las características de la empresa para trabajar una estrategia efectiva en unas acciones adecuadas para los objetivos de la compañía.
Communication plan for 'PANGEA The Travel Store', a new travel agency that combines the advantages of an experiential point of sale and online communication. An analysis of the tourism sector, of the competition and of the characteristics of the company has been carried out to work an effective strategy in appropriate actions for the company's objectives.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Course materials 1 records found  
1.
4 p, 74.6 KB Mètodes de Recerca en Comunicació [103868] / Guimerà Orts, Josep Àngel ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia ; Jordan Avila, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part del bloc formatiu Investigació en Comunicació, juntamente amb Investigació de mercats i del consumidor. Objetius formatius de l'assignatura: - Estudiar els mètodes i tècniques quantitatives i qualitatives d'investigació en comunicació i publicitat. [...]
La asignatura forma parte del bloque formativo Investigación en Comunicación, juntamente con Investigación de mercados y del consumidor. Objetivos formativos de la asignatura: - Estudiar los métodos y técnicas cuantitativos y cualitativos de investigación en comunicación y publicidad. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.