visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Mercader Juan, Cristina
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
44
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
11
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
3
registres trobats
Documents de recerca
,
3
registres trobats
Materials didàctics
,
10
registres trobats
Materials acadèmics
,
17
registres trobats
Articles
11
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
3 p, 685.6 KB
La competència digital docent dels futurs i futures mestres, en estudi
/
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO) del Departament de Pedagogia Aplicada de la UAB ha participat en un estudi sobre la percepció i avaluació de la competència digital docent (CDD) dels mestres en formació. [...]
El Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo (CRiEDO) del Departamento de Pedagogía Aplicada participa en un estudio sobre la percepción y evaluación de la competencia digital docente (CDD) de los Maestros en formación. [...]
2022
UAB divulga
,
Abril
2022
2 documents
Registre complet
-
2.
16 p, 1.7 MB
University teachers' perception of barriers to the use of digital technologies : the importance of the academic discipline
/
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Digital technologies are currently one of the most used resources among students for developing their personalized learning environment. However, recent studies continue to demonstrate a lack of usage on the part of teaching staff for developing their teaching practices, especially at the university level. [...]
2020 -
10.1186/s41239-020-0182-x
International Journal of Educational Technology in Higher Education
,
Vol. 17 Núm. 1 (january 2020)
, p. 4
Registre complet
-
3.
3 p, 58.9 KB
Presentació : Professionalització i ocupabilitat: una relació necessària
/
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2021 -
10.5565/rev/educar.1329
Educar
,
Vol. 57 Núm. 1 (2021)
, p. 7-13 (Monográfico)
2 documents
Registre complet
-
4.
17 p, 454.3 KB
¿Cómo utiliza el profesorado universitario las tecnologías digitales en sus aulas?
/
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En los últimos años, la integración de tecnologías digitales en la educación universitaria ha sido una prioridad de las organizaciones dedicadas a la formación. La sociedad del conocimiento está en constante adaptación en tecnologías, aunque la formación no sigue el mismo ritmo, lo que plantea la urgencia por conocer la situación actual en relación a su integración en las aulas. [...]
In recent years, integration of digital technologies in education is one of the priorities of education organizations. We live in a knowledge society that is constantly adapting to new digital tools. [...]
2017 -
10.4995/redu.2017.7635
REDU : revista de docencia universitaria
,
Vol. 15 Núm. 2 (2017)
, p. 257-273
Registre complet
-
5.
8 p, 598.2 KB
Las resistencias del profesorado universitario a la utilización de las tecnologías digitales
/
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El estudio desarrollado centra su foco de atención en el profesorado universitario y en los motivos por los que no utilizan las tecnologías digitales de manera habitual como herramienta de enseñanza-aprendizaje en el aula universitaria. [...]
The study focuses on university teaching staff and the reasons why they do not regularly use digital technologies as a teaching-learning tool in the university classroom. The main objective is to identify the resistances to the use of digital technologies of the instructors of the Faculty of Educational Sciences of the Autonomous University of Barcelona. [...]
2019 -
10.17811/rifie.48.2.2019.167-174
Aula abierta
,
Vol. 48 Núm. 2 (2019)
, p. 167-174
Registre complet
-
6.
11 p, 465.4 KB
Uso problemático de las TIC en adolescentes
/
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La investigación analiza los hábitos de uso de las TIC por parte de los adolescentes españoles de entre 12 y 17 años, identificando los usos problemáticos en los ámbitos académico, social y familiar. [...]
This study explores habits in ICT use among Spanish adolescents between 12 and 17 years of age, and identifies problematic uses in academic, social, and family settings. A concurrent mixed methodology is used; 906 questionnaires were given to adolescents, 135 interviews were conducted with young people, teachers, and school counselors, and 5 focus groups were established involving both youth and members of the education community. [...]
2019 -
10.24320/redie.2019.21.e07.1882
Revista electrónica de investigación educativa (REDIE)
,
Vol. 21, Núm. 1 (2019)
Registre complet
-
7.
