Results overview: Found 1 records in 0.01 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
78 p, 40.1 MB Disseny de la identitat visual corporativa d'un esdeveniment esportiu : Projecte: la volta ciclista a Catalunya / Merino Tarruella, Joaquim ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de creació d'un manual de identitat visual corporativa de la Volta ciclista a Catalunya. S'analitzen les característiques de la imatge visual corporativa de les proves ciclistes professionals i de les funcions dels diferents elements gràfics de la marca visual.
Proyecto de elaboración de la identidad visual corporativa en la Vuelta ciclista a Catalunya. Se analizan las características de la imagen visual corporativa de las pruebas ciclistas profesionales y de las funciones de los diferentes elementos gráficos de la marca visual.
Project to devolop a corporate visual identity guide of the Catalonia's cycling race. A study on the characteristics of the image of the internacional procycling races and the roles of different graphic elements of the visual brands.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.