Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
177 p, 3.3 MB The effect of self-construal on the level of engagement in cause-related marketing campaigns / Merhi, Haitham ; Rialp Criado, Josep, dir.
La investigació al voltant del màrqueting relacionat amb la causa ha estat un dels principals interessos del Marketing Science Institute des de l'any 2018, concretament per entendre els mitjans per estimular la participació en aquestes campanyes. [...]
La investigación sobre el marketing relacionado con una causa ha estado entre los principales intereses del Instituto de Ciencias del Marketing desde el año 2018, específicamente en la comprensión de los medios para estimular la participación en tales campañas. [...]
Research around Cause-related marketing has had been amongst the main interests of the Marketing Science Institute ever since the year 2018, specifically on understanding the means of stimulating engagement in such campaigns. [...]

2022  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.