16 p, 1014.0 KB
Usos y abusos de las TIC en los adolescents
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Las horas que un adolescente le dedica a las Tecnologías de la Información y la Comunicación han aumentado en los últimos años, así como la posibilidad de hacerlo sin supervisión. Los adolescentes utilizan las TIC en diferentes ámbitos de su vida: la escuela, el hogar o las relaciones sociales, tanto para realizar tareas relacionadas con los deberes académicos como para el ocio y diversión individual o con los amigos. [...]
Over the last years, the time that an adolescent spends with Information and Communication Technologies (ICT) has increased, as well as the possibility to do it without any kind of supervision. Adolescents use ICT in different ways in their every-day life: At school, at home or on the street, not only to do their homework but also to entertain themselves individually or with their friends. [...]
2018 -
10.6018/rie.36.1.284001
Revista de Investigación Educativa (RIE)
,
Vol. 36, núm. 1 (enero 2018)
, p. 125-140
Registre complet
-
8.
2 p, 387.4 KB
L'impacte de les TIC a l'aula, des del punt de vista del professorat
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO)) ;
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO))
El Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzatiu) del Departament de Pedagogia Aplicada realitza un estudi nacional sobre la percepció que té el professorat de l'impacte de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) a l'aula. [...]
El Grupo EDO (Equipo de Desarrollo Organizativo) del Departamento de Pedagogía Aplicada realiza un estudio nacional sobre la percepción que tiene el profesorado del impacto de las Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC) en el aula. [...]
EDO Group (Organizational Development Team) of the Applied Pedagogy Department Aplicada develops a national study about teachers' perception about the impact of Information and Communication Technologies (ICT) in class. [...]
2018
UAB divulga
,
Febrer 2018,
p. 1-2
3 documents
Registre complet
-
9.
2 p, 48.5 KB
Els mals usos de les TIC entre els adolescents
/
Castro Ceacero, Diego
(Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO)) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO)) ;
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO)) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO))
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Diagnosticar i detectar a temps els mals usos d'Internet i les TIC entre els joves permet prevenir i actuar a temps contra els efectes negatius que se'n puguin derivar. Amb aquest objectiu, l'Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO) va dur a terme l'any 2014 una recerca a diverses poblacions d'Espanya amb la participació de pares, educadors i joves. [...]
Diagnosticar y detectar a tiempo los malos usos de Internet y las TIC entre los jóvenes permite prevenir y actuar a tiempo contra los efectos negativos que se puedan derivar. Con este objetivo, el Equipo de Desarrollo Organizacional (EDO) llevó a cabo en 2014 una investigación en varias poblaciones de España con la participación de padres, educadores y jóvenes. [...]
The detection and diagnose of improper uses of the internet and ICTs among youngsters help prevent and act in time against their potential negative effects. With this aim, the Organitzational Development Team (EDO) carried out a research in 2014 in several Spanish localities, with the participation of parents, educators and young people. [...]
2016
UAB divulga
,
Octubre 2016,
p. 1-2
3 documents
Registre complet
-
10.
12 p, 6.7 MB
Estudio sobre los usos y abusos de las tecnologías de la información y la comunicación en adolescentes
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Castro Ceacero, Diego
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Bartrina Andrés, María José
;
Mozo Llusià, Marta
;
Sabaté Juncosa, Beatriz
El presente artículo sintetiza los aspectos más sobresalientes de una investigación realizada durante el año 2013 cuyo objetivo principal era caracterizar los usos de las TIC en los diferentes escenarios sociales de los adolescentes. [...]
2014
Seguridad y medio ambiente
,
Núm. 135 (2014)
, p. 18-29
Registre complet
-
Articles :
11
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
3
registres trobats
1.
321 p, 15.4 MB
La gestión de los centros educativos en situación de confinamiento en Iberoamérica
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. ;
Mercader Juan, Cristina,
coord.
La Red de Apoyo a la Gestión Educativa (RedAGE) se creó en 2008 y, actualmente, es una asociación internacional conformada por treinta instituciones de educación superior y ministerios de educación pertenecientes a diecisiete países iberoamericanos (organizaciones miembro), junto a más de 500 instituciones colaboradoras. [...]
Barcelona : EDO-SERVEIS - Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (
Informes ; 9
)
Registre complet
-
2.
34 p, 1.8 MB
Pràctiques per a l'autoregulació de la tasca docent dels i les mestres. Material de suport
/
Díaz Vicario, Anna
;
Mercader Juan, Cristina
;
Boixader Cruells, Marta
;
Cano García, Elena
;
Pons Seguí, Laura
Aquest document té com a finalitat oferir orientacions als i les mestres d'educació infantil i primària (i també al professorat de secundària) sobre com poden autoregular la pràctica professional. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
3.
52 p, 13.8 MB
Guia de pràctiques d'avaluació per a l'autoregulació dels aprenentatges de l'estudiantat universitari
/
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Pons Seguí, Laura
;
Ion, Georgeta
;
Cano García, Elena
;
Fuentes Agustí, Marta
;
Mercader Juan, Cristina
;
Díaz Vicario, Anna
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
Documents de recerca
3
registres trobats
1.
453 p, 8.1 MB
Las tecnologías digitales en la docencia universitaria : barreras para su integración
/
Mercader Juan, Cristina
;
Gairín Sallán, Joaquín,
dir. ;
Rodríguez-Gómez, David,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
La investigación realizada se focaliza en el profesorado universitario y en los motivos por los cuales éstos no utilizan las tecnologías digitales de manera habitual como herramienta de enseñanza-aprendizaje en el aula. [...]
The research developed is focused on university teachers and the reasons why they do not regularly use digital technologies in the teaching-learning process. The identification of barriers to its integration is a key aspect to achieve a general integration of digital resources in university teaching. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
Registre complet
-
2.
1 p, 788.8 KB
L'ús de les TIC a les aules de primària de Mollet del Vallès
/
Andrino Tapias, Maria
;
Mercader Juan, Cristina,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de fi de grau és el resultat d'un treball d'investigació envers l'ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació que es fa en els centres d'Educació Primària, concretament, en tres escoles de Mollet del Vallès mitjançant un qüestionari online. [...]
2018
Grau en Educació Primària
[
896
]
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Registre complet
-
3.
14 p, 1.5 MB
Usos y abusos de las TIC en adolescentes. : Decálogo para centros educativos, familias y jóvenes
/
Castro Ceacero, Diego,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ;
Gairín Sallán, Joaquín
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ;
Batrina Andrés, Maria Josep
(Generalitat de Catalunya. Departament de Justícia) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa)
;
Marqués Graells, Pere
(Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ;
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ;
Mozo Llusià, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ;
Sabaté Juncosa, Beatriz
Esta guía es un instrumento de difusión, concienciación, formación y debate que se puede utilizar en los centros escolares, organizaciones de educación no formal (centros cívicos, centros de ocio, entidades y asociaciones juveniles, clubes deportivos, etc. [...]
Fundación Mapfre; Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO), 2014
Registre complet
-
Materials didàctics
10
registres trobats
1.
17 p, 1.3 MB
14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals
/
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Morodo, Andy,
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ion, Georgeta
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Castro Ceacero, Diego
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Mercader Juan, Cristina
;
Salat Llorente, Esther
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
2022 (
ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
2.
11 p, 355.6 KB
Guia d'Orientacions per una Avaluació Ètica dels Aprenentatges
; 1a edició /
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene,
col.
;
Arnau-Sabatés, Laura,
col. ;
Barrera-Corominas, Aleix,
col. ;
Castro Ceacero, Diego,
col. ;
Díaz Vicario, Anna,
col. ;
Duran-Bellonch, Mar,
col. ;
Mercader Juan, Cristina,
col. ;
Morodo, Andy,
col. ;
Salat Llorente, Esther,
col. ;
Suárez, Cecilia Inés,
col. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Guia destinada al conjunt del professorat, que recull un seguit de recomanacions d'integritat associades al disseny, el desenvolupament, la implementació i la interpretació de l'avaluació educativa. [...]
Bellaterra : Oficina de Qualitat Docent UAB, juny 2022 (
ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
3.
1 p, 106.4 KB
Tips per a l'alfabetització en feedback
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader Juan, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
4.
1 p, 75.9 KB
Com donar el feedback per a que sigui fàcil d'utilitzar?
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader Juan, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
5.
1 p, 51.5 KB
Dissenyar processos de feedback efectius
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader Juan, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
6.
1 p, 60.3 KB
Com alfabetitzar a l'alumnat en el feedback?
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Armengol Asparó, Carme
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Castro Ceacero, Diego
;
Morodo, Andy
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Díaz Vicario, Anna
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Mercader Juan, Cristina
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
7.
16 p, 1.6 MB
Adaptació de l'avaluació dels aprenentatges als entorns virtuals. Idees per a la virtualització de l'avaluació
/
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquest material destaquem algunes orientacions que poden guiar el procés d'adaptació de les pràctiques d'avaluació dels aprenentatges als entorns virtuals. Partim d'una revisió de la literatura especialitzada sobre la temàtica i també dels resultats dels projectes d'innovació i recerca que desenvolupem: a) Estratègies d'autoavaluació per a l'autoregulació d'aprenentatges i el desenvolupament professional docent (Ref. [...]
Barcelona, 2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
8.
18 p, 323.0 KB
Elaboració d'articles científics d'impacte. Recomanacions en format checklist
/
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El present document és un conjunt de recomanacions sobre com elaborar, publicar i difondre articles científics d'impacte. Les recomanacions es presenten en format checklist per a facilitar la revisió de les tasques realitzades o per a planificar les tasques que cal desenvolupar per a la publicació d'un manuscrit. [...]
2020
Registre complet
-
9.
30 p, 1.5 MB
10 passos per a la configuració inicial d'un blog a Blogger. Manual bàsic inicial
/
Mercader Juan, Cristina
El Manual per a la Configuració d'un Blog de Blogger que es presenta a continuació neix de la necessitat d'oferir un material de suport als i les estudiants que estan cursant l'assignatura Comunicació i Interacció Educativa II, en la qual un dels mitjans de treball és la creació i gestió d'un blog acadèmic. [...]
2022
4 documents
Registre complet
-
10.
11 p, 386.9 KB
Pauta per a l'avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari
/
Agud Morell, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Alcalde, Rosa
;
Armengol Asparó, Carme
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Borras Izquierdo, Alexis
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
González Fernández, Henar
;
Ion, Georgeta
;
Marzo Ruiz, Lourdes
;
Mercader Juan, Cristina
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Orta Trepat, María
;
Parera Garcia, Mònica
;
Pérez-Maldonado, Cristina
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
;
Sánchez Martí, Angelina
;
Zolle-Valero, Txell,
col.
La pauta que es presenta a continuació parteix d'un projecte que es fonamenta en la necessitat d'assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. [...]
Bellaterra 2018 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
Materials acadèmics
17
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
7 p, 111.7 KB
Comunicació i Aprenentatge: Experiències d'Usuari
[
44249
] /
Gonzalez Monfort, Maria de las Neus
;
Gairin Sallan, Joaquín
;
Mercader Juan, Cristina
;
Masriera, Clara
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul introdueix a l'alumnat en el disseny de productes culturals relacionats amb l'educació patrimonial, des del punt de vista de la comunitat d'usuaris / es a la qual està destinat. Les temàtiques que s'abordaran principalment seran l'anàlisi dels diferents tipus d'usuari / a, els processos d'ensenyament-aprenentatge, algunes metodologies educatives, i l'eficàcia de la tecnologia per implementar 1 d'ensenyament-aprenentatge, algunes metodologies educatives, i l'eficàcia de la tecnologia per implementar els mecanismes d'aprenentatge i ensenyament. [...]
This module introduces students to the design of cultural products related to heritage education, from the point of view of the user community for which it is intended. The main topics to be addressed will be the analysis of the different types of user, the teaching-learning processes, some educational methodologies, and the 1 of view of the user community for which it is intended. [...]
1 Este módulo introduce al alumnado en el diseño de productos culturales relacionados con la educación patrimonial, desde el punto de vista de la comunidad de usuarios/as a la que está destinado. [...]
2023-24
Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals
[
1453
]
3 documents
Registre complet
-
2.
8 p, 129.1 KB
Recerca, Formació i Tecnologies Digitals
[
45005
] /
Mas Torello, Oscar
;
Mercader Juan, Cristina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumne a la recerca en l'àmbit de la formació i les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC): Reflexionar al voltant dels conceptes de tecnologia educativa i tecnologies de la informació i la comunicació al servei de l'aprenentatge i el coneixement i el seu impacte educatiu. [...]
This module introduces students to research in the field of training and LKT (Learning and Knowledge Technologies): Reflect on educational technology and ICT (Information and Communication Technologies) in learning environments and their educational impact. [...]
Este módulo introduce al alumnado en la investigación en el ámbito de la formación y las tecnologías del aprendizaje y el conocimiento (TAC): Reflexionar en torno de los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de la información y la comunicación al servicio del aprendizaje y el conocimiento y su impacto educativo. [...]
2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1548
]
3 documents
Registre complet
-
3.
7 p, 116.2 KB
Educació Digital i Socioemocional
[
106734
] /
Mercader Juan, Cristina
;
Sala Roca, Josefina
;
Bosco Paniagua, Maria Alejandra
;
Bermúdez Ruiz, Adrián
;
Noguera Fructuoso, Ingrid
;
Serret Vidal, Carme
;
Duran Bellonch, Maria del Mar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Educació Digital i Socioemocional és una de les assignatures que componen la formació bàsica de la Facultat de Ciències de l'Educació que prepara en competències bàsiques que qualsevol professional de l'educació necessita. [...]
Digital and Socioemotional Education is one of the subjects that contributes to the basic training of the Faculty of Education Sciences that prepares basic skills that any educator needs. The subject has a practical and applicative aspect and for this reason the teaching is designed with a very high percentage of seminars with small groups of students and requires continuous monitoring and participation in classes. [...]
Educación Digital y Socioemocional es una de las asignaturas que componen la formación básica de la Facultad de Ciencias de la Educación que prepara en competencias básicas que cualquier profesional de la educación necesita. [...]
2023-24
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Social
[
827
]
Grau en Educació Infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
4.
4 p, 104.9 KB
Treball de Final de Màster
[
44247
] /
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Mercader Juan, Cristina
;
Suárez Rivarola, Cecilia Inés
;
Garcia López, Empar
;
Berengueras Pont, Maria Merce
;
Duran Bellonch, Maria del Mar
;
Castro Ceacero, Diego
;
Muñoz Moreno, Jose Luis
;
Barrera Corominas, Aleix
;
Díaz Vicario, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Developing an innovation project and / or management project that puts into action all the skills and content developed throughout the different modules of the master.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.
2023-24
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa
[
1454
]
3 documents
Registre complet
-
5.
7 p, 114.8 KB
Tecnologies per a l'aprenentatge i el coneixement (TAC)
[
101656
] /
Mercader Juan, Cristina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Finalitats: • Promoure l'ús dels recursos digitals en situacions d'ensenyament i aprenentatge, fonamentada en les decisions educatives. • Desenvolupar la competència digital d'educadors i educadores. [...]
Purposes: - Promote the use of digital resources in teaching and learning situations, based on the educational decisions - Develop Educator's Digital Competence Objectives: - Reflect on the concepts of Educational Technology and its social and educational impact. [...]
Propósitos: - Promover el uso de recursos digitales en situaciones de enseñanza y aprendizaje, fundamentado en las decisiones educativas. - Desarrollar la competencia digital de educadores y educadoras. [...]
2023-24
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Social
[
827
]
Grau en Educació Infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
6.
6 p, 109.1 KB
Comunicació i Aprenentatge: Experiències d'Usuari
[
44249
] /
González Monfort, Neus
;
Gairín Sallán, Joaquín
;
Mercader Juan, Cristina
;
Masriera, Clara
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul introdueix a l'alumnat en el disseny de productes culturals relacionats amb l'educació patrimonial, des del punt de vista de la comunitat d'usuaris / es a la qual està destinat. Les temàtiques que s'abordaran principalment seran l'anàlisi dels diferents tipus d'usuari / a, els processos d'ensenyament-aprenentatge, algunes metodologies educatives, i l'eficàcia de la tecnologia per implementar els mecanismes d'aprenentatge i ensenyament. [...]
This module introduces students to the design of cultural products related to heritage education, from the point of view of the user community for which it is intended. The main topics to be addressed will be the analysis of the different types of user, the teaching-learning processes, some educational methodologies, and the effectiveness of technology to implement the learning and teaching mechanisms. [...]
Este módulo introduce al alumnado en el diseño de productos culturales relacionados con la educación patrimonial, desde el punto de vista de la comunidad de usuarios/as a la que está destinado. Las temáticas que se abordarán principalmente serán el análisis de los distintos tipos de usuario/a, los procesos de enseñanza-aprendizaje, algunas metodologías educativas, y la eficacia de la tecnología para implementar los 1 enseñanza-aprendizaje, algunas metodologías educativas, y la eficacia de la tecnología para implementar los mecanismos de aprendizaje y enseñanza. [...]
2022-23
Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals
[
1453
]
3 documents
Registre complet
-
7.
7 p, 113.6 KB
Tecnologies per a l'aprenentatge i el coneixement (TAC)
[
101656
] /
Mercader Juan, Cristina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Finalitats: • Proporcionar un entorn d'aprenentatge que fomenti la participació i la presa de decisions per part de l'alumnat. • Promoure l'ús dels recursos digitals en situacions d'ensenyament i aprenentatge, fonamentada en les decisions educatives. [...]
Purposes: - Provide a learning environment that encourages participation and takes decision-making by students. - Promote the use of digital resources in teaching and learning situations, based on the educational decisions - Develop Educator's Digital Competence Objectives: - Reflect on the concepts of Educational Technology and its social and educational impact. [...]
Propósitos: - Proporcionar un entorno de aprendizaje que fomente la participación y toma de decisiones por parte del alumnado. - Promover el uso de recursos digitales en situaciones de enseñanza y aprendizaje, fundamentado en las decisiones educativas. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Social
[
827
]
Grau en Educació Infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
8.
8 p, 129.0 KB
Recerca, Formació i Tecnologies de l'Aprenentatge i el Coneixement (TAC)
[
43224
] /
Mas Torelló, Óscar
;
Bosco, Alejandra
;
Mercader Juan, Cristina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumne a la recerca en l'àmbit de la formació i les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC): Reflexionar al voltant dels conceptes de tecnologia educativa i tecnologies de la informació i la comunicació al servei de l'aprenentatge i el coneixement i el seu impacte educatiu. [...]
This module introduces students to research in the field of training and LKT (Learning and Knowledge Technologies): Reflect on educational technology and ICT (Information and Communication Technologies) in learning environments and their educational impact. [...]
Este módulo introduce al alumnado en la investigación en el ámbito de la formación y las tecnologías del aprendizaje y el conocimiento (TAC): Reflexionar en torno de los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de la información y la comunicación al servicio del aprendizaje y el conocimiento y su impacto educativo. [...]
2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
9.
8 p, 117.2 KB
Educació Digital i Socioemocional
[
106734
] /
Mercader Juan, Cristina
;
Pont Barcelo, Esteban
;
Bosco, Alejandra
;
Morales Hernández, Juan
;
Noguera, Ingrid
;
Serret Vidal, Carme
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Educació Digital i Socioemocional és una de les assignatures que componen la formació bàsica de la Facultat de Ciències de l'Educació que prepara en competències bàsiques que qualsevol professional de l'educació necessita. [...]
Digital and Socioemotional Education is one of the subjects that contributes to the basic training of the Faculty of Education Sciences that prepares basic skills that any educator needs. The subject has a practical and applicative aspect and for this reason the teaching is designed with a very high percentage of seminars with small groups of students and requires continuous monitoring and participation in classes. [...]
Educación Digital y Socioemocional es una de las asignaturas que componen la formación básica de la Facultad de Ciencias de la Educación que prepara en competencias básicas que cualquier profesional de la educación necesita. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Social
[
827
]
Grau en Educació Infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
10.
4 p, 102.8 KB
Treball de Final de Màster
[
44247
] /
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Mercader Juan, Cristina
;
Suárez Rivarola, Cecilia Inés
;
Garcia López, Empar
;
Berengueras Pont, Maria Merce
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Castro Ceacero, Diego
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Díaz Vicario, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Developing an innovation project and / or management project that puts into action all the skills and content developed throughout the different modules of the master.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.
2022-23
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa
[
1454
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
17
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.